Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan avattua kaverini silmät

Vierailija
28.09.2015 |

Kaveri on ihastunut "Pekkaan" ja kävi tän luona joskus seksiä harrastamassa. No kaveri sitten ihastui, mutta Pekka ei ja kaveri ei tätä millään voi uskoa. Pekka vastaa viesteihin esim. jaa, OK, nonii ja muilla tylyillä vastauksilla. Sitten kaveri kysyy minulta, että pitäiskö antaa olla vastaan aina että joo anna olla.

No no sitten alkaa tää mietiskely ja itselleen uskottelu. Miksi Pekka kuitenkin vastas, se kuitenkin vastaa mum viestiin Ja tää Pekka vastaa aina parin päivän päästä.

No kaveri oli Pekalla taas vklp yötä parin kk tauon jälkeen.

Nyt kaveri on ihan rakastanut.
"en usko et Pekalla on ollut muita naisia"
"Ajatteleekohan Pekka mua?"
"Laittaispa Pekka viestiä"
"Ollaakohan me nyt päästy eteenpäin?"

Pekka sano minulle baarissa, että kaverini oksettaa häntä. Tätä en ole uskaltanut kaverille kertoa.

Miten saan kaverin tajuamaan, että Pekka tahtoo vain pillua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäselvästi taisin kirjoittaa sori

Vierailija
2/8 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri on 25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, onko mitään tehtävissä. Kaverisi pitäisi itse tajuta homman nimi tai Pekan pitäisi sanoa suoraan, ettei ole kiinnostunut. Sä tuskin voit vaikuttaa asiaan.

Vierailija
4/8 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko mitenkään pyytää Pekkaa sanomaan kaverillesi, mikä on asian laita, ellei kaverisi usko sua? Kuitenkaan loukkaamatta häntä, sillä tuo "oksettaa" oli mielestäni todella törkeää..

- narsissi

Vierailija
5/8 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän ei siis varsinaisesti ole sun ongelma. Vaan sun kaverin ja Pekan ongelma.

Jossain vaiheessa Pekka sanoo ettei kiinnosta tai sitten he saavat yhdessä lapsia.

Vierailija
6/8 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Pekka sano mitään niin kauan kun saa pillua.

Eli nyt ihan järkevä keskustelu ystäväsi kanssa, jotta hän tajuaa, missä mennään.

Vierailija
7/8 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi sekaantua tuohon?

Voithan sinä sanoa että rakastuminen on sinusta yksipuolista, mutta ei sinun tarvi todistaa sitä mitenkään tai saada kaverin silmiä avatuksi. Kyllä hän sen huomaa aikanaan itse. Pahimmassa tapauksessa se kääntyy vielä sinun syyksi että Pekkaa ei kiinnosta, jos sekaannut toisten asioihin.

Vierailija
8/8 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kivempi jos olis Mikki ja Minnumi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän