Suosikkejanne musiikissa!
Musiikkikeskustelun avaus.
Onko musan hyvyys objektiivistä vai subjektiivista?
Voiko musasta väitellä?
Mun mielestä voi.
Nykymusa aika pintapoppia, muovimaista ja kaupallisen hakemista.
Mun suosikkeja ovat mm(en jaksa luetella kaikkia nimiä)
King Crimson
CMX(SDP;läismusaa, jossa mennään itämaan ja suomalaisuuden rajamailla melodiakuluissa ja raskaan musiikkimme uranuurtaja jos mikä tämä CMX)
YUP
Kauko Röyhkä
Miljoonasade(poliittinen bändi mulle ja edustaa vasemmistoarvoja ja mainiota musaa myös)
Kolmas nainen
Zen Cafe(vähäeleistä, mutta rikasta soittoa ja livenä yksi parhaimpia, ettei mee epäsoinnussa)
Don huonot
Disco
Dingo( ei svengaa kauheen hyvin, mut niin poikkeuksellisen upeaa musaa, jossa jotain suurta lumoa ja erinomaisia melodioita)
Yö(pitkä ura takana ja erittäin loistavaa musaa, jossa hieman pateettiset, mutta elämänviisauksia täynnä olevia sanoituksia ja mollimelodioita)
Klamydia(poliittista musaa ja aika isänmaallista, mutta silti duunareiden puolella eli ei siinä mielessä kovin oikeistomusaa, sillä Klamydia mm kritisoi Niilo Ahkio-biisissä hiton porvareita)
Pekka Pohjola
Wigwam
Queen(eivät kaikki ythyeen biisit ole mieleeni, vähiten ne jenkkirokkimaisimmat)
Abba
Juice Leskinen(suorastaan NERO)
Jarkko Martikainen
Dave Lindholm(sen suomenkielinen 70-luvun musa parasta mitä on ja esim biisit hei mitä on olla vapaa on erinomaisen erinomainen)
Kirjoittaja MrJuha82/Juha Pohjola
Kommentit (5)
Yö? YÖ? YÖÖÖÖÖ? Siis miten noin hyvän musiikkimaun omaavalla voi olla tuolla joukossa yhtäkkiä joku YÖ?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:15"]
Huha, onko sun mielestä Jenni Vartiainen kuuma nainen?
[/quote]
Siis tarkoitatko Juhaa? Mun mielestä on prkeleen sexy mutten oo juha.
Räppikin käy mulle, mutta oikeastaan vain Raptori, joka upeaa vasemmistolaisvihreäpoliittista musaa.
Oivaltavia musiikillisia ratkaisuja paikoin Raptorilta aikoinaan.
Kuunnelkaapa esim biisi Älä(näkymää).
Raptori mm kritisoi armeijoita.
Ja kritisoi kepupoliitikkoa Esko Ahoa.
Kirjoittaja Juha Pohjola.
Huha, onko sun mielestä Jenni Vartiainen kuuma nainen?