Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan kissan kusen hajun pois sohvasta??

Vierailija
06.04.2022 |

toimiiko etikka? oon ostanut lemmikkikaupasta 2 eri suihketta jonka pitäisi auttaa mutta ei kyllä tepsi vaikka kuinka lotraan niitä?
jos kellään on ollu samanlainen ongelma niin millä saatte sen pois???
Lemu ei ole hirvittävä mutta kun on lähellä kohtaa niin se kyllä haisee nenään :/

(kissa teki siihen kahdet tai kolmet viikko sitten koska ei tykännyt uudesta hiekasta)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et millään. Ja vaikka onnistuisit saamaan suht hajuttomaksi, kissa voi kusaista uudelleen pissapaikaksi merkkaamaansa paikkaan, koska kissa haistaa pissan hajun vaikka se olis kuin vieno hyvänsä. Sohva on kaatiskamaa.

Vierailija
2/14 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikka tai tämä tuote:

Simple Solution Extreme Stain & Odour Remover

Molemmat on meillä toimineet. On muitakin, googlaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.st World problems.

Vierailija
4/14 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kusee siihen uudestaan koska haistaa sen vaikka kuinka putsaisit.

Vierailija
5/14 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikalla lähtee.

Vierailija
6/14 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin vaihtamaan sohvaan yhden istuintyynyt toppaukset kokonaan, ei hajua muuten saanut pous.

Vierailija
7/14 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin lähtenyt kun ensin laskee etikkavettä kunnolla sohvasta läpi moneen kertaan (vati sohvan alla tai vaikka kylpyhuoneessa) ja sitten huuhtelee ja hinkkaa ruokasoodaa urakalla sohvaan. Antaa vaikuttaa ja taas suurhuuhtelu. Sitten taas oari kertaa sama alusta. Ihan hyvin on lähtenyt kisunpissin hajut.

Vierailija
8/14 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entsyymipuhdistusaine tehoaa. Auttoi kaverin sohvaan jossa niiden virtsatietulehduksinen kissa ihan kirjaimellisesti pisti kunnolla haisemaan.

Vierailija
9/14 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy kodeissa joissa kissanpissa haisee. Ehkä omistajien nenä on tottunut hajuun ja luulevat ettei missään haise. Käytännössä vaikea saada pois. Itse sain kiinalaismatosta niin, että ensin pesin monta kertaa. Sitten kuivana peitin kohdan ruokasoodaan ja annoin olla viikkoja. Välillä imuroin soodan pois ja laitoin uutta. Sitten vielä cein maton pesulaan. Nyt ei haise enää. Kissoja en kuitenkaan uskaltaisi päästää lähelle.

Vierailija
10/14 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltta minen on ainut keino. Sitten uusi sovva

Vierailija
11/14 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus käy kodeissa joissa kissanpissa haisee. Ehkä omistajien nenä on tottunut hajuun ja luulevat ettei missään haise. Käytännössä vaikea saada pois. Itse sain kiinalaismatosta niin, että ensin pesin monta kertaa. Sitten kuivana peitin kohdan ruokasoodaan ja annoin olla viikkoja. Välillä imuroin soodan pois ja laitoin uutta. Sitten vielä cein maton pesulaan. Nyt ei haise enää. Kissoja en kuitenkaan uskaltaisi päästää lähelle.

Minä olen elänyt kissataloudessa nyt noin 25 vuotta ja kyllä todellakin haistan, jos kissan virtsa haisee väärässä paikassa. Ja se on usein vain osaamisen puutetta tai laiskuutta, jos ei saa kissan virtsan hajua pois sohvasta. Paitsi jos virtsa on ollut jo pitkään sohvassa ja pinttynyt siihen. Heti kun pesee, niin kyllä lähtee hajut.

Suosittelisin kyllä tekemään sohvalle sellaiset alustat, jossa on toinen puoli esimerkiksi suihkuverhoa ja toinen puoli eli päällynen jotain kaunista sisustukseen sopivaa kangasta. Jos käy niin, että kissa pissii sohvalle, niin ei mene pissi sohvaan asti vaan pysähtyy suihkuverhoon ja päälliskangas imee sen itseensä. Välttyy sohvanpesuilta ja alusta on helppo pestä pesukoneessa.

Vierailija
12/14 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sohvan polttaminen auttaisi. Mikään muu EI auta. Kokemusta on.

Vierailija
13/14 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttamalla sohvan.

Vierailija
14/14 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiero kohtaan katinkakkaa, ei haise pisu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi