Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miehesi on tuollainen liian kiltti tossukka"

Vierailija
27.09.2015 |

Näin sanoi ystäväni miehestäni. Mitä mieltä te olette, sillä minun mielestäni hyvin kohteleva mies on parempi kuin renttu?
Aloimme mieheni kanssa seurustella 16-vuotiaina ja nyt olemme 25-vuotiaita. Mies on yliopisto-opiskelija, rauhallinen ja kunnioittava kaveri. Hän kohtelee minua erittäin hyvin, ei koskaan käytä henkistä tai fyysistä väkivaltaa tai riehu kännissä (ei koskaan juo itseään humalaan, mutta juo ruuan kanssa kyllä pari lasia joskus). Olen raskaana ja mies on aivan innoissaan tulevasta lapsesta, on ihan älyttömän rakastava ja huolehtii minusta ja syntymättömästä pienokaisesta. Kaveri möläytti sitten tuollaista, kun sanoin ettei mieheni halua tulla kaveriporukkamme perinteeksi muodostuneelle risteilylle koska olen raskaana enkä tietenkään juhlisi yhtä rajusti tai varsinkaan joisi, eikä miestänikään rellestäminen kiinnosta.
Tossukkako?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihan hirveästi tuollainen asenne. Meillä on vähän eri tilanne, mies esimerkiksi juo itsensä humalaan jos tilanne on sopiva, ja on humalassa tosi hauska ja kiva. "Ongelma" on kuitenkin se että tykkää viettää suurimman osan vapaa-ajastaan minun kanssani, ei sinkkunakaan nähnyt kavereita paljon vaan oli sitten itsekseen. Tätä eivät jotkut minun ystävistäni sulata, vaan syyttävät minua siitä etten "päästä" miestä juhlimaan. 

Miehet ovat yksilöitä, ihan niin kuin naisetkin. Jotkut naiset tykkäävät bilettää ja riekkua, toiset taas haluavat istua kotona neulomassa. Miksi emme hyväksy sitä että miehilläkin on tunteet ja erilaisia luonteita?

Vierailija
2/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää, itse pitäisin hyvästä miehestä kiinni mutta kaveri menisi vaihtoon ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi haluaisivat antaa hänelle vähän sm-opetusta. :)

Vierailija
4/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että sun pitäisi valita ystäväsi paremmin. Mulle ei tulisi mieleenkään kaveerata sellaisten ihmisten kanssa, jotka laukoo ilkeitä kommentteja selän takana.

Vierailija
5/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ei kestä "liian hyvää" miestä, vaan haluavat parantaa sen huonon miehen paremmaksi. Parannustarve häviää, jos mies on jo valmiiksi tuollainen kun kerrot.

Vierailija
6/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on kateellinen

Vierailija
7/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lassukka! hommaa sika!

Vierailija
8/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuori, 3-kymppinen työtoverini, joka on sinkku tokaisi kahvihuoneessa että:" Mistä mäkin löytäisin tommosen nössön miehen". Eipä voinut kuin nauraa...

Vierailija
9/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehesi käyttäytyy hienosti ja tyylikkäästi, mutta ehkä hän on kaikissa asioissa liian kiltti. Tyyliin vie sie, mie vikisen. Sellaista olisi mahdoton kunnioittaa.

Vierailija
10/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:40"]Olen sitä mieltä, että sun pitäisi valita ystäväsi paremmin. Mulle ei tulisi mieleenkään kaveerata sellaisten ihmisten kanssa, jotka laukoo ilkeitä kommentteja selän takana.
[/quote]
Juuri tätä minäkin mietin. Oli eka kerta kun kaveri sanoi mitään tuollaista, mutta kyllä oli törkeää. Eikä kaveri ymmärrä, etten enää halua juhlia, sillä olen raskaana ja mies ei halua jättää minua yksin.

Vierailija
11/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo ihan miehen käytökseltä kuulosta. Kannattaa käydä testauttamassa testosteronitasot lääkärillä. 

Vierailija
12/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:45"]Minusta miehesi käyttäytyy hienosti ja tyylikkäästi, mutta ehkä hän on kaikissa asioissa liian kiltti. Tyyliin vie sie, mie vikisen. Sellaista olisi mahdoton kunnioittaa.
[/quote]
Mies on kyllä oma persoonansa ja varsinkin opiskeluympäristössään vähän "johtajan" roolissa, mutta ilmeisesti vaan haluaa kunnioittaa minua näin.
-ap, kuten myös nro 9

Vierailija
13/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mullakin tollainen mies. Pidä siitä kii, olet onnekas :)

Vierailija
14/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties tässä maassa kaikki liian hyvä ja liian kaunis on epäilyksen alla. Olemme vaatimattomia ja maanläheisiä ihmisiä johtuen historiastamme. Jos jollain on, tai jos joku on, "liian hyvä ollakseen totta", sitä joko epäillään, sitä kadehditaan tai sille naureskellaan.

Vierailija
15/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
16/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös tuollainen. Kohtelee mua todella hyvin, on paljon lasten kanssa, passaa ja laittaa ruokaa, haluaa viettää lähes kaiken vapaa-aikansa perheen kanssa. Ei ryyppää tai polta, juo kyllä joskus pari kaljaa tai lasin viiniä, käy keikoilla jos on joku hyvä.

Mua tietenkin syytetään kamalaksi pirttihirmuksi, joka ei anna miehensä tehdä mitään hauskaa. Päinvastoin, mieheni "elää unelmaansa", se on vaan joidenkin niin helkkarin vaikea tajuta. Miehet eivät ole kaikki samanlaisia.

Vierailija
17/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän munattomalta kuulostaa. Tuollainen otetaan sitten, kun villit vuodet ovat ohi.

Vierailija
18/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se johtuu meidän naisten jatkuvasta tarpeesta korjata ja muuttaa asioita. Koskaan mikään ei ole hyvin, vaan vaan alati sitä pitää muuttaa. Tämä on kai se asia joka turhauttaa miehiä niin paljon. Ja sitten kun mies onkin kiltti, huomaavainen ja vastuunsa kantava - juuri sellainen jota nainen on aina toivonut - niin sitten nainen tylsistyykin koska miehessä ei ole tarpeeksi särmää (jota voisi yrittää hioa pois). Eli kiltissä miehessä ei ole muutettavaa, siksi nainen toivoo että hän muuttuisi hieman vaikeammaksi jotta hänessä olisi haastetta, jotain jota yrittää korjata.

Einsteinhän aikoinaan sanoi, vaikkei rakkausguruna olekaan tunnettu, että "Kun nainen menee naimisiin, hän toivoo että mies muuttuu. Kun mies menee naimisiin hän toivoo että vaimo ei koskaan muutu. Poikkeuksetta molemmat pettyvät".

Vierailija
19/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksaisi tuollaista nössykkämiestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan