Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut elottomat hiukset elollisiksi? Mitä tuotteita käytit

Vierailija
07.04.2022 |

Siinäpä se kysymykset. Itsellä on mennyt hiukset ihan elottomiksi, kuiviksi mutta näyttää silti että rasvoittuisivat helposti. Saako näistä enää kunnollisia vai pitääkö vaan hyväksyä tilanne?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Omani ovat ainakin lopullisesti pilalla. Stressi tuhosi.

Itsellänikin stressiä takana ja edessä. Ruokavaliokin on ollut niin ja näin. Aloitinkin tänään taas monivitamiinien ja kalkin nappailun. Ap.

Korjaa mieluummin sitä ruokavaliota kuin nappailet vitamiineja purkista.

Juu, yritän samalla korjata ruokavaliotani. Olen vaan huono syömään. Nyt olen syönyt 3-4 krt/pvä ja 1-2 niistä on lämmintä kotiruokaa.

Vierailija
22/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain hiukset kuntoon ja kiiltämään  nauttimalla 1 rkl kotimaista hamppuöljyä. On myös hyvä salaatinkastike, leivonnassa , ruuanlaitossa, iholle, ym, ym, Nam.

Wa

utsi, lusikallisella tuli hiukset kuntoon, aika tehokasta!

Anteeksi maalaisuuteni, siis tietenkin päivässä. Tehoaa myös eläinten turkinhoitoon. Kiitos huomautuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain hiukset kuntoon ja kiiltämään  nauttimalla 1 rkl kotimaista hamppuöljyä. On myös hyvä salaatinkastike, leivonnassa , ruuanlaitossa, iholle, ym, ym, Nam.

Wautsi, lusikallisella tuli hiukset kuntoon, aika tehokasta!

Piti sitten tähänkin ketjuun yksi näsäviisas kiusaaja tulla. No eiköhän me kaikki mahduta tänne.

Vierailija
24/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronapa tietenkin. Right...

En ole ap, mutta korona todellakin voi vaikuttaa hiusten kuntoon. Itse sairastin se kaksi vuotta sitten erittäin pahana. Olin sairaalassa ja teholla liki kuukauden. Muutama viikko sairaslasta päästyäni alkoi hiuksia lähteä ihan älyttömän paljon ja sitä kesti puolisen vuotta. Tuntui, etyä puolet hiuksista irtosi sinä aikana.

Vierailija
25/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wautsi, lusikallisella tuli hiukset kuntoon, aika tehokasta!

Piti sitten tähänkin ketjuun yksi näsäviisas kiusaaja tulla. No eiköhän me kaikki mahduta tänne.

Näsäviisas kyllä, mutta kiusaaja?! Kannattaa etsiä tietosanakirjasta termi huumori.

Vierailija
26/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Hiukset on elottomat kuten kynnet.

Vierailija
27/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakuminaöljy (blackseedoil) 1rkl /päivä auttoi omaa kuivaa ihoa ja hiuksia. Tätä saa edullisesti etnisitä kaupoista toki myös luontaistuotekaupoista.

Vierailija
28/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitamiinien teho näkyy sitten vasta uusissa hiuksissa

Vierailija
29/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen hiukset ovat elottomia

Vierailija
30/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kasvisten määrää ja vedenjuontia. Täällä suositeltiin myös hamppuöljyä, joka on todella hyvä tuote iholle ja hiuksille. Näillä saat terveempää uutta hiusta.

Olen pariin kertaan korjannut huonokuntoiset hiukset elävämmän näköiseksi värittömillä kasviväreillä. Ne tekevät hiuksen pintaan suojaavan kerroksen.

Vierailija
31/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tapahtunut jokin muutos ravinnossa, onko stressiä, jokin elämäntapaan liittyvä muutos? 

Tarvisko käydä leikkauttamassa latvat?

Jokin muutos täytyy olla elintavoissa, ei muuta syytä yhtäkkiseen hiusten kunnon romahtamiseen.

Vierailija
32/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tapahtunut jokin muutos ravinnossa, onko stressiä, jokin elämäntapaan liittyvä muutos? 

Jokin muutos täytyy olla elintavoissa, ei muuta syytä yhtäkkiseen hiusten kunnon romahtamiseen.

Talviaikaan myssyjen ja muiden päähineiden alla hiukset toki voivat myös mennä vähän kärsineen näköisiksi.

Talviaikaan muutenkin.

Vierailija
33/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiusten kunto parani dramaattisesti, kun lopetin vaalennuksen ja harvensin kuuman raudan käyttöä. Aiemmin minulla oli siis blondattu (tai ainakin hyvin tiheästi blondilla raidoitettu tukka, jonka kiharsin raudalla joka toinen päivä. Tukka näytti laitettuna tosi hyvältä (sellainen hehkeä blondi kiharapilvi), mutta laittamattomana ihan hirveältä, ohuelta kuivalta korpulta. Vaikka käytin asianmukaista lämpösuojaa ja hoitavia kosteuttavia tuotteita. Jossain kohtaa tuli kaipuu luonnollisempaan kauneuteen, jolloin tein nuo em. muutokset. Oma värini on nätti tuhkanvaalea, toki kirkasta blondia välillä kaipaa... mutta enää en siihen soppaan lähde... Nykyään pidän hiuksia enemmän lettikampauksilla/nutturoilla, ja ihan max. kerran viikossa kiharran. Käytön hoitoaineen lisäksi hiusöljyä paristi viikossa. Hiukset vahvemmat, kiiltävät, ja olen voinut kasvattaa pitemmäksi kuin ennen.

Vierailija
34/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin hetki sitten kampaajalla joten se puoli kunnossa. Kyllä stressiä on, olen syönyt viime aikoina huonosti, mutta kasviksia suurin osa.

Vierailija
35/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakuminaöljy (blackseedoil) 1rkl /päivä auttoi omaa kuivaa ihoa ja hiuksia. Tätä saa edullisesti etnisitä kaupoista toki myös luontaistuotekaupoista.

Tämä kiinnostaa minua. Kuinka kauan käytit ennen kuin huomasit hiusten kunnon parantuneen?

Vierailija
36/37 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimi sellainen laiskan naisen curly girl. Shampoossa sai olla sulfaatteja, en ollut niin tarkka. Märkiin hiuksiin paljon hiusnaamiota, mutta normaalisti huuhtelin. Pyyhekin oli froteeta, mutta en kietonut sitä hiuksiin vaan puristelin kuivaksi. Jopa kampasin!

Sitten laitoin hiuksiin jätettävää hoitoainetta ja geeliä. Puristelin hiukset kiharoille ja jätin kuivumaan. Lopulta kun hiukset olivat suunnilleen kuivat, puristelin t-paidalla kiharat auki. Niin pehmeitä hiuksia minulla ei ole koskaan ollut!

Vierailija
37/37 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murtolan hamppufarmin kylmäpuristettu hamppuöljy parhain apu hiuksiin ym. Ainakin k centereistä saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme