Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työkokeiluna kuntouttava työtoiminta?

06.04.2022 |

Hei onko kokemusta siitä että pidetään ns työkokeiluna kuntouttavaa työtoimintaa? Eli ei mennäkään positiivisuuden kautta vaan negan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Siis olisitko menossa työkokeiluun kuntouttavan työtoiminnan ohjaajan tehtäviin?

Vierailija
2/10 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun pitää kokeilla, onko töihin meneminen ja sieltä pois tuleminen sinulle liian raskas tehtävä, voi kuntouttava työtoiminta olla ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Koska kuntouttavassa työtoiminnassa sinun ei välttämättä tarvitse tehdä mitään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun pitää kokeilla, onko töihin meneminen ja sieltä pois tuleminen sinulle liian raskas tehtävä, voi kuntouttava työtoiminta olla ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Koska kuntouttavassa työtoiminnassa sinun ei välttämättä tarvitse tehdä mitään muuta.

Kuntouttavasta ei pääse koskaan eroon ja se cv:ssä on loppuelämän tuomio palkattomuudesta.

Vierailija
4/10 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on peruskoululaisia tettiläisinä kuntouttavassa työtoiminnassa, joten...

Vierailija
5/10 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinut laitetaan kuntouttavaan työtoimintaan niin voit heittää hyvästit palkkatyölle. Se on työnantajille ÄLÄ PALKKAA!!!-leima. Olin tuollaisessa 6kk ja sen jälkeen loppui työnantajien vastaukset työhakemuksiin. En kuitenkaan aio salata työnantajilta sitä, että olen ollut tuollaisessa. Te-keskus osoitti minut sinne, kantakoot seuraukset.

Vierailija
6/10 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntouttavasta ei pääse koskaan eroon ja se cv:ssä on loppuelämän tuomio palkattomuudesta.

En minä ole laittanut CV:hen mitään kuntouttavia työtoimintoja. Ja olen ollut palkkatyössä sen jälkeen.

Vierailija
7/10 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on peruskoululaisia tettiläisinä kuntouttavassa työtoiminnassa, joten...

Siis oikeasti jo peruskoululainen on opettajien mielestä niin vahvasti syrjäytynyt, että laitetaan kuntouttavaan?

8/10 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kun heillä on tarvetta ilm saada todisteita työkyvystä.. eli ihan asiakas olen.  Se vaan kun se ei ole positiivista jos tunne että etsitään virheitä ja mitä jos ei kykene olemaan siellä esim fyysisen kunnon vuoksi ?  

9/10 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole laittanut CV:hen mitään kuntouttavia työtoimintoja. Ja olen ollut palkkatyössä sen jälkeen.

Ei ikinä pääse eroon vai?

10/10 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai siitä eroon pääsee kun menee vaikka kouluun...... mutta onko sillä noin paha leima ??? oikeasti  ????