Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päähänpinttymä miehestä

Vierailija
07.04.2022 |

Ihastuin muutama vuosi sitten työpaikalla mieheen niin, että en muista ikinä ihastuneeni keneenkään samalla tavalla. Mies on sinkku, minä varattu, mutta tässä pitkässä suhteessa eletään lasten ja asuntolainan takia lähinnä kämppis- ja kaverisuhteessa.
Mitään vakavaa ei koskaan tapahtunut, mutta flirttailua, koskettelua ohimennen, viestittelyä, kahdenkeskisiä lounaita jne oli. Ja joku syvällisempi yhteys, ainakin minun mielestäni. Olin niin ihastunut tähän ihmiseen, että tuntui että usein jännitin ja jäädyin hänen seurassaan, mikä ei ole minulle tyypillistä.
No, nyttemmin olemme molemmat vaihtaneet työpaikkaa. Olemme sattumalta ja lyhyesti tavanneet viimeisen parin vuoden aikana muutaman kerran. Aina on puhe, että mennään kaljalle joo, mutta ikinä kumpikaan ei ota sitten yhteyttä.
Ongelma on, että olen edelleen niin ihastunut tähän mieheen, että ajattelen yhä häntä lähes päivittäin. Viime yönä näin hänestä todella eroottista untakin!
En rehellisesti usko, että suhteella olisi mitään realistista tulevaisuutta. Meillä on pitkä ikäero ja erilaiset taustat. Tämä on tällainen fantasia. Mutta silti ajatukset palaavat häneen ihan pakkomielteisesti, googlettelen väillä häntä ja katselen hänen kuviaan. Tämä on ihan hullua! Varmasti kukaan tuttava ei uskoisi, jos kertoisin mitä tällaisen keski-ikäisen pomonaisen päässä pyörii. Miten pääsen tästä eroon, mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö faktat pöytää ja tee niillä selväksi itsellesi, että miksi suhde ei toimisi niin ehkä fantasiakin hiipuu. Ja hae erilaisia huomioita muualta(ihmisistä) niin se ruokkii sisintäsi muutenkin kuin yksi mies eroottisesti. Jos pakkomielle jatkuu niin voisiko taustalla olla tunne-elämän "häiriö"? Minkälainen oli sun kiintymyssuhde lapsena vanhempiisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla