Olen pannut Bile-Dania
Joskus tää alotus piti sitten tehdä, kysykää mitä vaan.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:31"]Oletko käynyt sukupuolitautitesteissä?
[/quote]
Olen. Nykyinen mies halusi, että käydään testeis, ennen ku alotetaan seksielämä. Puhdas oli :)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:34"]Mua koitti joskus iskeä helsingissä, en lämmennyt. Jotenkin tosi kuvottava ja ylimielinen ihminen
[/quote]
Kuvottavuuden huippu. Hyvä ettet lähteny matkaan :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:34"]Täytätkö nämä "kriteerit", mitä bile-dani on telkkarissa lausunut?
[/quote]
Kyllä kai sitten...
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:36"]
Oletko ap homo? Ei naiset pane, heitä pannaan! Älyätkö? Ämmät alistuvat ottamaan kyrpää suuhun pilluun ja perseeseen! Mies panee kyrpää naisen limavittuun!
[/quote]
Back to Ylilauta.
Monestiko panitte tuon yön aikana?
Miten Dani iski sut?
Vaihdoitteko numeroita?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:35"]Mikä oli Danin lempiasento?
Kauanko pano kesti (noin)?
Oliko se yhtä ylimielinen livenäkin?
Oletko timmissä kunnossa, blondi, hyvät tissit ja perse? :D (Siis sellanen mitä se hakee)
[/quote]
Hah, en muista :D Varmaan joka asennos se pani menemään ;D Apua, aikaa en osaa arvioida yhtään... Olihan se ihan järkyttävän ylimielinen idiootti. Kehui koko ajan et kuinka hyvä se on panemaan ja et kui iso sil on. Olen brune, mut tissit ja perse kunnos.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:39"]Monestiko panitte tuon yön aikana?
Miten Dani iski sut?
Vaihdoitteko numeroita?
[/quote]
Kolme tai ehkä neljä kertaa....? Sano vaan baarissa, että tuutko mun kämpille ja minä sitten puutteessa menin... En antanut numeroani, se kyllä jätti omansa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:40"]Paljaalla jyysti sinua?
[/quote]
Kondomia käytettiin
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:34"]Mua koitti joskus iskeä helsingissä, en lämmennyt. Jotenkin tosi kuvottava ja ylimielinen ihminen
[/quote]
Eikös se justiin kehunu että saa kaikki naiset ihan tuosta vaan :D
Ja oot siitä jotenkin ylpeä??? &o
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:34"]Mua koitti joskus iskeä helsingissä, en lämmennyt. Jotenkin tosi kuvottava ja ylimielinen ihminen [/quote] Eikös se justiin kehunu että saa kaikki naiset ihan tuosta vaan :D
[/quote]
Joo, kuulemma sais kenet tahansa varatunkin jos vaan viitsisi yrittää.
Mihin se tuli? Otitko suihin? Nuoliko sua?
Hän on kelvannut yhdelle (oletan) naiselle. Yllättävää, mutta ilahduttavaa.
Mikä oli Danin lempiasento?
Kauanko pano kesti (noin)?
Oliko se yhtä ylimielinen livenäkin?
Oletko timmissä kunnossa, blondi, hyvät tissit ja perse? :D (Siis sellanen mitä se hakee)