Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä merkitys kielellä ja kulttuurillla sekä kasvatuksella on identiteetin muovautumisesssa?

Vierailija
07.04.2022 |

?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy somaleilta.

Vierailija
2/2 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli on se väline jolla ihminen on ihminen eikä eläin... ihminen luo kulttuuria apunaan mm kieli koska se on ajattelun väline... Mitä on kasvatus??? Se on jotain roskaa... lapsi imee itseensä kaiken siitä ympäristöstä jossa kasvaa - ei häntä tarvitse erikseen kasvattaa... taitoja voi opettaa... ja osan niistäkin lapsi imee ympäristöstään... mietinpäs sitäkin, että se on kuin osa taidoista olisi jopa ihmisen geeneissä / DNAssa... jotkut vaan osaa ilman että heitä on opetettu... ilman että heitä on kasvatettu... itse olen esimerkki tästä... minua ei ole opetettu eikä kasvatettu... koulu oli pelkkää paskaa jo heti ekasta luokasta alkaen ja heti piti siirtää pois koulusta toiseen kouluun.. vanhempien toimesta... ja ne tärkeimmät vuodet ovat ehkä kolme ensimmäistä... sen ajan olen ollut tärkeiden aikuisten vaikutuspiirissä ja siitä lähtien luultavasti aika ypöyksin koko elämäni tässä hirveässä maailmassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme