Kaunis mies töissä
Työpaikallani aloitti mies jota voi kutsua kaumiiksi/komeaksi. Hän on niin syötävän hyvännäköinen ja ystävällinen herrasmies että oma mielenkiintoni heräsi häneen 😊
Hän ei kuitenkaan edes huomaa minua vaikkabolen nuori ja kaunis. Työpaikkamme varatut naiset lirkuttelee hänelle ja se ärsyttää mua kovasti. Varatut, joilla on jo mies ja perhe pommittaa, lirkuttelee ja läähättää tämän minun ihastukseni perään aivan avoimesti 😡 ja en tiedä tekeekö tämä mies sen tahallaan että lirkuttelee takaisin näille ja jättää tahallaan minut huomiotta. Kokeileeko hän että paljon olen valmis taistelemaan hänestä vai mikä juttu on?
Kommentit (17)
Kauniilla miehillä on melkein kaksinkertaisena sama ongelma kuin kauniilla naisilla. Kauniita mehiä ahdistelevat naisten lisäksi myös miehet. Ei käy kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tyydy siihen,mitä saat!!
Ongelmana on se että häntä kiinnostaa näemmä vain nämä varatut naiset. Kuulin hänen sanoneen työkaverilleni että hän on sinkku.
Juttelin ruokatunnilla hänen kanssaan ja sanoin ohimennen että mennäänkö terassille oluelle kun kelit lämpenee niin HÄN EI VASTANNUT MITÄÄN😡😡😡
Joskus pelimiehet suosii varattuja, koska heidän kanssaan voi sekstailla ilman sitoumuksia ja pelkoa draamasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyydy siihen,mitä saat!!
Ongelmana on se että häntä kiinnostaa näemmä vain nämä varatut naiset. Kuulin hänen sanoneen työkaverilleni että hän on sinkku.
Juttelin ruokatunnilla hänen kanssaan ja sanoin ohimennen että mennäänkö terassille oluelle kun kelit lämpenee niin HÄN EI VASTANNUT MITÄÄN😡😡😡
Ei kukaan tyrkkyä halua.
Moni kakku päältä kaunis, pelkkää silkkoa sisältä. Varaudu, että ihastuksesi voi olla sisimmältään aivan sekopää. Jotkut osaa vetää taitavasti roolia. Varoitan kokemuksesta..
Tämä mies on varmaan koko ikänsä joutunut tilanteisiin, joissa naiset hullaantuvat ja lirkuttelevat kuka mitäkin. Ymmärrän, että lirkuttelee takaisin varatuille vanhemmille rouvaihmisille, nehän on tavallaan vaarattomia ja se lirkutteluhan on vitsailua vaan. Sitä en osaa sanoa, miten käyttäytyy, kun hän ihastuu.
Neuvoni sulle on, että anna ajan kulua ja katso mitä vastaan tulee. Käyttäydy miestä kohtaan perusystävällisesti, mutta ei mitenkään yli-innokkaasti. Jos hän ei kiinnostunut terassikutsusta, niin eiköhän asia ollut sillä selvä. Älä käännä veistä haavassa. Mikään parisuhde ei kuitenkaan kestä pitkään kenenkään ulkonäön varassa. Jos mies käyttäytyy sua kohtaan tylysti, niin anna olla. Et varmaan sellaisen tyypin kanssa jaksaisi muutenkaan kauan seurustella.
En syönyt kuormasta, vaikka baarista kotiutuessa meidän lintunen kyseli saattaja. Ylen ylpeä siitä
Varattuja voi panna vapaasti. Ei tarvitse pelätä, että joutuu suhteeseen. Voithan sinä vaikka kysyä, että pääsisitkö katselemaan seksitapahtumaa vierestä?
Miksi hänen pitäisi juuri sinut ottaa? Tuskin nuo varatut hänestä mitään enemmän edes tahtoo. Kaikki ovat vain sulaa vahaa kauniin edessä.
Hän on kaunis mies ja sinä et ole kaunis nainen.
Luultavasti tykkää flirttailla niiden varattujen kanssa, koska tietää että se pysyy kevyenä päivää piristävänä leikkimielisenä juttuna, eikä siitä tarvitse seurata seksiä saat parisuhdetta. Useimmat ei halua työkavereista kumppania, mutta pieni flirtti voi olla kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies on varmaan koko ikänsä joutunut tilanteisiin, joissa naiset hullaantuvat ja lirkuttelevat kuka mitäkin. Ymmärrän, että lirkuttelee takaisin varatuille vanhemmille rouvaihmisille, nehän on tavallaan vaarattomia ja se lirkutteluhan on vitsailua vaan. Sitä en osaa sanoa, miten käyttäytyy, kun hän ihastuu.
Neuvoni sulle on, että anna ajan kulua ja katso mitä vastaan tulee. Käyttäydy miestä kohtaan perusystävällisesti, mutta ei mitenkään yli-innokkaasti. Jos hän ei kiinnostunut terassikutsusta, niin eiköhän asia ollut sillä selvä. Älä käännä veistä haavassa. Mikään parisuhde ei kuitenkaan kestä pitkään kenenkään ulkonäön varassa. Jos mies käyttäytyy sua kohtaan tylysti, niin anna olla. Et varmaan sellaisen tyypin kanssa jaksaisi muutenkaan kauan seurustella.
Mä olin naisena juuri tuollainen että varatuille miehille olin rennompi, koska tiesin ettei siitä mitään tule, enkä halunnutkaan. Sinkkumiesten keskuudessä olin taas kuin seipään niellyt, ja varsinkin jos oli joku kiinnostava. En tiedä onko miehillä sama logiikka, mutta mulla meni noin.
Onhan tuo nyt ihan selvää. Olet potentiaalisempi kohde kuin ne vanhemmat varatut. Hän ei ole kiinnostunut sinusta enempää kuin noista muistakaan, mutta ei halua syöttää sinulle mitään turhia kuvitelmia, joihin saattaisit takertua. Mistä tiedät, ettei hänellä ole jo suhdetta?
Jotkut ihmiset flirttailee huvikseen eikä se tarkoita mitään.
Tyydy siihen,mitä saat!!