Onko kiltti, mukava ja hyväsydäminen mies turn off?
Jos sattuu olemaan vielä vähän hiljainen? Näin olen huomannut. Mistä mahtaa johtua? Esim. Bile-Danin tuskin tarvitsee viettää yhtäkään viikonloppua yksikseen, kun on naisia vaikka millä mitalla!
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:28"]
Jos noiden lisäksi haisee pahalle, kulkee rumissa vaatteissa, hiukset rasvaisena, on reilusti ylioainoinen ja käyttää samoja kalsareita useamman päivän, niin kyllä on. Näistä samantyylisistä ketjuista tuleeväistämättä mieleen se, että nämä hellät ja herkät miehet ei välttämättä ymmärrä, että ulkoisilla ominaisuuksilla on väliä. Henkilökohtainen hygienia kuntoon, ylikilot pois ja kivat puhtaat vaatteet päälle. Kyselkää sitten!
[/quote]
Tämä on kyllä tosi ikävästi sanottu.
Kun kuitenkin joka aamu käy suihkussa, naispuoliset kaverit on kehuneet että nykyinen frisyyri näyttä tosi hyvältä, pukeutuminen on vähintään tasoa mustat farkut+kauluspaita ja pituus/paino on hyvin normipainossa (180/76). Ja välillä liikkuu myös puku päällä eikä mikään dressmann-versio vaan tasokkaammasta liikkeestä jossa on yksi tuttu nainen töissä.
Baareissa ja bileissä tuntee kuitenin itsensä täysin näkymättömäksi kun naiset on näkyvästi vonkaamassa niitä muutamaa samaa tyyppiä joita kaikki muutkin naiset on kuolaamassa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:28"]
Jos noiden lisäksi haisee pahalle, kulkee rumissa vaatteissa, hiukset rasvaisena, on reilusti ylioainoinen ja käyttää samoja kalsareita useamman päivän, niin kyllä on. Näistä samantyylisistä ketjuista tuleeväistämättä mieleen se, että nämä hellät ja herkät miehet ei välttämättä ymmärrä, että ulkoisilla ominaisuuksilla on väliä. Henkilökohtainen hygienia kuntoon, ylikilot pois ja kivat puhtaat vaatteet päälle. Kyselkää sitten!
[/quote]
Kun kuitenkin joka aamu käy suihkussa, naispuoliset kaverit on kehuneet että nykyinen frisyyri näyttä tosi hyvältä, pukeutuminen on vähintään tasoa mustat farkut+kauluspaita ja pituus/paino on hyvin normipainossa (180/76). Ja välillä liikkuu myös puku päällä eikä mikään dressmann-versio vaan tasokkaammasta liikkeestä jossa on yksi tuttu nainen töissä.
Baareissa ja bileissä tuntee kuitenin itsensä täysin näkymättömäksi kun naiset on näkyvästi vonkaamassa niitä muutamaa samaa tyyppiä joita kaikki muutkin naiset on kuolaamassa.
[/quote]
Laajenna hakua baarien ja bileiden ulkopuolelle! Mene nettideittiin, kirjoita hyvä profiili ja lähesty itse mukavanoloisia naisia siellä. Jos tavoittelet vain niitä halutuimpia - yöelämässäkin - niin sinun kannattaa vähän tutkailla arvomaailmaasi.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:28"]
[/quote]
[/quote]
Laajenna hakua baarien ja bileiden ulkopuolelle! Mene nettideittiin, kirjoita hyvä profiili ja lähesty itse mukavanoloisia naisia siellä. Jos tavoittelet vain niitä halutuimpia - yöelämässäkin - niin sinun kannattaa vähän tutkailla arvomaailmaasi.
[/quote]
Nettideiteissä ne vasta naisten vaatimukset taivaita hipovatkin riippumatta siitä millaisia itse ollaan. Kuvatun kaltainen, periaatteessa ihan hyvältä vaikuttava mies, ei siellä tule saamaan vastauksia aloitteisiin vaikka kuinka kirjoittaisi fiksuja. Kummaa myös että aina täällä sanotaan miehen yrittävän halutuimpia naisia vaikka mikä olisi, ilmeisesti ihan kuka tahansa nainen kuuluu halutuimpien joukkoon av-logiikan mukaan.
"Älykkyydestä on mensan virallisesta testistä lappu"
Okei... tolla ei kyllä ketään isketä. Aika jäykältä kuulostat. Miksi mä en saa mistään ap:n kirjoittamasta mielikuvaa siitä kiltistä, mukavasta ja hyväsydämisestä miehestä. Ehkä sä et ap ole sellainen, vaan luulet olevasi.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:12"]
[/quote]
Parissa nettideitissä on profiili, ja tavoite on ollut laittaa viestiä ainakin parille-kolmelle kiinnostavan oloiselle suht tavallisen näköiselle naiselle joka viikko. Ei mitään copy-pastea vaan ihan persoonallisesti kirjoitettu viesti. Eikä viestissä mitään seksiehdotuksia. Tosin kun itse on ollut opiskelemassa yliopistolla ja aikaisemmin kymmenisen vuotta yliopistolla töissäkin ja nyt yksityisellä puolella hyvissä hommissa ja vuositulot 75.000 niin ei oikein ole kovin paljoa yhteistä minkään lähiömammojen kanssa, vähän väkisin joutuu laittamaan yhteydenotot hiukan koulutetummille naisille joiden kanssa ehkä voisi olla enemmän yhteisiä juttuja. Ehkä yhteen seitsemästä yhteydenotosta saattaa saada edes jonkunlaisen vastauksen.
Suuntaa hyvä mies vaimon etsinnässä katseesi Jyväskylään. Siellä on valtava epäsuhta fiksujen naisten ja miesten määrässä. Myönnä suoraan, että tarvitset rinnallesi akateemisen naisen (tai sellaiselle tasolle yltävän, tittelistä riippumatta). No, niitä on kasvatustiede- ja humanistispainoitteisessa Jyväskylässä, epätoivoisesti yrittämässä niitä vähiä ajattelukykyisiä ja tolpillaan pysyviä miehiä. Miehisiä aloja lähdetään opiskelemaan muihin kaupunkeihin, joten paikallisista miehistä ei juuri kilpailuksi ole. Alkoholistit sen sijaan ovat aivan yliedustettuja.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:28"]Jos noiden lisäksi haisee pahalle, kulkee rumissa vaatteissa, hiukset rasvaisena, on reilusti ylioainoinen ja käyttää samoja kalsareita useamman päivän, niin kyllä on.
Näistä samantyylisistä ketjuista tuleeväistämättä mieleen se, että nämä hellät ja herkät miehet ei välttämättä ymmärrä, että ulkoisilla ominaisuuksilla on väliä. Henkilökohtainen hygienia kuntoon, ylikilot pois ja kivat puhtaat vaatteet päälle. Kyselkää sitten!
[/quote]
"Henkilökohtainen hygienia kuntoon, ylikilot pois ja kivat puhtaat vaatteet päälle. Kyselkää sitten!"
Juuri tuon vuoksi täällä kysellään. Mutta tuollainen esittämäsi alentuva ja ennakkoluuloinen asenne on inhottava.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:12"]
[/quote]
Parissa nettideitissä on profiili, ja tavoite on ollut laittaa viestiä ainakin parille-kolmelle kiinnostavan oloiselle suht tavallisen näköiselle naiselle joka viikko. Ei mitään copy-pastea vaan ihan persoonallisesti kirjoitettu viesti. Eikä viestissä mitään seksiehdotuksia. Tosin kun itse on ollut opiskelemassa yliopistolla ja aikaisemmin kymmenisen vuotta yliopistolla töissäkin ja nyt yksityisellä puolella hyvissä hommissa ja vuositulot 75.000 niin ei oikein ole kovin paljoa yhteistä minkään lähiömammojen kanssa, vähän väkisin joutuu laittamaan yhteydenotot hiukan koulutetummille naisille joiden kanssa ehkä voisi olla enemmän yhteisiä juttuja. Ehkä yhteen seitsemästä yhteydenotosta saattaa saada edes jonkunlaisen vastauksen.
[/quote]
Toihan kuulostaa oikein toimivalta suunnitelmalta. Ja kannattaa kirjoitella hetki ennen tapaamista, jolloin käy puhtaammin esille, onko yhteisiä asioita ja huumorintajua. Moni kuuntelee liikaa hormonejaan ja ajautuu seksin vuoksi muuten toimimattomaan suhteeseen. Toki siellä lähiössäkin voi asua joku, joka ei ole omin varoin päässyt vielä ponnistamaan omantyyliseensä ympäristöön.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:28"]
[/quote]
[/quote]
Niinhän se naisillakin on. Seinäruusut sulautuvat tapettiin, vaikka siellä on paljon hyvää vaimomatskua.
Unelmamies, ei sellaista löydä. : /
[/quote]
[/quote]
Jos sussa ei ole ulkoisesti mitään vikaa niin sitten kyse on siitä että olet ujouttas liiasti ulospäin torjuva. Pitää ottaa katsekontaktia ja uskaltautua hymyilemään. Tämä on minimi varsinkin jos et pysty ujouttas tekemään aloitteita ja se homma jää naiselle. Tiedän ei ole helppoa.
Terkuin kaunis ja ujo nainen jolla yllättävän vähän vientiä koska ei ole helposti lähestyttävissä ja joka jännittää tuntemattoman silmiin katselemista.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:12"]
[/quote]
[/quote]
Miks mun korvaan särähti toi tavoite laittaa viestiä tavallisennäkösille? Laita sellasille joiden ulkonäköä arvostat ja tykkäät. Makuja on niin monia että ei ne välttämättä kaikille ole "kuningattaria" mutta sulle olis. Sitä naiset haluaa. Että oma mies arvostaa ja ihailee pikkirillinkynttä myöten.
Ei niistä kriteereistä tarvi välittää, jos muuten tuntuu olevan kiinnostava vastapuoli. Aina voi kokeilla kepillä jäätä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:32"]
Kuten jälleen huomattu, niin ei täällä saa oikeasti rehellisiä vastauksia, ainoastaan kettuilua tyyliin "no se varmaan on joku katkera kusipää eikä ollenkaan mukava yök!" Joopa joo...
[/quote]
"Minä olen kiltti ja mukava ja hyväsydäminen! Mutta kuten taas kerran huomataan, te vitun typerät paskalutkat ette osaa arvostaa minua."
Jotain itsetietoisuutta nyt, pliis. http://nyt.fi/a1402624081778
Jos kiltti, mukava ja hyväsydäminen mies ei kelpaa kellekkään, niin silloin siinä miehessä on jotakin muutakin vikaa.
Mulle kelpaisi ihan loistavasti kiltti, mukava ja hyväsydäminen mies. Olisi ihan mahtavaa sellainen löytää, mutta toki minulla on myös joitakin ulkoisiakin vaatimuksia, eli millainen mies tahansa ei kelpaa, vaikka olisikin kuinka hyväsydäminen jne.
Aika pitkälle vois päästä myös siellä yöelämässä jos ap tekis itse myös aloitteita eikä odottelis vaan että naiset tulisi vonkaamaan.
Ei tietenkään. Etenkään jos löytyy pieni pimeä puoli ja osaa nussia mua kuin halpaa huoraa, mutta kohtelee muuten kuin prinsessaa :) Sellaisen kanssa olen onnellisesti naimisissakin. Kiltimpää, hyväsydämisempää, komeampaa ja parempaa miestä saa hakea. Ja makkarissa osaa kuitenkin olla tarpeen vaatiessa joko unelmien prinssi tai julma sadisti<3
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:23"]
Jos sattuu olemaan vielä vähän hiljainen? Näin olen huomannut. Mistä mahtaa johtua? Esim. Bile-Danin tuskin tarvitsee viettää yhtäkään viikonloppua yksikseen, kun on naisia vaikka millä mitalla!
[/quote]
Ei ole kiltti, mukava ja hyväsydäminen mies turn off. Mutta usein ne miehet, jotka väittävät olevansa tuollaisia, eivät ole. Usein sieltä paljastuu naisvihamielinen, katkera mies. Kuten sunkin aloituksessa, etkö sä ymmärrä, että bile-danien puheissa 95% on todellisuuden vääristelyä? Ei, vaan ilkeät naiset tykkää vaan kusipäistä?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:23"]
[/quote]No bile-dani onkin sellainen yhden yön tuttavuus jota ei katsella pitkään. Yhden yön juttuihin kiltti ja mukava mies on turn off koska sellaiset miehet on sitä aviomiesmatskua. Alat vaan etsimään vaimoketta itelles