Hävettääkö teitä kännissä avautuminen?
Mä en ymmärrä mikä siinä on, mutta kännissä musta tulee vielä avoimempi, mitä normaalisti oon. Ja oikeastikin oon harvinaisen avoin. Päissään tulee lauottua ja tunnustettua kaikki, oli läsnä ketä hyvänsä. Musta tulee myäs ääliörehellinen. Morkkis kestää päiväkausia. On tunnustettu huumekokeilut, seksisuhteet jne jne.
Kommentit (8)
Kyllä!
Mä taas olen ujo ja kännissä juttelen ties mitä.
Ajattelen paljon asioita, ihan liikaa ja kaikenlaista. Sitten kännissä saatan mennä kertomaan niitä joillekin mun totuutena, mikä ei pidä ollenkaan paikkaansa.
Ei se mitään, kaikki tekevät tuota. Lopulta kaikki vain häpeävät omia juttujansa, mut eivät pidä toisten avautumisia minään :)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:40"]
Ei se mitään, kaikki tekevät tuota. Lopulta kaikki vain häpeävät omia juttujansa, mut eivät pidä toisten avautumisia minään :)
[/quote]
Kiitos, helpotti vähän :) t. ap
Todellakin. Olen selvinpäin ujo ja varautunut, kännissä ei rajoja ole. Viimeksi kerroin työkavereille kuinka haluaisin harrastaa seksiä naisen kanssa ja sen että haluaisin panna miespuolista työkaveria. No, kyllä siellä muutkin avautui mutta jotenkin hävettää... N34
Todellakin hävettäisi, jos joisin niin paljon, etten pystyisi kontrolloimaan tekemisiäni.
Hävettää kun on jakanut itsestään liikaa tietoa lähes tuntemattomille ihmisille. Erittäin henkilökohtaisia asioita, joista en yleensä puhu kuin ihan lähimmälle ystävälle
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kun on jakanut itsestään liikaa tietoa lähes tuntemattomille ihmisille. Erittäin henkilökohtaisia asioita, joista en yleensä puhu kuin ihan lähimmälle ystävälle
Sinä nyt olet jakanut muutakin.
Huhuu!