Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosien myötä kovettuu ja musta huumori auttaa

Vierailija
26.09.2015 |

Etenkin jos on rankkoja kokemuksia. Minusta naista joka on kova, ei saisi haukkua ylpeäksi tai ilkeäksi. Se voi olla ainoa selviytymiskeino. Miksi naisen pitäs näyttää hauraus ja siten saada ihmisiä puolelleen. Monille kovuus on ainoa tapa elää. Se ei ole sama kuin ylpeys ja negatiivisuus. Päin vastoin musta huumorihan ja sarkasmi on erittäin hyvää huumoria.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kova, sarkastinen ja mustan huumorin köyttäjä on pelottava.

Vierailija
2/11 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:32"]

Minusta kova, sarkastinen ja mustan huumorin köyttäjä on pelottava.

[/quote]Olet varmaan heikko mies? Sinä et voi tietää kyseisen henkilön taustoja. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 ja olen nainen.

Vierailija
4/11 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelottavaa siinä on??

Vierailija
5/11 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi huumori tilanteen mukaan?

- sarkastinen, mutta jatkuvaan sarkasmiin kyllästynyt

Vierailija
6/11 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:38"]

Miten olisi huumori tilanteen mukaan?

- sarkastinen, mutta jatkuvaan sarkasmiin kyllästynyt

[/quote]Huumorintajuttomuus paljastuu usein ihmisistä silloin kun ne haukkuvat sun huumorintajuas.Antaa kaikkien kukkien kukkia. -ap

Vierailija
7/11 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kakkien kukkien kukkia. Toivon kuitenkin eri muotoisia, kokoisia, värisiä ja eri aikaan kukkiviakin kukkia. En pahastu sarkastisesta huumorista.

6.

Vierailija
8/11 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat tarpeeksi kovan kuoren kasaan, saatat tahtoa tehdä siitä joustavammankin, iskuja kestävämmänkin ja pehmetä sisältä.

Kumpi on kestävämpää kivi vaiko vesi?

Vierailija
9/11 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:45"]

Kun saat tarpeeksi kovan kuoren kasaan, saatat tahtoa tehdä siitä joustavammankin, iskuja kestävämmänkin ja pehmetä sisältä.

[/quote]Minä olen hyvin empaattinen kuitenkin. Mutta mun empatia tulee esiin lähinnä kovana tsemppaamisena ja palopuheina. Koska sellasella säälimisellä ei pitkälle pötkitä. Haluan auttaa toisia niin että toimisin kuin valmentaja.Samaa teen itsellenikin. Kovasta puheesta ei pitäisi säikähtää vaan nähdä sen ihmisen tarkoitus sen taustalta. -ap

Vierailija
10/11 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ihmisten tarvitse arvailla toistensa taustoja, vaan ottaa toiset ihmiset huomioon kanssakäymisessään. Eikä kovuus mielestäni ole mikään tavoiteltava asenne, itse olen kokenut kovia, mutta työstänyt elämääni, jotta pystyn rakastamaan. Ja siihen kuuluu toistenkin kunnioitus. Sarkasmi tai musta huumori väärässä paikassa voi loukata. Oikeassa porukassa ok. Mutta kestän elämän hyvin ilman sitä. Koska tää vaan on niin ihanaa.

Vierailija
11/11 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:45"]

[/quote]Minä olen hyvin empaattinen kuitenkin. Mutta mun empatia tulee esiin lähinnä kovana tsemppaamisena ja palopuheina. Koska sellasella säälimisellä ei pitkälle pötkitä. Haluan auttaa toisia niin että toimisin kuin valmentaja.Samaa teen itsellenikin. Kovasta puheesta ei pitäisi säikähtää vaan nähdä sen ihmisen tarkoitus sen taustalta. -ap

[/quote]

Jos tiedostat että sun puhe voi olla jonkun korvissa kovaa ja hän voi siitä säikähtää, niin sulla on velvollisuus sielloin miettiä sun käytöstä sen toisen ihmisen kannalta. Toisia pitää kohdelle kuten he haluavat että heitä kohdellaan, ei kuten sinä haluat heitä kohdella. Ei kukaan voi lukea sun ajatuksia ja nähdä niitä sun motiiveja siellä taustalla. Jos ei osaa olla ns. normaalisti, kannattaa sitten olla vaikka ihan hiljaa. Ylipäänsä kyse ei ole siinä tilanteessa susta vaan toisesta ihmsiestä ja hänen tunteistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi