Sukupuolitaudin pelko
Varmaan saan kivasti lokaa niskaani tästä, mut pakko nyt jonnekin purkautua :/
Elokuussa päätin ekaa kertaa kokeilla yhen illan juttuu, koska miksikäs ei - oon sinkku ja se tuntu siinä vaiheessa hyvältä idealta, vaikka olinkin juonu aika paljon (vai pitäiskö sanoo "kun olin juonu aika paljon").
Mentiin miehen kämpille ja meillä oli aluks ihan kivaa, riisuttiin toisemme jne. Olin jo heti alussa tehny miehelle selväks, että kortsua on pakko käyttää. No mitä tää kusipää tekee - rojahti koko painollansa mun päälle ja yritti päästä panemaan ilman kumia... Suutuin tästä ihan järjettömästi ja rimpuilin alta pois, jonka jälkeen puin vaatteet päälleni ja lähin menemään. Mies koitti vielä juosta perässä ja anella jatkamaan, mutta ei ois voinu vähempää kiinnostaa.
Olin humalassa (eli oma moka kokonaan), enkä osaa sanoo, osuko mies peniksellänsä mua alapäähän ja jos, niin minkä verran. Sisällä ei kuitenkaan käyny (voi luoja, että nolottaa kirjottaa tätä). Nyt pelkään kuitenkin tosi paljon, että oisin esimerkiks voinu saada HIV-tartunnan, koska tää paska tapahtu ulkomailla (ei kuitenkaan missään Afrikan maassa :D). Ens viikoks on aika varattu terkkarille, mutta eihän esim. tota hiv:tä vielä pääse ees testaamaan. Tässä parin viikon sisällä on kurkku ollu aika usein kipee ja nyt oon vielä flunssassa, joten totta kai luulen saaneeni tartunnan.. Miten kestän testiin asti? :/
Eikä tarvi tulla saarnaamaan, opin ihan kyllä tästä ekasta ja vikasta kerrasta, että kännissä en koskaan tee mitään kenenkään kanssa. Enkä varsinkaan tuntemattoman.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 18:42"]
Kiitos rohkasevista vastauksista!
Kuvittelenkohan osan oireista? Kurkku on luultavasti kipee, kun oon nukkunu ikkuna auki ja kuumettahan taitaa muutenkin olla liikkeellä. Käsiä on tänään alkanu kutittaa, mutta missään ei näy ihottumaa.. Tunnen itteni ihan sekopääks :/
- ap
[/quote]
Luultavasti kuvittelet. Tiedät varmaan, että jos selaa lääkärikirjaa, alkaa yhtäkkiä huomata itsessään yhtä jos toistakin oiretta... Mielen voima on aika mahtava. Ja HIV:n ensioireet sopivat noin miljoonaan muuhunkin kohtalaisen harmittomaan tautiin, että älä nyt vielä huolestu. Varman tuloksen tautitesteistä saa vasta 3 kk:n kuluttua mahdollisesta tartunnasta (siis HIV-tapauksissa), että jos menet jo nyt testeihin, kannattaa käydä loppuvuodesta vielä uusintatesteissä.
[/quote]
Niinpä. Naurettavaa olla tämmönen stressaaja, vaikka mitään suurinta riskii ei oiskaan olemassa. Riski se on pieninkin kuitenkin.
- ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 18:47"]
Mua ottaa sukupuolitautien suhteen niin päähän se suuseksipuoli. Yhdynnässä kondomin käyttö ei ole ongelma, vaikka ilman sitä olisi tietenkin parempi. Mutta suihin ottaminen kondomilla on rasittavaa, ja vielä vaikeampaa on saada mies nuolemaan alapäätä muovikalvon läpi. Pakko kuitenkin vain on kun ei tiedä mitä tauteja ihmisten suissa on, eikä niitä halua tietenkään omaan suuhun.
[/quote]
Mua kauhistuttaa se, että todella monet tuntuvat harrastavan suojaamatonta suuseksiä yhden illan jutuissa. Kun se tautivaara on ihan todellinen suuseksissäkin! Olen jotenkin järkyttynyt, että monet yhden illan miehet ovat olleet valmiit antamaan suuseksiä ihan "paljaaltaan". Ei käy, en voi olla varma miehen tautihistoriasta ja haluan suojella itseäni. Ja kun monella tuntuu olevan sellainen käsitys, että ne taudit näkyvät jotenkin ulospäin, että jos on siistin ja puhtaan ja ns. normaalinen oloinen tyyppi muuten, niin eihän sillä mitään tautia voi olla... Just joo. Tosi typerää ja vastuutonta toimintaa.
Kuvittelenkohan osan oireista? Kurkku on luultavasti kipee, kun oon nukkunu ikkuna auki ja kuumettahan taitaa muutenkin olla liikkeellä. Käsiä on tänään alkanu kutittaa, mutta missään ei näy ihottumaa.. Tunnen itteni ihan sekopääks :/
- ap
[/quote]
Kuvittelet. Tuolla jo kirjoitinkin tuosta.. Pelkäsin hiviä, luin oireista netistä ja yhtäkkiä kaikki liittyi hiviin, nimenomaan flunssan oireet yms.. Don't worry!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:10"]
- ap
[/quote]
Kuvittelet. Tuolla jo kirjoitinkin tuosta.. Pelkäsin hiviä, luin oireista netistä ja yhtäkkiä kaikki liittyi hiviin, nimenomaan flunssan oireet yms.. Don't worry!
[/quote]
Toivotaan.. :) Luultavasti pelko muista, "tavallisemmista" sukupuolitaudeista on todellisuudessa suurempi, mutta en osaa ajatella sitä. Lisäks mua ahdistaa tää tapahtunu ihan kauheesti (nimenomaan siis se, että tuli koko painolla päälle makaamaan, vaikka nimenomaan mainitsin kortsusta monta kertaan). Aloin mm. itkemään, kun soitin terveyskeskukseen ja selitin tilannetta. Jotenkin sitä ahdistusta ei nyt pysty käsittelemään, kun huoli terveydestä on pinnalla :/
- ap
- ap
[/quote]
Luultavasti kuvittelet. Tiedät varmaan, että jos selaa lääkärikirjaa, alkaa yhtäkkiä huomata itsessään yhtä jos toistakin oiretta... Mielen voima on aika mahtava. Ja HIV:n ensioireet sopivat noin miljoonaan muuhunkin kohtalaisen harmittomaan tautiin, että älä nyt vielä huolestu. Varman tuloksen tautitesteistä saa vasta 3 kk:n kuluttua mahdollisesta tartunnasta (siis HIV-tapauksissa), että jos menet jo nyt testeihin, kannattaa käydä loppuvuodesta vielä uusintatesteissä.