Harmi kun kaikki opiskelukaverit on rumia
tai sitten muuten vaan homonoloisia.Että ketä sitä sitten hyppäreillä nai? Lähikapakkaan hakemaan joku moottoripyöräjengiläinenkö?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:55"]
Kuka sitä nyt jaksaa ulkonäöllään koreilla?
[/quote]Kyllä sun pitäs miettiä minuakin vähän. Älä ole noin itsekäs, että kuljeskelet rumana mun lähettyvillä. -ap
Mulla vähän samanlainen ongelma. Kouluni on tupaten täynnä toinen toistaan hotimpia miehiä mutta koska olen englanninkielisessä ryhmässä -> pääsen tekemisiin vain omanryhmäläisteni kanssa -> kaikki miehet tummaihoisia yhtä venäläistä lukuunottamatta eikä vois vähempää kiinnostaa. Mitenköhän saisin iskettyä jonkun niistä muunryhmäläisistä? :)
Et sä itsekään ole mikään kedon kaunoisin kukkanen, mitäpä jos jatkaisit vaan kaikille jakamista. Sulla ei ole varaa vaatia mitään, bitch. :-/
Terveisin, kaunis opettajasi.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:28"]
Mulla vähän samanlainen ongelma. Kouluni on tupaten täynnä toinen toistaan hotimpia miehiä mutta koska olen englanninkielisessä ryhmässä -> pääsen tekemisiin vain omanryhmäläisteni kanssa -> kaikki miehet tummaihoisia yhtä venäläistä lukuunottamatta eikä vois vähempää kiinnostaa. Mitenköhän saisin iskettyä jonkun niistä muunryhmäläisistä? :)
[/quote]Venäläiset on hotteja usein. .ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:31"]
Et sä itsekään ole mikään kedon kaunoisin kukkanen, mitäpä jos jatkaisit vaan kaikille jakamista. Sulla ei ole varaa vaatia mitään, bitch. :-/ Terveisin, kaunis opettajasi.
[/quote]Harmi,niin se varmaan sitten on pakko jakaa tätä upeaa kroppaa niille inhotuksille Osaako ne lie ees naia? .ap
Mun ryhmäs on tosi hyvännäkösiä miehiä. Käykö kateeks?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:55"]
Kuka sitä nyt jaksaa ulkonäöllään koreilla?
[/quote]Kyllä sun pitäs miettiä minuakin vähän. Älä ole noin itsekäs, että kuljeskelet rumana mun lähettyvillä. -ap
[/quote]
Kauneus on katoavaista, joten miksi edes yrittää. Rumat ovat mielenkiintoisia.
Voitko ap kertoa millainen mies on hyvännäköinen mies mielestäsi?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:47"]
[/quote] Pitäs nähdä kuvia? En usko muuten. Iso muna on myös oltava. Harmi kun sitä ei ihan standardina mittauteta niiltä kun astuvat opinahjoon, vois aina jostain rekisteristä tarkistaa. -ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:47"]
[/quote] Pitäs nähdä kuvia? En usko muuten. Iso muna on myös oltava. Harmi kun sitä ei ihan standardina mittauteta niiltä kun astuvat opinahjoon, vois aina jostain rekisteristä tarkistaa. -ap
[/quote]
Nuoria ja tiukassa kunnossa ovat. ;)
No pane talonmiestä tai it-tukihenkilöä?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:57"]
No pane talonmiestä tai it-tukihenkilöä?
[/quote]Ei nekään ole -ap
Sama juttu. Mutta pääsenpähän itse näyttämään parhaimmalta!
Haha.Tarvii kai sitä vähän helpotusta luentojen välissä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:30"]
Haha.Tarvii kai sitä vähän helpotusta luentojen välissä.
[/quote]No pakkohan se on -ap
Joudunko tosiaan naimaan rumien kans? ap
Kannattaa totutella ajatukseen. Suomessa kieltämättä rumat ihmiset tekevät sen 85%, joten voi olla hankalaa löytää hyvännäköistä seuraa.
Ap the siiderivalas se siellä vetää viime hetken trollauksia ennen klo 23.
Opiskelijamiehet on usein melko rumia, mutta etenkin tyhmiä ja laumapellejä. En yhtään ihmettele ettei sullekaan osunut sitten kunnon ukkoja opintoihin.