Haluaisin tilata fleshlight tekopillun Prisman pakettiautomaattiin
Kommentit (15)
Ja kaikkiahan kiinnostaa sun tekopillu.
Kannattaa! Postiautomaatti toimii. Tilattiin vibra sinne :'D
Minä ainakin aina Prismassa asioidessani tarkkailen pakettiautomaattia ja kun joku hakee paketin huudan kovaan ääneen: TUO HENKILÖ On KAMALA PERVESSI!! HÄN ON TILANNUT SEKSIVÄLINEEN!! TÄSTÄ SINÄ LURJUS ET PAKENE!! Ja osoitan sormella!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:27"]
Minä ainakin aina Prismassa asioidessani tarkkailen pakettiautomaattia ja kun joku hakee paketin huudan kovaan ääneen: TUO HENKILÖ On KAMALA PERVESSI!! HÄN ON TILANNUT SEKSIVÄLINEEN!! TÄSTÄ SINÄ LURJUS ET PAKENE!! Ja osoitan sormella!
[/quote]
Minä osoitan.. No joo. T. Mies
Automaatti on todella kätevä.
Ainoa ongelma on kovaääninen, joka kuuluttaa paketin sisällön todella äänekkäästi.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:27"]Minä ainakin aina Prismassa asioidessani tarkkailen pakettiautomaattia ja kun joku hakee paketin huudan kovaan ääneen: TUO HENKILÖ On KAMALA PERVESSI!! HÄN ON TILANNUT SEKSIVÄLINEEN!! TÄSTÄ SINÄ LURJUS ET PAKENE!! Ja osoitan sormella!
[/quote]
Postipatehan laittaa lapun siihen luukkuun mihin tulee seksivälineitä? Meillä päin istutaan porukalla vastapäisellä penkillä kyttäämässä kuka sieltä hakee, kauppa tarjoaa kahvitkin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:31"]
Automaatti on todella kätevä.
Ainoa ongelma on kovaääninen, joka kuuluttaa paketin sisällön todella äänekkäästi.
[/quote]
:D
Voiko ruokaöljyä käyttää fleshlightin kanssa vai meneekö rikki???
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:42"]
[/quote]
Joo se valo sammuu.
[/quote]
Sehän syö sun kikkelin, jos rasvaat sen ruokaöljyllä. Luulee nakiksi.
[/quote]Jos olet ap, niin tilaa samalla vesiliukoista liukkaria, ja käytä vain sitä lelusi kanssa. Ruokaöljyä tuskin saisit pestyä pois.
Itse tilasin flesukan postiin, en tajua miksi sitä ei voisi sinne tilata. Ja ei voi ruokaöljyä käyttää, menee rikki.
Kovaääninen on erittäin epämiellyttävä, samoin kirkas kohdevalo lokeron yläpuolella.
Go for it. You only live once.