Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripulia pizzasta?

Vierailija
27.09.2015 |

Söin pizzaa n. 2h tuntia sitten. Nyt tuli ripulia. : /

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleta, että kyse on pizzerian pizzasta, ei itse tehdystä.

Olen saanut ripulia liian rasvaisesta pizzasta tai jos siihen on lisätty (omasta, tyhmästä pyynnöstäni) raakaa valkosipulia. Mutta ei yhdestä, yhden aterian laukaisemasta ripulista kuole. Ole rauhassa, lepäile, juo vettä, älä syö ennenkuin tunnet nälkää. 

Vierailija
2/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Oli pizzerian pizza.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen saanut parikin kertaa yhdestä tietystä Kotipizzasta mutta en joka kerta jos olen sieltä hakenut saman pizzan että en tiedä mistä kiikastaa...

Vierailija
4/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista sattuu! Toivottavasti oli sentään hyvä pizza ja nautit sen syömisestä! 

Vierailija
5/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:27"]Oleta, että kyse on pizzerian pizzasta, ei itse tehdystä.

Olen saanut ripulia liian rasvaisesta pizzasta tai jos siihen on lisätty (omasta, tyhmästä pyynnöstäni) raakaa valkosipulia. Mutta ei yhdestä, yhden aterian laukaisemasta ripulista kuole. Ole rauhassa, lepäile, juo vettä, älä syö ennenkuin tunnet nälkää. 

[/quote]

Ei raaasta valkosipulista vatsa mene rikki, paitsi jos olet sille äärimmäisen allerginen. Mutta miksi tilasit jos olet?

Mutta noi karvakäai pizzerioiden pizzat on niin äärimmäisen rasvaisia että niistä menee pakki sekaisin vaikka lapamadollekin.

Vierailija
6/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:36"]

Sellaista sattuu! Toivottavasti oli sentään hyvä pizza ja nautit sen syömisestä! 

[/quote]

Oli hyvä pizza. Olen tilannut sieltä monta kertaa. Täytyy alkaa seuraamaan tuleeko aina pizzan syömisen jälkeen. Ripulia on aina silloin tällöin.

Vierailija
7/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:36"]

[/quote]

Oli hyvä pizza. Olen tilannut sieltä monta kertaa. Täytyy alkaa seuraamaan tuleeko aina pizzan syömisen jälkeen. Ripulia on aina silloin tällöin.
[/quote]

Oletko mies vai nainen? Aika kuvottava rekkaämmä olet jos vedät rasvaa pitsaa, ripuloit, ja siitä välittämättä tilaat toistekin.

Vierailija
8/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluvuosien krapulasunnuntaihin kuului olennaisena osana erään nyt jo edesmenneen karvakäsipuljun "talon erikoinen", rasvaan ja suolaan haudattu valtavan kasan erilaisia lihoja sisältävä pizza, jonka kruunasi talon oma supertulinen chilikastike. Lähes poikkeuksetta viimeistään illalla paska lensi ja peräaukko huusi chilin poltteessa hoosiannaa. Oi niitä aikoja.

Vierailija
9/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasannan pizzeriaa kandee välttää, ollaan miehen kanssa jo 2 kertaa saatu sieltä ruokamyrkytykset!

Vierailija
10/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:42"]

Oletko mies vai nainen? Aika kuvottava rekkaämmä olet jos vedät rasvaa pitsaa, ripuloit, ja siitä välittämättä tilaat toistekin.

[/quote]

En sanonut että tilaan vain tuosta paikasta. Mulla on muutama sama paikka mistä tilaan joskus. Ajattelin että johtuuko jostakin sairaudesta. On ollut muitakin oireilua kuin ripuli joskus.

Vierailija
11/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:43"]

Ruskeasannan pizzeriaa kandee välttää, ollaan miehen kanssa jo 2 kertaa saatu sieltä ruokamyrkytykset!

[/quote] 

En asu vantaalla. Mutta kiitti vinkistä.

Vierailija
12/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä oksennuksen kera, eli tuli ruokamyrkytys.

Vierailija
13/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:42"]

[/quote]

En sanonut että tilaan vain tuosta paikasta. Mulla on muutama sama paikka mistä tilaan joskus. Ajattelin että johtuuko jostakin sairaudesta. On ollut muitakin oireilua kuin ripuli joskus.
[/quote]

Kuitenkin aika yököttävältä akalta kuulostat. :/ Ei hieno nainen noin vaan oireile ja ripuloi. Söisit terveellisemmin! Mahdat olla lihavakin kun oikein muutamastakin paikasta tilailet ja useinkin oireilet ja ripuloit.

Hushus dieetille ja keittokirjoja ostamaan!

Vierailija
14/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:46"]

[/quote]

Ja ei ole tullut pizzasta. Vaan ihan tavallisesta ruoasta.

Vierailija
15/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omavalvonta on voinut pettää pizzeriassa. Voi olla ruokamyrkytys.

Vierailija
16/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:49"]

Kuitenkin aika yököttävältä akalta kuulostat. :/ Ei hieno nainen noin vaan oireile ja ripuloi. Söisit terveellisemmin! Mahdat olla lihavakin kun oikein muutamastakin paikasta tilailet ja useinkin oireilet ja ripuloit. Hushus dieetille ja keittokirjoja ostamaan!

[/quote]

Sori vaan mutta syön monipuolisesti. Lihaa, kanaa, kalaa, kasviksia jne. Hb on 131. En ole lihava.

Vatsa oireilee joka päivä. Oireilulla en tarkoita ripulia. Syön pizzaa 1-2kertaa kuukaudessa.

Vierailija
17/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:46"]

[/quote]

Ja ei ole tullut pizzasta. Vaan ihan tavallisesta ruoasta.
[/quote]
Eineksistä kuitenkin? Et vaikita ihmiseltä joka paljon kokkailee terveellistä ruokaa.

Vierailija
18/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tilaisi ripuli-pizzaa

Vierailija
19/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza aiheuttaa ripulia jos elimistö ei ole tottunut siemennesteeseen, jota mamut siihen lisäävät salaiseksi ainesosaksi. Jotkut kykenevät sulattamaan spermat vaivatta mahassaam jo ensimmäisellä kerralla. Tämä ryhmä on homot. Heterot kärsivät yleensä koviakin kipuja kun vierasmaalainen sperma tunkeutuu heidän ruuansulatusjärjsetelmäänsä.

Vierailija
20/22 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:54"]

Eineksistä kuitenkin? Et vaikita ihmiseltä joka paljon kokkailee terveellistä ruokaa.

[/quote]

En osta eineksiä. :D Yleensä teen aasialaista ruokaa. Töissä syön ruokalassa ruoan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän