Koiraihmiset
Miksi annatte koiranne kuolata ja sotkea kaikki paikat, hyppiä vieraiden päälle, haukkua 247 ja ette osaa edes komentaa koiraa vaan koira johtaa teitä
Teidän kotinne on yleensä sisustettu todella rumasti juurikin sen koiran takia kun sitä ei ole komennettu pennusta asti niin kaikesta kauniista joutuu luopumaan koska muuten koira tuhoaa kaiken. koko asunto on todella pelkistetyn näköinen eikö teitä itseänne häiritse se paskalle haiseva kuriton tuhoeläin
Kommentit (8)
Itse olet haiseva kuriton tuhoeläin.
Luulen että tämä viestiketju poistetaan joten en jaksa kommentoida.
Mun asunnon kauneimmat yksityiskohdat top 5:
1.Kissa
2.Koira
3.Chilipensas
4.Kultaköynnös
5.Isot ikkunat
Jotkut tykkää täyttää kotinsa asioilla, jotka...
1.Ei liiku
2.Ei näy
3.Ei kuulu
4.Ei tuoksu
5.Ei maistu
Mikä vaivaa niin negatiivisia ihmisiä?
Kuolalle ei nyt hirveästi mitään voi, mutta muuten ei meillä koirat toimi kuvailun mukaisesti. Miksi ap käy sellaisten koiraihmisten luona, jotka eivät kouluta koiriaan?
Miksi sua kiinnostaa millainen koti jollain muulla on? Ja miksi vierailet siellä jos et siedä koiran käytöstä?
TARKOITATKO KOIRIA SIIS KOIRIA... VAI KOIRIA... JA MYYRIÄ... JA ROTTIA... KOIRAKOULU ON SE TÄMÄKIN!
Armeijan kertausharjoitusten ja kurssitusten ohjelma kaikille yli 12 vee julki tässä viestissä...
Olen kyllä kuullut, että siellä armeijan kertausharjoituksissa opetetaan kirjoittamaan kirjoituskoneella kymmensormijärjestelmällä. Se näes on nyt niin, että se oikea sota käydään kirjoittamalla ja täytyy pystyä selvittämään selvästi kaikille - muille sotilaille ja viholliselle - että miksi täällä oikein ollaan taistelemassa. Ja ne ainoat ja parhaat aseet ovat turvapuhelimet ja tietokoneet kirjoittamista varten, ja puhelimia jaetaan kaikille maapallon ihmisille ihan ilmaisiksi, että pystyvät osallistumaan sotaan joka ikinen iikka omalla taistelutantereellaan.
Sitten sen homman nimi on sekin, että jokainen oikea valtio antaa kaikille omalla alueellaan olevalle verta ja lihaa olevalle ihmiselle mitä turvallisimmat henkkarit - mitään kansallisuutta ei tartte antaa, se on hirvittävän vaikea asia... eli turvalliset puhelimet ja turvalliset henkkarit kunkin valtion alueella pyöriville ihmisille... luulisi, että kloonit ovat vielä harvinaisuus... vaikka eihän sitä enää tiedä...
AJATELKAAS MITEN PALJON VÄHEMMÄN TÄMÄ MAKSAA KUN KAIKKIEN ARMEIJOIDEN ASEET, TANKIT, LENTOKONEET YMS JA SOTILAAT SUN MUUT... JA NIIN PALJON VÄHEMMÄN KUIN KAIKKI KORONAVARUSTEET JA -ROKOTUKSET... SE ON HALUISTA KIINNI! MIKSI SIIS MIKÄÄN VALTIO EI VAAN HALUA??? EN YMMÄRRÄ!!! SIKSI, ETTÄ NÄMÄ EIVÄT OLE MITÄÄN KUNNON VALTIOITA!!! JA KUN ON JO OLEMASSA NIIN PALJON HYVÄÄ NYKYTEKNIIKKAAKIN JA SILTI TÄMMÖINEN 'PIENI' HOMMA EI VAAN ONNISTU YHDELTÄKÄÄN VALTIOLTA VAAN HALUTAAN LEIKKIÄ JOTAIN HIRVITTÄVIÄ SOTALEIKKEJÄ??? HUS! SE TAITAA OLLA NE VALTIOIDEN JOHDOT, JOTKA PITÄÄ VAIHTAA MITÄ PIKIMMIN!!!
Pressa on kieltänyt koirien ja koiraihmisten vihaamisen.