Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on tyttö- ja miesystävä - kysyttävää?

Vierailija
27.09.2015 |

Itse haluaisin tietää, onko täällä muita polyja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka panee ja mihin?

Vierailija
2/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän kanssa vuorotellaan, kumpi on top; miehen kanssa ollaan heterosti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päädytte tuohon suhteeseen, miten tutustuitte?

Vierailija
4/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut jossain niistä sarjoissa toisenlaiset äidit/erilaiset perheet ja mitä kaikkii niit nyt olikaan?

Vierailija
5/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long story short: oon seurustellut tyttöystävän kanssa nyt 5 vuotta, ja viime vuoden lopulla selvisi, että hän on ihastunut yhteen uuteen kaveriinsa. Luonnollisesti oli vakava kriisi meidän suhteelle, koska toisaalta hän ei halunnut menettää meidän suhdetta ja toisaalta ihastustaan. Olin tosi loukkaantunut, mutta samalla saatoin ymmärtää häntä, koska olin tavannut tyypin kerran ja vaikutti kyllä mukavalta.

No, tyttöystävän seurassa tapasin sitten tätä miestä kaikenlaisten tapahtumien yhteydessä ja mulle tapahtui jotain outoa; huomasin olevani ihastunut häneen :D Mulla ei siis ole ollut aiemmin suhteita miesten kanssa, vaikka enemmän heihin kallellaan olen ollutkin. Järjestettiin sitten kolmenkeskinen keskustelu, jossa myönsin miehelle ihastukseni, ja kas vain, tähän kolmioon sitten päädyttiin... todella omituista, mutta ainakin toistaiseksi on ollut kaiken arvoista.

Vierailija
6/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ei-monogaminen. Tällä hetkellä olen tosin ihan yksinäni. Olen päättänyt, etten enää rupea monogamisiin suhteisiin. Polyamoria kiinnostaa ihan tosissaan.
Hienoa, ap, että olette löytäneet toisenne. :)

Vierailija
7/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut missään sarjassa, toivottavasti en koskaan sellaiseen joudukaan :)

Vierailija
8/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko its mies, nainen vai jokin muu?

Vierailija
9/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseksi itseni koen :)

Vierailija
10/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nainen on tyttö ja mies on mies. Minkä ikäiset nämä "tyttö" ja "mies" ovat?

Vierailija
11/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on minua vuoden nuorempi (olen 28), mies muutaman vuoden vanhempi.

Vierailija
12/12 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään meistä ei siis ole ollut aiempaa kokemusta polysuhteista, ja ollaan yhtä mieltä siitä, että aika mahdotonta se olisi millään muulla kokoonpanolla. Jotenkin tässä vain klikkaa kaikki :) Tyttöystävä saa kaipaamaansa seuraa vastakkaisesta sukupuolesta ja minä ensimmäistä kertaa seurustella miehen kanssa... lienee turhaa selittää, mitä mies saa tästä kuviosta :D Tosi kiltti, huomaavainen ja lehmänhermoinen tyyppi kyseessä, ja kai pakkokin olla, jos kahden naisen kanssa jaksaa seurustella ;)