Mitä asioita et ostaisi käytettynä?
Onko jotain mitä et ostaisi missään nimessä käytettynä?
Kommentit (30)
Vaatteita ja huonekaluja joissa on kangasta. Kirpputorin lemussa homeen hajua ei huomaa.
Mitään.
En oikeesti pysty kuvittelemaan mitä vois ostaa käytettynä. No auton ehkä, se on tyhmää ostaa ihan uutena mut niin vaan tulee tehtyä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:34"]Mitään.
En oikeesti pysty kuvittelemaan mitä vois ostaa käytettynä. No auton ehkä, se on tyhmää ostaa ihan uutena mut niin vaan tulee tehtyä.
[/quote]
Entä asunto? Vai pitääkö sekin olla uusi juuri rakennettu tai rakentaa itse? Entä taide-esineet? Piano, kitara muut soittimet? Lp- levyt? Minä keksin vaikka mitä käytettyä ostettavaa.
En huoli mitään käytettyä, edes autoa.
Kenkiä
Alusvaatteita
Petivaatteita
Patjoja
En ostaisi mitään kypärää käytettynä (pyöräily, luistelu, mopo, moottoripyörä jne.), en ostaisi myöskään vauva turvakaukaloa tai turvaistuinta käytettynä. Alusvaatteitakaan en ostaisi. En ostaisi kenkiä käytettynä (olen ostanut kirpparilta kenkiä, mutta silloin ne ovat jo päältäkinpäin uudenveroiset ja tuntuneet jalassa käyttämättömiltä, eivät ole muotoutuneet kenenkään jalkaan).. keksisin vaikka mitä muttei jaksa
Ostan vain sellaista, mistä näkyy jo päällepäin että tuote on kunnossa (eli en elektroniikkaa, koneita yms - autojen kohdalla pakko tehdä poikkeus).