Maailman armottumuus pitkälti perustuu varmaan siihen että ihmisistä tehdään riippuvaisia.
Kommentit (12)
Ihmisten halutaan voivan huonosti, että kontrollointi ja hyödyntäminen onnistuis helpoiten
Paradoksaaalista on varmaan se taas että yksinäinen susi -ajatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Se on kehitys kehityy ja isoja ihmismassoja johdetaan järjestelmilllä, normeilla, arvoilla, kulttuureillla, samaistuttavuudella jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kehitys kehityy ja isoja ihmismassoja johdetaan järjestelmilllä, normeilla, arvoilla, kulttuureillla, samaistuttavuudella jne...
Lainsääädännöillä ja uskonnoillla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten halutaan voivan huonosti, että kontrollointi ja hyödyntäminen onnistuis helpoiten
Väärin. Kansan huonovointisuus on kyllä yleisimpiä syitä vallankumouksiin? Jos joku haluaa pysyä huipulla niin on miellytettävä suurinta osaa kansasta.
Kauanko on vielä iltalääkkeeseen? Koeta jaksaa siihen saakka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verovaroin kustannettavallla koulutuksella jossa opetetaan olemaan kriiittinen ja ajattelemaan kriittisesti.
Kyllä. Ensin annetaan tukea ja rahaa (ensin ehkä koti ja sitten ehkä yhteiskunta), ja sitten kun oletkin vääränlainen ne pikkuhiljaa tai useimmiten ilman varoitusta viedään pois. No siinä sitten paniikissa lähdet toikkaroimaan yhteiskuntaan. Jotkut joutuvat katuojaan, jotkut orjiksi ties mille "työntekoalustalle" tai naimisiin jonkun raha-maharikkaan kanssa. Ja jotkut ehkä pelleilevät jotain työn tapaista että saisivat sen turvan takaisin. Kaikki pelkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verovaroin kustannettavallla koulutuksella jossa opetetaan olemaan kriiittinen ja ajattelemaan kriittisesti.
Mikä ajatus ja idea missäkin on ja mitä mieeltä minä olen asiasta ja miten se minua kosketttaa ja miten voin vaikuttaa mihinkin. Mitkä ovat arvoni ja miten minä katson maaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ajatus ja idea missäkin on ja mitä mieeltä minä olen asiasta ja miten se minua kosketttaa ja miten voin vaikuttaa mihinkin. Mitkä ovat arvoni ja miten minä katson maaailmaa.
EI välttämättä ole sama asia miten katsooo maailmaa kuin että mitä edustaaa tai kenen lauluja laulaa eli mistä se leipä tulee.
Nimenomaan.
Jo tavalliset perheäidit koukutetaan käsikirjoitettuun ( niissä on aina sitä samaa vuoristorataa ne tunne-koukut) roskaviihteeseen. Somen painostuksesta puhumattakaan, sulla pitää olla tissit, kroppa ja kasvot sellaiset kun jollain staralla on. Naiset tekee lumipallo-efektin toisilleen. Miehetkin ovat kopioineet tyylisuuntia vaikka moni mies hyväksyy asemansa ei-suosittuna ja välttää trendien kanssa hyppimisen. Sillä on hintansa. The Price- Twisted Sister.
"Itsenä olemista" on standartoituna imettyjen roolien näyttäminen, lyödään kroppa täyteen mustetta, on vaatetus on käytös kuin muilla manipuloinnin vastaanottaneilla klooneilla. Pitää olla paksut meikit ja kumihuulet kun temppareissakin on jotta saa pitkän laatikkoleukaisen lajiurheilija-boikkarin. Ne SAA olla jonkun yksilön oma suunta-tietenkin mutta jos enemistö kopioi sen mallin niin elämää on laatikon ulkopuolella runsaasti ilman kopiointia.
Se johtuu siitä, että narsistit kirjaimellisesti sieppaavat ihmisiä, jotka osaisivat korjata maailman asiat. Narsisti haluaa rahaa ja valtaa eikä mitään muuta.