Mies vaihtoi lennosta rumempaan
Urheilullinen mieheni ja lasteni isä lähti uuden työpaikansa 9 vuotta nuoremman naisen matkaan. Olemme miehen kanssa jakaneet rakkaan liikuntaharrastuksemme ja olleet todella onnellisia. Ensin mies ystävystyi tähän naiseen (joka myös ilmeisesti oli parisuhteessa) erittäin läheisiksi ja sitten tuli pommi. Olivat yhteisellä risteilyllä ja nukkuneet vierekkäin. Silloin ei ilmeisesti mitään tapahtunut. Mutta mies kuitenkin kertoi, että on rakastunut tähän toiseen ja ei voi jatkaa meidän perheen elämää. En pysty käsittämään, mitä mieheni edes näkee tässä naisessa. On vähän sellainen epäliikunnallinen chubby, ei heillä ole mitään yhteistä (paitsi työ). Nainen on oikeasti todella ruma (pörröinen peikkotukka, pullero, outo tyyli) ja mieheni on todella hyvännäköinen. Tätä on ilkeä sanoa, mutta painivat minusta niin eri sarjassa (jos ymmärrätte mitä tarkoitan).
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:44"]
Ap rukka. Vituttaa tuollaset varattuja miehiä vonkaavat läskipallerot.
[/quote]
Niih. Kyllähän se varmaan vituttaa hävitä jollekki läskille rumilukselle :')))))) ahahhahahahahahhaahhaaaaaa "yhyyyy mikä mussa on vikana"
t. läski rumilus joka vie teidän miehet
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:39"]
Ehkä ne pullukat 9 vuotta nuoremmat vaan palvoo sun komeaa miestäsi. Tekee gutaa miehen itsetunnolle ja vaihtoi tasavertaisen vaimonsa suurimpaan faniinsa joka palvoo maata miehen jalkojen alla?
[/quote]
Mulla on sellainen kurja olo, että tässä tapauksessa mieheni on juuri se, joka palvoo tätä naista. Nainen vaikuttaa aika suorasukaiselta ja räväkältä kun taas mieheni on kiltti ja ihana. ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:39"]Kannattaa ottaa huomioon, että keskustelupalstoilla voi olla tuttuja. :) -9
[/quote]
kerro vielä kuka noista tapauksista olet, alkoi kiinnostamaan :)
[/quote]
no, kerro nyt! Ei saa herättää mielenkiintoa ja sit jättää kertomatta!
Läskit ovat pervompia ja parempia sängyssä
Mä olen myös huomannut, että miehet vaihtaa rumempaan. Pakko olla luonnekysymys. Kaunis nainen on ilo silmälle, mutta pidemmän päälle ei toimi. Sitten löytyy henkinen yhteys toisen naisen kanssa ja rakastutaan luonteeseen.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:37"]
olen seurannut muutaman tuttavamiehen naisenvaihtoa yhdestä toiseen ja on itsekin myöntäneet että aina tullut vaihdettua vähän pullukampaan/rumempaan. Mikä täs kuviossa mättää??
[/quote]
Ehkä ulkoinen ja sisäinen kauneus eivät asu samassa naisessa. Vaikea uskoa, mutta nähtävästi sinäkin olet huomannut, että niin ne miehet ottavat mieluummin ruman... Kai syynä on pakko olla hyvä luonne?
[/quote]
Jos sisäinen kauneus on oman ja muiden parisuhteen rikkomista, kun "tunteet vie", niin kai toi ruma nainen on löytö.
Täällä aina mesotaan miten pettäminen on sikaa ja että pitää ensin jättää se entinen ja sit vasta bylsiä uuden kanssa. Sit kun joku tekee niin, niin sekin on sikaa. Mitä ihmettä, koittaisitte nyt päättää!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:39"]Kannattaa ottaa huomioon, että keskustelupalstoilla voi olla tuttuja. :) -9
[/quote]
Mitä välii :)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:54"]
Täällä aina mesotaan miten pettäminen on sikaa ja että pitää ensin jättää se entinen ja sit vasta bylsiä uuden kanssa. Sit kun joku tekee niin, niin sekin on sikaa. Mitä ihmettä, koittaisitte nyt päättää!
[/quote]
Amen to that! Ei helkkari että onkin vaikeaa vaikka m,iten päin tekis... :/
Tuollaisella ap:n kuvaamilla ulkoisesti rajoittuneilla (=rumilla) naisilla on törkeä miellyttämisenhalu kun eivät kelpaisi kenellekään. Suostuvat kaikkeen sängyssä ja alistuvat, ja palvovat miestä. Ihrakasa on kiva leikkikalu kunnes saa parempaa. Tuo ruma nainen on vain välivaihe miehellesi. Vaihtaa todennäköisesti pian tasokkaampaan, joko toiseen naiseen mutta tuskin takaisin ap:hen.
Jos sisäinen kauneus on oman ja muiden parisuhteen rikkomista, kun "tunteet vie", niin kai toi ruma nainen on löytö.
[/quote]
Eiköhän Ap:n parisuhde ollut jo rikki, kun miehellä oli kiire vaihtaa hänet ties mihin suohirviöön.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:12"]
[/quote]
Eiköhän Ap:n parisuhde ollut jo rikki, kun miehellä oli kiire vaihtaa hänet ties mihin suohirviöön.
[/quote]
Miehellä saattoi olla joku henkilökohtainen kriisi tai arki ahdisti. Harvemminhan nämä tempaukset liittyvät jätetyn luonteeseen vaan ovat nimenomaan näiden lähtevien ominaisuuksien aikaansaannosta.
Näinhän se on. Mies saa välittää vain ulkonäöstä, muuta ei sallita. Eikä sitäkään.
Heh mun exän nyxä on n. 50 v näköinen reilusti ylipainoinen. Kananpersetukka ei meikkaa ja pukeutuu aika huonosti. Mä olen hoikka mutta muodokas kakskymppinen. Minusta on hyvä, että ovat löytäneet toisensa ja sopivat hyvin yhteen toivon heille kaikkea hyvää ja oon oikeastaan iloinen huomatessani, että joillekin miehille kelpaa nuoren naisen jälkeen vähän aikuisempikin. Kyllähän mäkin vanhenen. Olin 19v kun olin sen exän kanssa. Ja jännä että mun yhdellä toisella exällä oli mua ennen ollut joku strippari ja mä olin kelvannut sille sen jälkeen. Vähän kyllä ällötti.
Siinä mammat näette, ettei ulkonäkö merkitse kaikkea, ja ne vihon viimeiset yhteiset harrastukset.
t. 45 v aviossa, eikä ole mitään yhteisiä harrastuksia.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:00"]Tuollaisella ap:n kuvaamilla ulkoisesti rajoittuneilla (=rumilla) naisilla on törkeä miellyttämisenhalu kun eivät kelpaisi kenellekään. Suostuvat kaikkeen sängyssä ja alistuvat, ja palvovat miestä. Ihrakasa on kiva leikkikalu kunnes saa parempaa. Tuo ruma nainen on vain välivaihe miehellesi. Vaihtaa todennäköisesti pian tasokkaampaan, joko toiseen naiseen mutta tuskin takaisin ap:hen.
[/quote] Tämähän on vain aapeen mielipide naisesta. Aapee on just jätetty eikä varmasti ole puolueeton arvioimaan tämän naisen ulkonäköä. Että ei ihan kamalan tarkkaa analyysia kannata yhden petetyn naisen mielipiteen perusteella muodostaa naisen rumuudesta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:39"]
Ehkä ne pullukat 9 vuotta nuoremmat vaan palvoo sun komeaa miestäsi. Tekee gutaa miehen itsetunnolle ja vaihtoi tasavertaisen vaimonsa suurimpaan faniinsa joka palvoo maata miehen jalkojen alla?
[/quote]
Mulla on sellainen kurja olo, että tässä tapauksessa mieheni on juuri se, joka palvoo tätä naista. Nainen vaikuttaa aika suorasukaiselta ja räväkältä kun taas mieheni on kiltti ja ihana. ap
[/quote]
Ei se nyt kamalan "kiltti ja ihana" ole, kun jätti perheensä jonkun nuoremman naisen takia. Onnea vaan uusperhekuviolle "mies, nyxä ja katkera exä"... Säälittäviä olette.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:44"]
Ap rukka. Vituttaa tuollaset varattuja miehiä vonkaavat läskipallerot.
[/quote]
Niih. Kyllähän se varmaan vituttaa hävitä jollekki läskille rumilukselle :')))))) ahahhahahahahahhaahhaaaaaa "yhyyyy mikä mussa on vikana"
t. läski rumilus joka vie teidän miehet
[/quote]
Jolla on kaiken lisäksi paska luonne. No, kun alottaa sieltä amisviiksien takapenkiltä niin ehtii oppia elämänsä aikana semmoset temput joilla saa vaikka varatun miehen. Uuh ja aah.
Aika monella puolisonsa jättävällä on oma ikäkriisi päällä ja toki kaikki harmi ja ahdistus on sen tutun puolison syytä. Kumma juttu kun ahdistus jatkuu vaikka vaihtaa puolisoa.. Hetken huumassa ei tajuta kaikkia hyviä puolia pitkästä suhteesta, ne kun ovat muuttuneet itsestäänselvyyksiksi.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:37"]
olen seurannut muutaman tuttavamiehen naisenvaihtoa yhdestä toiseen ja on itsekin myöntäneet että aina tullut vaihdettua vähän pullukampaan/rumempaan. Mikä täs kuviossa mättää??
[/quote]
Ehkä ulkoinen ja sisäinen kauneus eivät asu samassa naisessa. Vaikea uskoa, mutta nähtävästi sinäkin olet huomannut, että niin ne miehet ottavat mieluummin ruman... Kai syynä on pakko olla hyvä luonne?