Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit 100 % varma, ettet jäisi pettämisestä kiinni, pettäisitkö?

Vierailija
27.09.2015 |

Mun aviomies on rikas, perhekeskeinen, sporttinen, fiksu ja komea. Mutta sängyssä niiiin perus.

Mä olen todella pöyristynyt siitä, että voisin pettää miestä seksin takia, jos olisi satavarmaa, etten jäisi kiinni. Koska en haluaisi häntä satuttaa.

Onneksi tuota varmuutta ei ole tarjolla, niin jääpi fantasian puolelle.

Ja ikää on jo sen verran, että elämänkokemusta kyllä löytyy.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi.

Olen ollut sinkku useamman vuoden ja selibaatissa koko sen ajan, vaikka seksiä olisikin saanut ja seksistä pidänkin.

Sekstaan sitten taas jälleen, kun löytyy se kenen kanssa olla yhdessä elämän loppuun asti.

Vierailija
2/13 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se itseinho ei lähde ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itsetunto menis kokonaan !

Vierailija
4/13 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaikka toinen osapuoli ei saisi koskaan tietää, suhde saisi siinä korjaamattoman särön enkä voisi arvostaa itseäni enää.

Vierailija
5/13 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miten voisin sen jälkeen enää katsoa rakastavaa miestäni silmiin?

Vierailija
6/13 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä minulla ei olisi minkäänlaista syytä tehdä niin. Parisuhteessani seksiä on paljon ja kumppanini osaa ja haluaa tyydyttää minut joka kerta. Olemme todella rakastuneita ja vaikka libidoni onkin erittäin korkea, en ikimaailmassa haluaisi huseerata kenenkään muun kuin oman rakkaani kanssa. Jos olisin suhteessani onneton, niin ennemmin eroaisin kuin pettäisin ja näin olen tehnytkin.

Vierailija
7/13 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Rakastan vaimoani vaikka meillä nyt meneekin huonosti. Tietäisin itse pettäneeni enkä voisi olla sen tiedon kanssa.

Vierailija
8/13 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Rakastelu on fyysistä rakkautta, enkä todellakaan rakasta ketään toista kuin miestäni, siksi olemme naimisissa, jos rakastuisin toiseen mieheen, ottaisin äkkiä avioeron ja menisin naimisiin sen kanssa jota rakastan.

Vierailija
9/13 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ensinnäkään ole niin kiinnostunut seksistä, että viitsisin ruveta. Ja toiseksi, mun mies on taitava rakastaja, en vaihtais häntä mihinkään potentiaaliseen räpeltäjään. Kolmanneksi, olen liian vanha/väsynyt pelatakseni mitään flirttipelejä.

Vierailija
10/13 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Mutta todennäköisesti vain todetakseni että oma ukkoni on se oikea ja muutenkin paras rakastaja.

Vierailija
11/13 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
12/13 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen takaa, että se toinen mies olisi sillä saralla yhtään sen parempi?

Vierailija
13/13 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Seksi ei ole yhtään sellainen liikkeelle paneva vimma js tarve, että sen takia rikkoisin rakkausuhdetta ja kumppanuutta omaan aviomieheen. En tarvitse sitä nylkyttämistä enemmän kuin ihmissuhdetta ja luottamusta. Rakastan olla tiiviisti vain hänen kanssaan, ei tämä ole vastentahtoinen vankila vaan avuoliitto rakkaudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan