Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 kk seurustelun kohdalla kylmentynyt käytös

Vierailija
07.04.2022 |

Oltiin hiljattain tavattuamme eka kuukausi molemminpuolisen rakastuneita ja tehtiinkin nopea päätös muuttaa yhteen. Tämä vko pitäisi tehdä muuttojuttuja, mutta toinen on muuttunut kylmäksi ja vähän vihaisemmaksi minua kohtaan. Hänellä ei ole stressiä asiasta eikä muutakaan poikkeuksellisia huolia. Yöunissakaan ei mitään hälyttävän huonoa.

Seksiä ei kohta ole ollut kahteen vkoon. Hän koskettaa minua enää näennäisesti. Katseessa on enemmän kylmyyttä kuin lämpöä ja rakkautta.

Sanokaa joku että on luonnollista joillekin naisille olla näin tuuliviirejä. Itse tottunut tuollaisen käytöksen viittaavan tunteiden hiipumiseen. Hän sanoi ettei tiedä mistä puhun kun sanoin että nyt en voi enää kavereillekaan kertoa että meillä menisi hyvin kun kyselevät kuulumisiani.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että molemmilla on kyllä elämänkokemusta, ikää ja suhteita takana - että jollain kokemuspohjalla tässä ollaan liikkeellä. Lisäksi vietämme hyvin samankaltaista arkea, josta ei synny minkäänlaista aihetta riitaan. Rahasta tai kotitöistä ei ole ollut mitään syytä riidellä ja se olen siis minä ap joka muutan hänen luo, että luulisi minun olevan enemmän harmissani kun menetän tutut arkikuviot. Ap

Vierailija
2/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku viehätys loppu juuri 2-3 kuukauden päästä ja todellinen persona tulee esiin ihmisistä. Parisuhteet, uudet ystävyyssuhteet: Kun eivät jaksa enää näytellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon siitä saa kun sitoutuu tuntemattomaan ihmiseen. Mitä vain voi tapahtua.

Vierailija
4/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta, jos yhtään epäröit suhteenne kestävyyttä. Aiheutat itselledi vain stressiä, rahanmenoa ja pahaa mieltä. Jatkakaa seurustelu niin, että molemmat asuvat omissa kodeissa. 6kk kuluttua tiedät, mikä on homman nimi.

Vierailija
5/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että molemmilla on kyllä elämänkokemusta, ikää ja suhteita takana - että jollain kokemuspohjalla tässä ollaan liikkeellä. Lisäksi vietämme hyvin samankaltaista arkea, josta ei synny minkäänlaista aihetta riitaan. Rahasta tai kotitöistä ei ole ollut mitään syytä riidellä ja se olen siis minä ap joka muutan hänen luo, että luulisi minun olevan enemmän harmissani kun menetän tutut arkikuviot. Ap

Jos teillä oikeasti olisi elämänkokemusta, ette missään nimessä muuttaisi yhteen 2kk jälkeen. Aivan liian lyhyt aika. Minkä ikäisiä oikein olette? Mikä sai sinut muuttamaan tuosta vain puolituntemattoman luokse? Onko teillä jotain yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia?

Vierailija
6/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa että nainen on tuuliviiri, joka tekee nopeita päätöksiä. Eli hetken huumassa päättää muuttaa yhteen, ja kyllästyy sitten yhtä nopeasti.

En ymmärrä mikä kiire muuttaa heti yhteen. Seurustelkaa rauhassa , viettäkää sillontällöin öitä toistenne luona ja katsokaa miten suhde etenee. Yhteen ehtii muuttaa myöhemminkin. Ei avoliitto ole merkki siitä että suhteessa ollaan vakavissaan. Vakavissaan voi olla vaikka asutaankin vielä erillään.

Sinuna keskustelisin rauhassa naisesi kanssa tuntemuksistasi.

Vierailija
7/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pahasti pitää päästä olla vialla että muuttaa kuukauden jälkeen yhteen jonkun kanssa???!

Vierailija
8/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mun suhteista on kaatunut juurikin kahden kuukauden kohdalla. Mies ei yhtäkkiä haluakkaan edetä, ei tiedäkkään mitä haluaa tai tunnustaa jonkun deal-breakerin kuten "on mielenterveysongelmia, exään vielä rakastunut, raha-asiat täysin sössitty" tms. Tai sit vaan tosiaan laiskistuu parisuhdesaralla ja siitä ei enää kuulu tiiviisti eikä se halua tehdä yhdessä muuta kuin heilutella peittoja. Heippa.

En ikinä, koskaan, milloinkaan muuttais yhdenkään kanssa yhteen noin nopeasti. Ehkä sit kun on vuoden tapailtu tiiviisti ja asiat rullannu hyvin, voi vähän alkaa tuntemaan toista ja luottaa.

Vierailija
9/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä elämänkokemusta sulla muka on, jos kuvittelet, että kuukauden seurustelun jälkeen on hyvä idea muuttaa yhteen. Haloo! Oletko kuullut semmoisesta kuin alkuhuuma? Nyt se sitten alkaa hiipumaan. Varmasti itsekin sisimmässäsi tiedät, että ei se tuosta enää parane.

Vierailija
10/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelis kokkelis vaan!

Vierailija
11/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt hyvä ihminen asia puheeksi asianomaisen kanssa äläkä mistään palstoilta kysele!

Kysy suoraan missä mennään mistä kenkä puristaa kun olet ollut huomaavinasi kylmenemistä hänen puoleltaan.  Puhumalla asiat selviää. Muista kuitenkin olla syyttelemättä, asiallinen keskustelu.

Itse en kyllä mitenkään kummastele että noin käy. Hyvin lyhyen tuttavuuden perusteella rynnätään noinkin isoon päätökseen. Erittäin harvoin onnistuu.

Ette tunne toisianne kuin pintapuolisesti, alkuihastus sokaisee. Nyt kun alette tehdä isoa päätöstä epäröinti herääkin sitten eloon. Ollaanko sittenkään tekemässä viisaasta? Olette eri kohdissa sitä prosessia, sinä vielä uskot ja lakaiset järjen äänen, toinen on jo alkanut epäröidä.

Istukaa alas ja miettikää ennen kuin alatte ryntäämään mihinkään äkkinäiseen päärökseen. Ettei sitten kohta tarvitse katua.

Vierailija
12/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos monille kommentoijalle. Olemme 80-luvulla syntyneitä ja paperit yhteenmuutosta on jo tehty. Sitä asiaa ei tässä vaiheessa enää noin vaan perutakaan. Lähipiiri on ollut sitä mieltä että yhteenmuutto on hyvä idea. Jos toisen kanssa ei oikein huvittaisi asua 1kk tuntemisen jälkeen, niin miten ihmeessä muka myöhemminkään?

Meillä on lisäksi etäisyyttä noin tunnin ajomatkan verran, minkä kulkeminen olisi pidemmän aikaa melko kuluttavaa ja kallista. Kai muutkin tiedätte kuinka polttoaineiden hinnat ovat nousseet.

Olemme yhdessä juuri siksi että kumpikaan ei ole esittänyt mitään muuta kuin on alusta alkaen. On ollut luontevaa puhua kaikesta ja seksuaalista vetoa on riittänyt. Toki juuri nyt hän ei koske, halua tai kehu. Myös viestittelyyn on tullut muutos - muuttunut tylymmäksi. Ap

Vierailija
13/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon vaan, kusessa olet. Tunnin ajomatka ei ole kovinkaan kummoinen, voittehan te viettää viikko/viikko systeemillä toistenne luona. Niinkun joku tuolla ylempänä laittoikin, niin valitettavasti kuulostaa siltä, että alkuhuuma alkaa haihtua ja ero taitaa olla edessä. Saatte sitten mököttää yhteisessä asunnossa keskenänne ja sepä vasta kivaa onkin! AP sanoi, että jos toisen kanssa ei huvittaisi asua 1 kk tuntemisen jälkeen niin miksi myöhemminkään... Siis mitä hittoa?! tämä jo kertoo, ettei teillä ole mitään elämänkokemusta. Tottakai alkuhuumassa kaikki tuntuvat ihanilta ja olisi valmis menemään naimisiin ja asumaan yhdessä. Seurusteluaika on sitä varten, että tuntuuko se toinen hyvältä vielä esim. vuoden tuntemisen jälkeen ja sitten voi harkita yhteenmuuttoa. Ettehän te tiedä noin lyhyen tuntemisen jälkeen toisistanne vielä yhtään mitään.. Tämä tulee olemaan niin tuhoon tuomittu idea, mutta itsehän kannatte vastuun.

Vierailija
14/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että hän kuitenkin käyttäytyy siten että juttumme on jatkumassa. Ei hän mitään eroa ole suunnittelemassa. Mutta ymmärrätte varmaan että hieman erikoista tehdä muuttojuttuja kun fiilis toisesta on täysin eri. Ja kyllä minä hänelle tästä asiallisesti keskustelen, en tietenkään voisi antaa tämän jatkua loputtomiin näin.

Jotenkin erikoista sekin että nainen tietää minulla riittävän vientiä, mutta haluan silti olla juuri hänen kanssaan. Niin miksi näin alkuvaiheessa moinen käytös. Ap

Vierailija
15/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi kuitenkin kyse pippeleen pienestä koosta? Saatuaan asianmukaista smeisseliä muualta, sitä kyytiä ei ole unohtanut. Paha juttu, pienen pippeleen mahdollisuudet selvitä, ei niitä ole.

Vierailija
16/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaa todeta, ettei enää halua.

Vierailija
17/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että hän kuitenkin käyttäytyy siten että juttumme on jatkumassa. Ei hän mitään eroa ole suunnittelemassa. Mutta ymmärrätte varmaan että hieman erikoista tehdä muuttojuttuja kun fiilis toisesta on täysin eri. Ja kyllä minä hänelle tästä asiallisesti keskustelen, en tietenkään voisi antaa tämän jatkua loputtomiin näin.

Jotenkin erikoista sekin että nainen tietää minulla riittävän vientiä, mutta haluan silti olla juuri hänen kanssaan. Niin miksi näin alkuvaiheessa moinen käytös. Ap

Meinaatko että kiintymyksen ja ihastuksen tunteet syvenevät, kunhan vain ajattelee että toinen saisi jonkun muunkin? :D

Te olette jättäneet tutustumisvaiheen väliin ja nyt niitätte sitä mitä kylvitte. Kuukauden "tuntemisen" jälkeen ihmisestä paljastuu vielä vaikka mitä turn offeja. Perukaa se muutto, aikuiset ihmiset seurustelevat ja tutusuvat ennen sitoutumista.

Vierailija
18/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se on raskaana? Se saa mielialan vaihtelemaan.

Vierailija
19/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän Ap tilanteestaan kertoo, sitä varmempi olen siitä että tämä aloitus on täysi trolli. Ei kukaan aikuinen ihminen voi olla noin yksinkertainen. 

Jos tilanne on totta, niin onnea vaan teille. Vaikuttaa siltä että nainen on tajunnut tehneensä/tekevänsä suuren virheen ja katuu yhteenmuuttoa jo nyt. 

Vierailija
20/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä ap niin, että äläpä muutakaan yhteen. Jos jo nyt on tuollaista, ettei toinen puhu oikeista tuntemuksistaan, niin ei se siitä muutu. Itse tein vuosia sitten virheen ja muutin yhteen miehen kanssa. Kuin salama kirkkaalta taivaalta tuli mieheen muutos, ja toivoin vain etten olisi ikinä muuttanut hänen kanssaan yhteen. 

Oltiin sovittu tiskivuorot viikko-viikko systeemillä, jonka hän sitten omasta mielestään nerokkaasti teki niin, että tiskasi YHDEN KERRAN sunnuntai-iltana 23.30. Eli koko viikon pinosimme astioita vain tiskipöydälle, ja lopulta mies söi suoraan kattilasta kauhalla kun ei ollut enää lautasia eikä aterimia. 

Sängyssä käänsi kylkeä eikä lämmennyt mihinkään, eli seksi loppui samantien. 

Lähdin kavereiden kanssa viihteelle, tapasin vanhan luokkakaverin, jonka kanssa vietimme kiihkeän yön. Seuraavana aamuna aloin etsiä asuntoa ja muutin 2 vk päästä pois. Tuon 2 viikkoa mies uhkaili tapbamisellani, joten nukuin kaverin luona yöt, ja päivisin kävin pakkaamassa veljeni kanssa tavaroitani. Mies myös piilotteli tavaroitani ja myi niitä, kuulemma ne kuuluivat hänelle kun en ollut ottanjut niitä muuttaessani mukaansa.