Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui koska sain töitä

Vierailija
28.09.2015 |

Siitä lähtien kun ilmoitin työn saannista on murjottanut, möksähdellyt ja ärissyt. Ottaa myös asioita esille aivan naurettavalla tavalla "kukas sitten hoitaa lapset" -voit jättäytyä itse töistä pois tai sitten voidaan etsiä päiväkotipaikka.. "mitenkäs nämä hoituu sillä aikaa kun olet töissä" "mitenkäs sitten kun siellä on niitä miehiäkin, niitäkö vain menet katsomaan" "kuka laittaa ruoan sillä aikaa" voi jumalauta, olen hoitanut herran toiveesta lapsia 6vuotta kotona ja TODELLAKIN menen töihin. Kokoajan jotain tekosyitä miksi en voisi mennä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö. Ihmeellinen ukko sulla.

Vierailija
2/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikeasti löydätte näitä catchejä?

Minä en tuommoista penskaa kauaa katselisi, jos ei osaa kasvaa aikuiseksi, muuttakoon äitin hameen alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 08:27"]Ööö. Ihmeellinen ukko sulla.
[/quote]

Tekisi mieli laittaa koko otus vaihtoon kun ärsyttää niin paljon. Sitä myös nurisee kun tuleva palkkani on parempi kuin hänen ja saadaan enemmän rahaa, WHAT?!

Vierailija
4/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaanko sulle palkkaa ja enemmän kuin miehelle?

Vierailija
5/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 08:29"]Mistä te oikeasti löydätte näitä catchejä?

Minä en tuommoista penskaa kauaa katselisi, jos ei osaa kasvaa aikuiseksi, muuttakoon äitin hameen alle.

[/quote]

Vaikutti ihan normaalilta aluksi, kannattaa varoa just niitä normaalin näköisiä perusmikkoja.

Vierailija
6/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 08:30"]Maksetaanko sulle palkkaa ja enemmän kuin miehelle?
[/quote]

Työsuhde ei ole vielä alkanut mutta kyllä maksetaan.

Vierailija
7/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon. Mutta turvaa sun selusta ensin. Älä sano mitään että haet omaa asuntoa tms. Yritä nauhoittaa joku sen raivokohtaus jos tulee lapsista riitaa.

Vierailija
8/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot sitten että jääköön herra sitten vaihteeksi kotiin, jos se koti ei pysy pystyssä ilman että siellä on koko ajan joku. Ihme tyyppi. Normaalit ihmiset on onnellisia kun kumppani saa töitä.

Vierailija
9/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ihan kantasuomalainen?

Vierailija
10/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Tätä palstaa kun lukee niin tuntuu ettei normaaleja ihmisiä ole olemassakaan. On mitö lie narsisteja, kontrolloivia paskoja, ja sitten teitö jotka jäätte nöihin suhteisiin kynnysmatoiksi. Voi hyvä jumala...

Vierailija
11/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa, että olet taloudellisesti riippuvainen hänestä. Todella erikoista, että tätä miestä ärsyttää, että teidän talouteen tulee enemmän rahaa, mahdollinen asuntolaina lyhenee nopeammin jne. :)

Vierailija
12/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

luepa fundisuskovan bloggarin "Anna minun olla nainen". Kuvaa kuinka naisen tehtävä on olla lieden lämmössä ja synnyttää raamatn perusteella. jaloin ja hurskain työ on hoitaa nöyrästi lapsia ja kunniotta Miestä.

Vierailija
13/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdassa miehiäkö menen katsomaan loppuisi suhde. Sellaista paskaa minä en kuuntele, edes sitä yhtä kertaa. Jos noin huonosti minut tuntee niin en voi kun todeta että en itsekään miestä tunne vaan jossain valheessa olen elänyt.

Vierailija
14/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on vielä halua asian selvittämiseen tuosta miehen älyttömyydestä huolimatta, niin jotenkin tuo mies on saatava puhumaan. Sillä on nyt sen verran pelkoja oman miehuutensa ja asemansa puolesta. Eivät varmasti ole järkeviä pelkoja, mutta jotenkin ne tunteet pitää käsitellä, että tuosta päästään eteenpäin. Voit ymmärtää miestä, mutta älä kuitenkaan rupea tekemään ylenmäärin myönnytyksiä asiassa.

Vierailija
15/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 08:29"]

Mistä te oikeasti löydätte näitä catchejä?

[/quote] PUHU SUOMEA SAAKELI

Vierailija
16/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt paska diili miehelle. Ensinnäkin joutuu ehkä - ainakin teoriassa - osallistumaan jatkossa kotitöihin. Toiseksi on ajatellut itsellään olevan valtaa vaimoon nähden koska tarjonnut koko perheen elatuksen. Nyt kun vaimo tienaa jopa enemmän, saattaa vaimo tajuta että voisi halutessaan elättää itsensä ja lapset yksin jossain muualla.

Vierailija
17/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt miestä vituttaa kun nainen ahneus paljastuu tuolla tavalla. Raha on niin tärkeää, että se ajaa kaiken muun edelle.

Vierailija
18/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kiukutella, kyllä se siitä. Mulla työelämään paluu on ajankohtainen vuoden kuluttua, ja me ei voida puhua siitä riitelemättä. Mun kotona oleminen on mahdollistanut sen, että mies saa tehdä ylitöitä niin paljon kuin vaan ehtii, ja mun töihin meneminen tulee muuttamaan asian ja sehän tota miestä vaivaa, vähän kun työnarkomaanin vikaa hänessä on. Mua ei sinänsä itseäni työnteko kiinnostaisi, mutta kaipaan kyllä sosiaalista elämää ja olisihan se kiva että eläkettäkin kertyisi.

Vierailija
19/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se todennäköisesti pelkää valta-asemansa horjumista. On kokenut elättäjänä olevansa perheenpää ja nyt ei tiedä mikä hänen roolinsa jatkossa on. Olikohan hänen lapsuskotinsa roolitus kovin perinteinen? Miehen kannattaisi astua nykyaikaan ennen kuin koko perhe hajoaa...

Vierailija
20/39 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 09:01"]onko ihan kantasuomalainen?
[/quote]

on ihan suomalainen kristitty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän