Alvar vai Edvin?
Kumpi pojalle etunimeksi; Alvar vai Edvin? Toiseksi nimeksi joko Oliver tai Alexander. En halua valituksia nimestä, mieheni on englantilainen joten halutaan nimi joka käy molempiin maihin. Kiitos jos kerrotte mielipiteenne, kumpi parempi!
Kommentit (29)
Mikäs englantilainen nimi Alvar on? :D
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:39"]Mikäs englantilainen nimi Alvar on? :D
[/quote]
Ei olekkaan, mutta käy meistä myös sinne :) -ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:38"]Edvin (Alexander).
[/quote]
Edvin on ihan hirveä supisuomalaisten vanhempien lapsille. Oksennus
Meidän poika on nimeltään Alvar. Ihana nimi mutta ulkomaisille kollegoilleni on tuntunut olevan hankala. Kollegat on saksalaisia, intialaisia ja yksi belgialainen. Alvar taitaa olla tunnettu nimi vain Suomessa ja Ruotsissa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:41"]Edvin on ihan hirveä supisuomalaisten vanhempien lapsille. Oksennus
[/quote]
Tämän mahdollisen Edvinin vanhemmat eivät ole supisuomalaisia. -ap
Alvar on kivempi etunimi kuin Edvin, mutta ei kyllä sovi kovin hyvin yhteen noitten toisten nimien kanssa. Siinä mielessä varmaankin sitten Edvin on parempi vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:41"]Edvin on ihan hirveä supisuomalaisten vanhempien lapsille. Oksennus
[/quote]
[/quote]
Mistä maasta sinä ap olet? Jos ette ole kumpikaan Suomesta, miksi antaa suomalainen nimi?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:42"]Alvar on kivempi etunimi kuin Edvin, mutta ei kyllä sovi kovin hyvin yhteen noitten toisten nimien kanssa. Siinä mielessä varmaankin sitten Edvin on parempi vaihtoehto.
[/quote]
Onko Alvarin kanssa sitten toisen nimen vaihtoehtoja? -ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:41"]Edvin on ihan hirveä supisuomalaisten vanhempien lapsille. Oksennus
[/quote]
Miten niin? Siinähän on suomalaistettu kirjoitusasu ja nimi on ollut suomenkielisessä nimikalenterissa iät ajat.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:41"]Edvin on ihan hirveä supisuomalaisten vanhempien lapsille. Oksennus
[/quote]
[/quote]
Mistä maasta sinä ap olet? Jos ette ole kumpikaan Suomesta, miksi antaa suomalainen nimi?
[/quote]
Minä olen suomenruotsalainen, mies englantilainen. Kummallakin englantilainen nimi. Tai siis minulla sellainen joka on Suomessakin tosi yleinen. Suomessa asutaan, siksi suomalainen nimi. -ap
Aivan ihania molemmat. Jos olisin saanut pojan olisin laittanut itsekin homman kumman. Mutta jos minä saisin valita vaihtoehdoistasi. Ehdottomasti Edvin Alexander❤
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:49"]Aivan ihania molemmat. Jos olisin saanut pojan olisin laittanut itsekin homman kumman. Mutta jos minä saisin valita vaihtoehdoistasi. Ehdottomasti Edvin Alexander❤
[/quote]Se on kyllä aivan ihana nimi
Ehdottomasti Edin. Se on ihana nimi