Meille piti tulla kesäterassi mutta poikani lopetti auttamisen eikä mulla ole kavereita ketä pyytää apuun. Olen siis 63v.
Saatiin kesäterassi tehtyä siis se laudoitus mutta uutta grilliä ei tehty ja piti tulla veden ottopiste mutta sitäkään ei tehty. Olen paistellut yksinäni makkaraa grillissä, mutta vaimo kieltää sen kun tulee savua. Mitä tekisitte, pitääkö mun tarjota pojalle avusta rahaa?
Kommentit (25)
Soita keke keskukseen, siellä on heppuja, jotka hoitaa homman.
Jos nyt oottelette, että lumet sulaa alta pois ensin ja jatkatte rakentelua sitten. Varsinkin toi vesipisteen vetäminen on pikkusen haasteellista, kun maa on roudassa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen uhkailu kuolemalla/sydänkohtauksella ei oo kovinkaan fiksua käytöstä. Epäilen itse että mun vanhemmista toinen kun kuolee ekana, niin eloonjäännyt leski alkaa haukkumaan että on aikuisten lasten vika että tuo vanhempi kuoli.
Siihen tokaistaan: -"Olkaa hyvä vaan, voit kans suunnata jo vähitellen sitä valoa kohti. Alkaa jutut olemaan sen verta pehmoosia."
Nämä kiristäjät eivät lopeta kiristämistään missään vaiheessa. Kun ikää tulee ja apua tarvitsee, kiristetään taas perinnöllä. Oikeastaan kiristäminen on ollut kuvioissa jo lasten ollessa pieniä. Heitä ei ole kiristetty perinnöllä vaan vanhemman rakkaudella eli jos lapsi ei toimi kuten vanhempi haluaa, äiti/isä ei rakasta. Nyyh.[/quote]
Juuri näin, sellaisia ne huonot vanhemmat on.
Nämä kiristäjät eivät lopeta kiristämistään missään vaiheessa. Kun ikää tulee ja apua tarvitsee, kiristetään taas perinnöllä. Oikeastaan kiristäminen on ollut kuvioissa jo lasten ollessa pieniä. Heitä ei ole kiristetty perinnöllä vaan vanhemman rakkaudella eli jos lapsi ei toimi kuten vanhempi haluaa, äiti/isä ei rakasta. Nyyh.