En ole testannut miestäni ja ollaan jo naimisissa
Seurusteltiin pari vuotta ennen naimisiinmenoa, eikä mulle tullut mieleenkään testata miestä. Nyt ollaan jo naimisissa. Mies ei oo kyllä koskaan ollut mitenkään epäilyttävä tai pettäjän oloinen. Sen takia en kai oo tajunnutkaan testata. Kannattaako sitä enää testata, kun vahinko on jo tapahtunut, eli ollaan jo naimisissa?
Ja jos kannattaa testata niin vinkkejä kehiin. Miten mä sitä testaan? Feikkiprofiililla?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:06"]
Keksit vaikka kivan jäynän, kun tyyppi on lähdössä vaikka mökille poikien kanssa, niin sanot lähteväsi oopperaan eksäsi kanssa.
[/quote]
:D Muista sitten tarkistaa mikä ooppera on menossa, ettei juonesi vesity heti alkumetreillä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:07"]
Mistä oiken puhut?
[/quote]
Testaamisesta. Testataan, pettääkö mies jos on tilaisuus tai rakastaako mies tarpeeksi. Ap
Testaa. Voit yllättyä. Suurin osa miehistä on ihan normaaleja miehiä, eli pieni seikkailu kiinnostaa aina. ;) Jos hyvärunkoinen naaras viestittää käytöksellään olevansa astuttavissa, niin kyllähän se perus miestä kiinnostaa. Luonnon sanelema juttu.
Hei mäkin haluan testausvinkkejä! Olen menossa naimisiin vuodenvaihteessa. Pitäisikö testata muiltakin kanteilta kuin pettäminen? Olen miettinyt jotain testiä että miten hän reagoisi jos katoaisin/masentuisin/sairastuisin tms... VINKKEJÄ?
Keksit vaikka kivan jäynän, kun tyyppi on lähdössä vaikka mökille poikien kanssa, niin sanot lähteväsi oopperaan eksäsi kanssa.