Ben Zyskowicz: Ideologisesti saa olla työtön, mutta ei minun rahoillani
Kommentit (28)
Onkos Ben ikinä ollut oikeissa töissä, yksityisellä sektorilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida Ben varsinaisesti olla siinä asemassa, että voisi itse väittää olevansa joku veronmaksaja. Lähinnä pullasorsa, ja kaakattaa veronmaksajien kustantamana.
kyllä!valtavaa palkkaa lähes tuottamattomasta työstä vuosikymmeniä verovaroista.ja sama eläkkeellä
Eikös pian ole vaalit, Ben ei ole ehdolla, av mammat vaan tilalle.
Hyvä että tajuaa lopultakin jäädä eläkkeelle. Toivottavasti joku huomattavasti nuorempi tilalle. Vielä kun saataisi mobiiliäänestys niin kokoomuksen kannatus laskisi. Kun äänestämässä käy 53-54% ja niistä karkeasti 1/5 äänestää kokoomusta niin sen ansiosta kokoomus on suosituin puolue.
Kunpa nämä kokoomuslaiset sitten ottaisivat asiakseen poistaa kansanedustajien sopeutumisrahan! Sehän on aika monen vuoden perustyöttömän työttömyystuki, mutta jostain syystä Benkkua ei kiinnosta, että hänenkin puoluekolleegat hyväksikäyttävät vuosia tätä tilapäiseksi tarkoitettua tukimuotoa.
Menkää töihin!
Minne menisimme? Töitä ei ole kaikille.
Rotta! Sika! Loinen!
Kyllä ne minun mielestä oli minun rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Ben on myös muiden verovaroilla
Benkun kansanedustajan palkkio kuukaudessa on jotain yli kymmenen työttömän tukien verran. Kaikki verovaroilla että hmm. Kukahan se tulee kalliiksi?
Niin kauan kun töitä ei riitä kaikille ihan sama. Ja vapaassa markkinataloudessahan on aina työttömyyttä.