Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoitokorviksia hoidetaan

Apua jooko
06.04.2022 |

Olen ite ottanut korvikset siis lävistämällä mutta en saanut hoito ohjeita ja netissä on paljon erilaista tietoa joten voisko joku kertoa miten näitä hoidetaan otin nämä reiät siis eilen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein mitenkään. Älä räplää ainakaan likaisilla sormilla. Annat olla ja siinä se. Aseptisella voit pyyhkäistä, jos on punoitusta. Sitä saa apteekista.

Vierailija
2/7 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hyvä neuvoja, mutta minulla on ollut reiät korvissa 30 vuotta. En muista alkuajoista paljoakaan, mutta jotkin hoitokorvikset minullakin ekaksi oli. Reiät kasvavat nopeasti umpeen ilman korviksia, joten niitä pitää pitää jatkuvasti. Tämä ei ole varma muistikuva, mutta olikohan niin, että korviksia aina puhdistettiin jollain aineella. Ainakin viikkoja noin.

Katso netistä ohjeita. Toivottavasti joku tulee tänne kirjoittelemaan. Ja voithan käydä vielä rei'ityspaikassakin kysymässä.

Vaikka minulla on ollut reiät jo tuon 30 v., niin yhä ne kadvavat muutamassa päivässä umpeen. En pidä enää jatkuvasti korvakoruja, mutta pujotan korvakorun korvaan muutaman päivän välein, jotta reikä pysyisi auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtailla käsillä pyörittelet. Tarvittaessa pyyhi antiseptisella aineella, sillä millä haavojakin putsataan. Tarvittaessa tarkoittaa, jos sieltä tulee paljon rähmää tai punoittaa kovasti.

Vierailija
4/7 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://kellokeskuslaine.fi/korvien-reiitys/

Tuossa osoitteessa näyttää olevan ohje hoitoon.

Vierailija
5/7 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikiä piti tuputella pariviikkoa desiaineella ja antaa niiden ensikorujen olla paikallaan. Mulla on ollut reiät noin 30v ja ei ne kyllä umpeen oo menneet parantumisen jälkeen vaikka nytkin oli taukoa korujen pitämisessä ainakin vuosi. Helposti meni läpi.

Vierailija
6/7 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita käsidesiä käsiin ja paperiin ja töpötä reikää niin ei tulehdu.

Vierailija
7/7 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 55 ja punk-aikoina oli montakin itse hakaneulalla pistettyä reikää. Koruja ei ole ollut yli 15 vuoteen, kokeilin hiljattain ja menisi vieläkin läpi jos huvittaisi korviksia käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi