The Walking Dead, kausi 6. OFFICIAL
Tehdään tästä virallinen ketju uudelle kaudelle.... 2 viikon päästä alkaa! Muita innokkaita faneja ?? :) Trailerin mukaan näyttää olevan walkerit taas isossa osassa!
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Montako jaksia tätä kautta jäljellä suunnilleen?
Koska seuraava kausi alkaa?
Suunnilleen yhdeksän jaksoa. (Eli tarkalleen yhdeksän.) Seuraava kausi alkaa ensi vuoden lokakuussa, vuoden välein nämä suuret tv-sarjakaudet yleensä tulevat..
Sarjakuvia ja kuvauspaikkoja seuraamalla näitä tietoja tosiaan saa ja yllättävän tarkkojakin. Toivon todella että kauden suurin shokki pysyy salaisuutena sinne viimeiseen jaksoon asti, tylsää jos se(kin) paljastuu kun ei tässä oikein pysty montaa kuukautta niin varovaisesti netissä olemaan ettei spoilaantuis asiasta jos se vuotaa.
Mikä se kauden suurin shokki sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Mikä se kauden suurin shokki sitten on?
Väkeä ainakin kuolee. Joltain sivustolta luin ens jaksosta juttua. Sen mukaan ainakin tuo Rickin ihastus perheineen kuolee ja Carl menettää toisen silmänsä Ronin ammuttua sitä.
Oho. Ärsytyää, kun se seko Morgan pitää sitä susimiestä salaa kellarissa. Ihan hullua, kun se susimies on vannonut alkavansa tappaa heti kun vapautuu.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Ärsytyää, kun se seko Morgan pitää sitä susimiestä salaa kellarissa. Ihan hullua, kun se susimies on vannonut alkavansa tappaa heti kun vapautuu.
Hän ajattelee parantaa sen, kuten hänenkin mielenterveys kasattiin uudestaan. Naurettavaa.
Tuo kuvauspaikoilla lurkkiminen... eihän kaikkia jaksoja kuvata yksi kerrallaan. Osa kohtauksista otetaan kaikki kerralla. Jo senkin takia, ettei näyttelijätkään tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sVierailija kirjoitti:
Paljastusvaroitus.
Toivottavasti eivät tapa Carolia, Negan tappaa jonkun päähahmoista ensitöikseen.
Daryl?!?!??! JOO, tappais sen. Se on niin kuvottava, se näyttelijä siis. Hahmo voisi toimia paremmin toisen näyttelijän toimesta.
Äläs nyt mollaa :)aivan extra- seksikäs mies, nam. Ja paras hahmo sarjassa ehdottomasti. Kovis, jolla on kuitenkin hyvä sydän. Jos Daryl hengiltä otetaan, saanpa jättää sarjan seurannan.. Samoin Rick sarjan keulahahmoja, kuten myös Glenn. Näiden ympärille sarja paljolti rakentuu ja heidän kuolemansa kuihduttaisi sarjan aika nopeasti. Uskon, että myös tekijät sen tajuavat eivätkä halua tappoiskua sarjalle.
Mites se luetun ymmärtämisen kanssa?
Ensi odottaa puoli vuotta, että alkais. Sitten kiusataan ja näytetään PUOLI! kautta.
Ja seuraava kolmen kuukauden päästä. Missä järki.
Vierailija kirjoitti:
Ensi odottaa puoli vuotta, että alkais. Sitten kiusataan ja näytetään PUOLI! kautta.
Ja seuraava kolmen kuukauden päästä. Missä järki.
Haluavat tietysti, että kausien välille ei tule niin pitkää taukoa. Mietin tuota, että kun ihmiset kuvauspaikoilla lurkkii, niin eiköhän siellä tahallaan kuvata hämääviä kohtauksia yleisön hämäämiseksi? Niin minä ainakin minä tekisin. Tuon Morganin touhut tosiaan ärsyttää. Ensin ei pystynyt ampumaan zombievaimoaan ja seurauksena oma poika kuoli äitinsä puremaan. Sitten säästää susiporukkaa, jonka seurauksena Daryl ja Aaron meinas päästä hengestään, Aleksandrian porukkaa kuoli vino pino ja Rick meinas kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraava kolmen kuukauden päästä. Missä järki.Haluavat tietysti, että kausien välille ei tule niin pitkää taukoa. Mietin tuota, että kun ihmiset kuvauspaikoilla lurkkii, niin eiköhän siellä tahallaan kuvata hämääviä kohtauksia yleisön hämäämiseksi? Niin minä ainakin minä tekisin. Tuon Morganin touhut tosiaan ärsyttää. Ensin ei pystynyt ampumaan zombievaimoaan ja seurauksena oma poika kuoli äitinsä puremaan. Sitten säästää susiporukkaa, jonka seurauksena Daryl ja Aaron meinas päästä hengestään, Aleksandrian porukkaa kuoli vino pino ja Rick meinas kuolla.
Kuvausaikataulut ovat tiukkoja ja kallistakin se on, eli eivät todellakaan tuhlaa aikaa ja rahaa vain todella marginaalisen hardcorefaniryhmän hämäämiseen. Suurin osa yleisöstä nyt kuitenkin seuraa tv:n tahtiin sen kummemmin spoilereita etsimättä.
Oi ihanaa, että Glenn selvis <3 tsiisus, jäipä toi jakso kinkkiseen kohtaan!!
Mitkä on fiilikset eilisestä jaksosta?
Oli kyllä taas jännä jakso! Luulen että porukkaa kuolee ja paljon. Ei taas jaksais odottaa ens viikkoa. Ainoastaan Morgan ärsyttää.
Eikös se ole tauolla nyt helmikuuhun. Ärsyttävää. Miksi kausi katkaistaan. Näyttäisivät nytbedes kokonkauden kerrallaan.
Eihän Glenn eikä Rick ole kuolleita. Ne on elossa vielä.
Morganin hommat ovat ärsyttäviä. Se sekopää hyysäsi sitä susijengiläistä ja nyt se vapautui ja sai aseita ja pääsi riehumaan. Typerää pitää sarjan näyttämisessä tauko.
Se blondi kampaajanainen on kyllä epäonnistunut vanhempana, kun toinen poika on psykopaatti ja toinen taas niin urpo ja pelkuri, että varmaan tapattaa puolet jengistä. Hitto ne pojat on rasittavia! Ja se ällöttävä rasvainen pottatukka sillä nuoremmalla... Kunnon hikikomori in the making.
Talking Deadissä lupailtiin, että paluu jakso tulee olemaan raaka ja porukkaa tulee kuolemaan. Veikkaan että Tara saattaisi olla lähtevien listalla, kun en oikein näe hahmolla mitään tulevaisuutta. Se "mom, mom" penska ansaitsisi kuolla, koska se tilanne tulee eskaloitumaan melkoseksi mylläkäksi walkerien kanssa ja siinä ei selvitä ilman uhreja. Se pappi sais kanssa päästä päiviltään. Pitempään mukana olleista hahmoista, Sasha voisi olla helppo kirjottaa ulos eli tappaa. En nimittäin muuten keksi että mitä merkittäviä uhreja tohon voisi tulla, kun omissa silmissä Rick, Daryl (oon vähän kyllä kyllästynyt ko. hahmoon), Glenn, Maggie, Carol ja Carl + vauva on melko koskemattomia tarinan kannalta.
Olin kyllä hieman pettynyt tähän kauden ekaan puolikaaseen, märehti liikaa samoissa tapahtumissa, tosin Glenn kuviosta tykkäsin. Jännä nähä mitä tuleman pitää ja innolla odottelen helmikuuta.
Olin alkuun suuri The WD fani. Nykyisin koko sarja on pilattu ihan totaalisesti. En jaksanut katsoa.
Ei Carl kuole. Ihmiset menee väijymään kuvauspaikoille ja raportoi mitä ovat nähneet spoilerisivustoille. Sarjiksiin vertaamalla tulevia tapahtumia pystyy arvaamaan.