Mikä näistä?
Kertokaapa mielipiteitä seuraavista nimiyhdistelmistä:
Tinna Tuulia,
Tinna Matilda
vai
Tilda Tuulia?
Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan!
Kommentit (10)
Vielä kaipaamme lisää mielipiteitä! Kiitos :) Nimiä on helpompi makustella kauempaa, kuin tästä läheltä.
Mutta kun kuitenkin Tilda on aivan ihana nimi ja vain ensimmäinen nimi on päivittäisessä käytössä niin annan ääneni Tilda Tuulialle :)
Pakko sanoa,että Tilda Juulia kuulostaisi minusta (vaan henk.koht mielipide heh) paremmalta,minulla nimittäin Tilda Tuulia tulee ulos suusta muodossa Tilda Duulia... mut se on varmaan mun oma vika :D
Tilda on nätti nimi, eikä edes yleinen. Tinnasta en oikein välitä, vaikka ei se huonokaan nimi ole.
Tinnaa en ite välttämättä laittais. Tilda parempi. entäs Hilda? Samoin Tinnan paikalle laittaisin mieluummin Sinna tai Siina.
Muita Tilda tyylisiä:
Hulda
Hilda
Helmi
Selma
Vilma
Valma
Martta
Miina
Hilla
Alma
Elma
Elsa
Signe
Bertta
Hilma
Olga
Kerttu
Laimi
Meimi
Saimi (ah mun yks lemmikeistä;=)/Saima
Tuovi
Taimi
...
Matildasta tykkään enemmän kuin Tuuliasta, vaikka Tuuliakin kiva nimi.
entäs
Mirjami
Amanda
Selina
Olivia
Emilia
Juulia
Maaria
Tuulevi
Auro(o)ra
Aurelia
Eleonoora
Henriikka
Helmiina
Inkeri
Julianna
Katriina
...
entäs Sinna Inari?
Hilda Maria?
Tinna, eiiiii..... Tinna onx sul pitkä pinna. Tästä Tinna nimestä saa vaix mitä lällättelylaulua.
Ehdotuksia:
Matilda Tinna Tuulia tai Matilda Titti Tuulia
Tilda Ella Tuulia tai Tilda Maija Tuulia
Mulle tulee valitettavasti Tinnasta mieleen tinneri tai tinnitus... Ei oikein sytytä tuo nimi. Sinna voisi olla kiva, tai sitten Tinja! Mutta Tilda on ehdottomasti kivempi!
Tilda Tuulia olisi siis valintani. Mulle nimen lausuminen ei tuota ongelmia, tuo Tilda Duulia oli kyllä aika hyvä... ;D Tuulialle tarjoan vielä vaihtoehdoksi Teresaa/Teresiaa, Tuulikkia tai Talvikkia.
Tilda taas kaikkea muuta, en pidä yhtään.
Tinna-nimi ei ole makuuni yhtään, mutta sehän on mielipidekysymys. Tilda on kivempi.
Tuuli Matilda, jota joku ehdotti, oli kaunis, mutta tietysti tavanomaisempi.
Tilda Tuulia oli kiva, mutta totta kyllä on vähän vaikea sanoa nopeasti. Tdtdtd. :)
mites olis
Tilda Maria
Tilda Elina
Tilda Linnea
Yhdysnimi Tilda-Lotta olisi myös kiva.
Heitän vielä yhden vaihtoehdon, miltä kuulostaisi Tilma?
Noista vaihtoehdoista parhaimmalta kuulostaa Tilda Tuulia. Tinna on vähän outo nimi mulle. Miten ois Tuuli Matilda? Matilda mielestäni vielä nätimpi kuin Tilda.