Mies valvottaa ja sitten valittaa jos menen autoon nukkumaan
Saattaa alkaa aamuyöllä kahdelta ja alkaa esimerkiksi työntää papereita silppuriin jotta heräisin. Tai tiskata kattiloita ja järjestellä astiakaappia. Menen aikaisin nukkumaan koska aikainen nousu töihin. Sain jo pomolta moitteet kun olen tehnyt laskuvirheitä. (Huoltoasema ja kassatyö) ja siitä että olen näyttänyt laittamattomalta. Joskus ei vaan ole voimia muuta kun harjata hiukset. Pitää myös suihkua varattuna, jos huomaa että olisin sinne kiireen keskellä menossa. Perustelu tälle väl ottamiselle on "ei kukaan aikuinen ihminen mene yhdeksältä nukkumaan" Eipä hänen tarvitsekaan, kun nukkuu puoleen päivään. Sitten tekee kaikkea mielestään järkevää eli rassaa autoaan tai roikkuu puhelimella. Tai katsoo jotain iänikuisia vanhoja jääkiekko-pätkiä. En tiedä kuinka pitkään jaksan. Ja kyse ei nyt ole 4-vuotiaasta uhmaikäisestä vaan yli nelikymppisestä ukosta.
Kommentit (30)
Joo, tee sama ukolle, kun on sinun vapaapäivä. Iloisesti toteat että ei kai kukaan enää tähän aikaan nuku. Ja töissä ollessa muistat soitella sille vartin välein. Ja piilottaa herätyskelloja ympäri kämppää.
Ai että kun ärsyttää apn kaltaiset tossut
Miksi olet tuollaista suostunut katsomaan? Itse vetäisin raivarit ekasta kerrasta ja jos toistuisi niin se olisi ero. Nyt vähän itsekunnioitusta ap
Jospa lopettaisit jaksamisen 8.4.2022 ja alkaisit etsiä uutta kotia, ilman ko. miestä. Voit tietty ensin käyttää pari vuorokautta lukemalla ketjua Narsistin keskustelutyyli.
Kaikki ainekset kasassa seuraavaa perhe.mur.haa varten. Univajeessa saattaa tehdä kaikkea erikoista.
Tämä on taas näitä "Se kyllä päivittäin mua hakkaa ja hu0rittelee, mutta ei se haittaaa kun se on muuten niin ihana!"
Tuohon on vain yksi vastaus olemassa ja tiedät sen itsekin.
Ei kenenkään kuulu mennä autoon nukkumaan vaan voida nukkua omassa kodissa kaikessa rauhassa omassa sängyssä. Miksi joku haluaa tyytyä vähempään?
Vierailija kirjoitti:
Hyi, olen kuullut tuollaisesta käytöksestä ja toi on ihan sairasta mun mielestä.
Ei todella ole terve hän, joka ei hanki omaa kivaa rauhallista kämppää vaan antaa kiusata itseään tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään kuulu mennä autoon nukkumaan vaan voida nukkua omassa kodissa kaikessa rauhassa omassa sängyssä. Miksi joku haluaa tyytyä vähempään?
Onhan täällä pahempaakin luettu. Olipa eräs, joka nukkui lattialla miehen sängyn vieressä. Taattua av-laatua ikään kuin mammat kilpailisivat keskenään siitä, kuka suostuu sietämään kamalinta miestä.
Seuraavan kerran, kun on valvottanut niin tee itse sama ukolle aamulla. Laita paperiasilppuriin, kolistele kaappeja, mitä vaan keksit. Katso miten äijä reagoi. Reaktion perusteella tee valibta, jää tai ota ero.