Kadonnut palstalainen
Mihin se tyyppi on kadonnut, joka kirjoitti usein aika sekavaa testiä ja painoi näppiksen kiiirjaimmmia poooohjasssa niin, että tekstiä oli ärsyttävä lukea? Ei nähdäkseni koskaan kommentoinut, että miksi tekee niin.
Kommentit (11)
Mulla työkone tekee tuota. Pitää irroittaa verkkopiuha ja laittaa kiinni uudelleen
Ehkä sai vain korjattua
Kyllä se täällä on, tälläkin hetkellä. Juuri teki mm. tämän aloituksen
https://www.vauva.fi/keskustelu/4598034/mun-mielesta-kehityksessa-pitai…
Kyllä se kirjoittelee edelleen tänne.
Ahaa okei. No ei vain osunut sitten silmään. AP
Niissä kirjoituksissa on muutakin sekoa kuin kirjoitusvirheet
Vierailija kirjoitti:
EVVK
Tulin tähän ilmoittamaan, että Minua ei Kiinnosta tämä asia! Kuulitteko? MINUA EI KIINNOSTA TULIKO SELVÄKSI? EVVK!!
Yäk, hän on todella sekaisin. En koskaan lue hänen juttujaan. Otsikoista jo näkee, että on todella pahasti sekaisin. En ymmärrä, miksi jotkut vastaavat hänelle. Ja otsikoista päätellen toistaa samoja juttuja.
Olen kyllä nähnyt hänen juttujaan mielestäni viikon sisällä, eli valitettavasti ei ole kadonnut minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Niissä kirjoituksissa on muutakin sekoa kuin kirjoitusvirheet
En ymmärrä, miksi hän ei ole saanut ikuisia banneja palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Yäk, hän on todella sekaisin. En koskaan lue hänen juttujaan. Otsikoista jo näkee, että on todella pahasti sekaisin. En ymmärrä, miksi jotkut vastaavat hänelle. Ja otsikoista päätellen toistaa samoja juttuja.
Olen kyllä nähnyt hänen juttujaan mielestäni viikon sisällä, eli valitettavasti ei ole kadonnut minnekään.
Vastaa kyllä tosi paljon itselleen. Joskus olen nähnyt pitkiä ketjuja täynnä pelkästään hänen horinoitaan.
Hänhän on harmiton moneen muuhun spämmääjään verrattuna, mutta silti ärsyttää ihan vietävästi ne häröt jutut.
MITÄ VITTUAA TE MESOOOOOOOTTTTE!!!!!
EVVK