Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille piti tulla kesäterassi mutta poikani lopetti auttamisen eikä mulla ole kavereita ketä pyytää apuun. Olen siis 63v.

Vierailija
07.04.2022 |

Saatiin kesäterassi tehtyä siis se laudoitus mutta uutta grilliä ei tehty ja piti tulla veden ottopiste mutta sitäkään ei tehty. Olen paistellut yksinäni makkaraa grillissä, mutta vaimo kieltää sen kun tulee savua. Mitä tekisitte, pitääkö mun tarjota pojalle avusta rahaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Voisit sen sijaan vihjata, että perinnön saanti ei ole kovin varmaa, jos ei apuja tule.

Vierailija
2/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko riidelleet poikasi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään.

Voisit sen sijaan vihjata, että perinnön saanti ei ole kovin varmaa, jos ei apuja tule.

Jos on perintöä antaa, niin sitten on rahaa palkata ammattilainen tekemään remppahommat loppuun. Luulen, että te olette vaatineet pojaltanne sitä sun tätä jo riittämiin, joten nyt tuli mitta täyteen.

Perinnöllä kiristävät ovat alinta pohjasakkaa.

Vierailija
4/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rakentaa jos vaimo ei anna käyttää?

Vierailija
5/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään.

Jos on perintöä antaa, niin sitten on rahaa palkata ammattilainen tekemään remppahommat loppuun. Luulen, että te olette vaatineet pojaltanne sitä sun tätä jo riittämiin, joten nyt tuli mitta täyteen.

Höpsis. Toisille valitettavasti joutuu tekemään selväksi, ettei mökit ynnä muut ole mitään itsestäänselvyyksiä, jos niiden huoltoon ei ollenkaan osallistu. Hyvin reilua mielestäni sanoa tästä vielä, kun elää.

Vierailija
6/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rakentaa jos vaimo ei anna käyttää?

Jos sitten vaihtais vaimon tykkäävään. Sekin vaihtoehto on.

Vierailija
7/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö paskoo

Vierailija
8/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poikasi ei ehdi auttamaan? Oletko kysynyt?

Omilla vanhemmillani on tapana olettaa että olen aina käytettävissä ja loukkaantuvat jos kieltäydyn. Edellinen kerta tuli nyt kun sanoin että töissä on kova kiire ja työviikko saattaa venyä 60 tuntiseksi, että lepään sunnuntaina. Äitini tiuskaisi että he sitten vanhan isäsi kanssa tekevät kahdestaan, että tiedetään kenen syytä jos isäsi saa sydänkohtauksen.

Vierailija
9/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään.

Höpsis. Toisille valitettavasti joutuu tekemään selväksi, ettei mökit ynnä muut ole mitään itsestäänselvyyksiä, jos niiden huoltoon ei ollenkaan osallistu. Hyvin reilua mielestäni sanoa tästä vielä, kun elää.

Aloituksessa ei ole kyse mökistä, jonne poika tunkee vieraaksi vähän väliä. Sano omille lapsillesi, että mökkiä saa käyttää vain työvelvoitetta vastaan.

Vierailija
10/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään.

Perintökaari nyt ei vaan ihan niin mene että voisi jättää perinnöttömäksi jos ei tehnyt mökille terassia loppuun.

Vierailija
11/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku ammattimies tekemään ja maksa sille. 

Vierailija
12/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vaikeus on tehdä ihan itsekseen noi mainitut hommat?

Ei siinä, kyllähän tuommosessa vois auttaa ihan kaljapalkallakin.

Jos tilanne on kuitenkin se, että sun poikasi on aivan selkeästi enemmän remppajuttuja osaava kuin sinä, niin sä pidät sitten turpasi kiinni ja annat pojan tehdä "kuin itelleen tekis", monilla vanhemmalla kun ottaa egon päälle kun lapsi tietääkin jostain asioista enempi, ja synnyttää sen vuoksi sitten aivan turhan riidan ja tulee kyselee vauva-foorumille mikäs nyt avuks kun poika heitti rukkaset naulaan ku vähän intin vastaan...

Vierailija
13/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi tehdä tuollaiset rakennelmat? Jos et itse kerran pysty, eikä ole halua palkata tekijää, anna olla. Oot tähänkin asti pärjännyt ilman moisia hökötyksiä.

Vierailija
14/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus paikallislehteen (ja lìsäksi nettiinkin) avuntarpeesta ja palkan määrästä.

Voit tarjota urakkapalkkaa, päiväpalkkaa tai tuntipalkkaa.

Ilmoittamalla palkan rehellisesti mahdolliset työhalukkaat tekevät itse päätöksen yhteydenotosta. Jos yhteydenottoja ei tule lainkaan on palkka liian pieni. Opiskelijatkin voi haluta töihin. Ammattikoulun puuseppä-linjan ja rakennus-linjan aulojen ilmoitustauluille kannattaa viedä ilmoitukset.

Tällaista pitäisi olla enemmän. Ihmisille töitä, vaikka pieniäkin. Hyvä juttu!

Vierailija
15/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämänkin provon joku uskoo.

Vierailija
16/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen uhkailu kuolemalla/sydänkohtauksella ei oo kovinkaan fiksua käytöstä. Epäilen itse että mun vanhemmista toinen kun kuolee ekana, niin eloonjäännyt leski alkaa haukkumaan että on aikuisten lasten vika että tuo vanhempi kuoli.

Vierailija
17/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omilla vanhemmillani on tapana olettaa että olen aina käytettävissä ja loukkaantuvat jos kieltäydyn. Edellinen kerta tuli nyt kun sanoin että töissä on kova kiire ja työviikko saattaa venyä 60 tuntiseksi, että lepään sunnuntaina. Äitini tiuskaisi että he sitten vanhan isäsi kanssa tekevät kahdestaan, että tiedetään kenen syytä jos isäsi saa sydänkohtauksen.

Vanhusten iän lisääntyessä itsekkyys sen kun kasvaa. Ei ymmärretä, että sillä omalla lapsella on oma perhe ja työ huolehdittavana. Sitten kiukutellaan, kun ei suostuta tekemään juuri niin kuin käsketään.

Ei ihme, että osa lapsista ei vastaa, kun vanhemmat soittavat... Toki kesken työpäivän.

Vierailija
18/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla provo. Itse olen 62-v nainen, jolla on erinäisiä sairauksia, mutta tekisin itse tuollaiset rakennelmat, jos niitä kaipaisin. 

Vierailija
19/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhusten iän lisääntyessä itsekkyys sen kun kasvaa. Ei ymmärretä, että sillä omalla lapsella on oma perhe ja työ huolehdittavana. Sitten kiukutellaan, kun ei suostuta tekemään juuri niin kuin käsketään.

Ei ihme, että osa lapsista ei vastaa, kun vanhemmat soittavat... Toki kesken työpäivän.

Miehen vanhemmat on eronneet. Mies ei vastaa isälleen kesken työkiireiden, sillä hänen puhelunsa kestävät ja kauan. Sitten kun mies ei vastaa, niin appi soittaa minulle ja ihmettelee miksei toinen vastaa.

Anoppi taas sairastaa muistisairautta. Ennen hoitolaitokseen pääsyä kävi soittelemassa ovikelloa ja ensimmäinen kysymys aina oli, että hänen poikansa kotona ja missä on. No töissä näin keskellä päivää arkipäivänä kuten aina. Sen jälkeen esitti asiansa, että missä hänen kaikki rahansa on - varmaan siellä käsilaukussa, jos ei ole tilillä enää mitään nostettavaa, kun kävi jatkuvasti pankkikonttorissa nostamassa käteistä (oli tili pankissa, missä on auki olevat kassapalvelut juuri hänen konttorissaan) tai missä hänen avaimensa on. Käytiin taskut ja käsilaukku läpi ja yleensä jostain löytyivät tai sitten jouduin lähtemään hänen mukaansa ja käymään hänen takkiensa taskut ja pöytätasot läpi, että mihin ne on jääneet. Ei soitellut, kun ei enää osannut soittaa kännykällään, eikä juuri vastatakaan siihen muulloin kuin hyvinä päivinä. En tiedä kuinka usein kävi soittelemassa ovikelloa niin, etten ollut paikalla.

Vierailija
20/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän täytyy olla provo. Itse olen 62-v nainen, jolla on erinäisiä sairauksia, mutta tekisin itse tuollaiset rakennelmat, jos niitä kaipaisin. 

Putkityötkin hoituu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi