Syksyn lenkeille biisilistaa
Kootaan tähän yhteinen soittolista ihanille syksyn juoksu-/kävely-/pyöräilylenkeille. Saa ehdottaa uusia ja vanhoja kipaleita, mutta mieleluitrn ehkä jotain menevää, josta tulee kunnon flow. Yritän itse etsiä jotain uutta tähän.
Ihania syksyisen kirpeitä lenkkejä itse kullekin!
Kommentit (7)
Itselle tulee paras flow, kun aistii luontoa ja ympäristöä . Vielä kun mahdollista. Talvi tulee ja luonto hiljenee..
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:59"]Madafakin darra
.
Yö kuuluu meille
.
Billionare
.
Reissumies
.
Siinä muutama :) nuo ainakin itselläni on antanut rytmin juoksulle. Tietenkään ei kaikkien musiikki makua miellytä mutta toivottavasti edes jonkun ;)
[/quote]
Joo ei miellytä. Omasta mielestä kamalaa paskaa..
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:59"]Madafakin darra
.
Yö kuuluu meille
.
Billionare
.
Reissumies
.
Siinä muutama :) nuo ainakin itselläni on antanut rytmin juoksulle. Tietenkään ei kaikkien musiikki makua miellytä mutta toivottavasti edes jonkun ;)
[/quote]
Joo ei miellytä. Omasta mielestä kamalaa paskaa..
[/quote]
Enpä tiedä :D en ole tuo jonka viestiin vastasit mutta itse pidän ainakin billionaresta.. joten ei ole kamalaa paskaa! Sinä kuuntelet kamalaa paskaa..
Madafakin darra
.
Yö kuuluu meille
.
Billionare
.
Reissumies
.