Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meille piti tulla kesäterassi mutta poikani lopetti auttamisen eikä mulla ole kavereita ketä pyytää apuun. Olen siis 63v.

Vierailija
07.04.2022 |

Saatiin kesäterassi tehtyä siis se laudoitus mutta uutta grilliä ei tehty ja piti tulla veden ottopiste mutta sitäkään ei tehty. Olen paistellut yksinäni makkaraa grillissä, mutta vaimo kieltää sen kun tulee savua. Mitä tekisitte, pitääkö mun tarjota pojalle avusta rahaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään.

Voisit sen sijaan vihjata, että perinnön saanti ei ole kovin varmaa, jos ei apuja tule.

Jos on perintöä antaa, niin sitten on rahaa palkata ammattilainen tekemään remppahommat loppuun. Luulen, että te olette vaatineet pojaltanne sitä sun tätä jo riittämiin, joten nyt tuli mitta täyteen.

Perinnöllä kiristävät ovat alinta pohjasakkaa.

Höpsis. Toisille valitettavasti joutuu tekemään selväksi, ettei mökit ynnä muut ole mitään itsestäänselvyyksiä, jos niiden huoltoon ei ollenkaan osallistu. Hyvin reilua mielestäni sanoa tästä vielä, kun elää.

Nämä kiristäjät eivät lopeta kiristämistään missään vaiheessa. Kun ikää tulee ja apua tarvitsee, kiristetään taas perinnöllä. Oikeastaan kiristäminen on ollut kuvioissa jo lasten ollessa pieniä. Heitä ei ole kiristetty perinnöllä vaan vanhemman rakkaudella eli jos lapsi ei toimi kuten vanhempi haluaa, äiti/isä ei rakasta. Nyyh.

Vierailija
22/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita keke keskukseen, siellä on heppuja, jotka hoitaa homman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oottelette, että lumet sulaa alta pois ensin ja jatkatte rakentelua sitten. Varsinkin toi vesipisteen vetäminen on pikkusen haasteellista, kun maa on roudassa vielä.

Vierailija
24/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen uhkailu kuolemalla/sydänkohtauksella ei oo kovinkaan fiksua käytöstä. Epäilen itse että mun vanhemmista toinen kun kuolee ekana, niin eloonjäännyt leski alkaa haukkumaan että on aikuisten lasten vika että tuo vanhempi kuoli.

Siihen tokaistaan: -"Olkaa hyvä vaan, voit kans suunnata jo vähitellen sitä valoa kohti. Alkaa jutut olemaan sen verta pehmoosia."

Vierailija
25/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kiristäjät eivät lopeta kiristämistään missään vaiheessa. Kun ikää tulee ja apua tarvitsee, kiristetään taas perinnöllä. Oikeastaan kiristäminen on ollut kuvioissa jo lasten ollessa pieniä. Heitä ei ole kiristetty perinnöllä vaan vanhemman rakkaudella eli jos lapsi ei toimi kuten vanhempi haluaa, äiti/isä ei rakasta. Nyyh.[/quote]

Juuri näin, sellaisia ne huonot vanhemmat on.