Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ETTU USKO MITÄ KÄVI! IHAN HIRVEÄÄ! D:

Vierailija
26.09.2015 |

Istuttiin kaverin kanssa kahvilassa ja kumpakin oli puhelimella. No minä oli kotona tehnyt aloituksen tänne ja päätin tulla lukemaan sitä.

No tänne oli tullut vastauksia ja luin kaikki. Samalla kaveri liikautti kättä ja näin vilaukselta, että oli av:lla samalla näin, että kirjoitti vastausta ketjuun ja se ketju oli minun tekemä D:! Meni katsomaan mitä oli vastannut, mutta oli tullut taas 3 viestiä lisää niin en tienyt mikä niistä oli kaverini lähettämä.

Tunsin jotenkin noloutta ja ihan sanoiksi pukematonta tunnetta, vaikka kaverini ei tienyt mitään tästä koko jutusta.

Me niin ku keskusteltiin av:lla ja istuttiin saman pöydän ääressä :D! Harva on istunut toisen av mamman kanssa kirjottelemassa samassa ketjussa saman pöydän ääressä. Olin silleen et tää ei voi olla totta. En kuitenkaan sanonut mitään asiasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh :D

Vierailija
2/5 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kaverisi lukee tämänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskomatonta todella, että lähtee kaverin kanssa kahvilaan ja molemmat istuu puhelin kädessä. 

Vierailija
4/5 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/5 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Lähdette kahville ja sitten molemmat roikkuu netissä... Montako sanaa vaihdoitte kahvittelun aikana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi