Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ahdistaa:(

Vierailija
26.09.2015 |

Mä oon sanonu et mun pihalla ei saa kulkee, asun rivitalossa jossa oon asunut jo 7 vuotta ja tää naapuri muutti tänne vasta puoli vuotta sitten ja aina kulkee sillee et menee mun pihan ohi vaik vois kiertää talon. Muka kaikkien käytössä toi pihatie mut mun mielestä se on kyl vaa mun koska se on suoraa 3m päässä mun etuovesta. Sitä-paitsi oon asunut täs pitää pidempää eli mä kyl päätän enemmän kuin se.Et näin täälvaa käyttäydytää sit vaik ollaa uusii:(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita isännöitsijälle ja kysy varmistus asiasta, jonka jälkeen huomautat naapurille kulkemisesta.

Vierailija
2/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalojen pikkuteillä saa kävellä aivan kuka tahansa. Eri asia jos talsis sun nurmikoilla. Suomessa saa kulkea asutusaluiella aivan millä tiellä tahansa. Jos valittaisit mulle tuollaisesta niin en voisi muuta kuin nauraa.

Vierailija
4/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytä aita pihallesi.

Vierailija
5/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijä on oikea henkilö hoitamaan asiaa, mutta odotellessa voit naputella reitille muutaman krokettiportin vinkiksi. Oho ne unohtui siihen kun omalla pihallani pelasin.

Vierailija
6/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:47"]

Isännöitsijä on oikea henkilö hoitamaan asiaa, mutta odotellessa voit naputella reitille muutaman krokettiportin vinkiksi. Oho ne unohtui siihen kun omalla pihallani pelasin.

[/quote]

Rivitalon pihatie ei kyllä ole asukkaan tilaa. Välttämättä edes piha ei ole sillä sen omistaa taloyhtiö eikä osakkeenomistaja.

Miksi sinua ap haittaa että joku kävelee pihasi OHI`?

Vierailija
7/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:47"]

Pystytä aita pihallesi.

[/quote]

Ei välttämättä saa pystyttää jos talonyhtiö ei anna lupaa.

Vierailija
8/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua haittaa jos siellä ulkona kuljetaan? Vai vonkaako se kovalla äänellä vitunreikää joka päivä ohikulkiessaan?

Vierailija
9/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:47"]

[/quote]

Rivitalon pihatie ei kyllä ole asukkaan tilaa. Välttämättä edes piha ei ole sillä sen omistaa taloyhtiö eikä osakkeenomistaja.

Miksi sinua ap haittaa että joku kävele
kävelee pihasi OHI`?

Ei mua muuten haittais mut se kävelee JOKAPÄIVÄ AINAKIN 3KRT!! ja se on tosi ylipainoinen ja aika epösiisti et haluaisitko sä muka kattoo sitä aina? Mä oon kuitenkin asunut täs paljon pidempää ja maksan vuokran aina ajallaan.-ap
[/quote]

Vierailija
10/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:47"] Isännöitsijä on oikea henkilö hoitamaan asiaa, mutta odotellessa voit naputella reitille muutaman krokettiportin vinkiksi. Oho ne unohtui siihen kun omalla pihallani pelasin. [/quote] Rivitalon pihatie ei kyllä ole asukkaan tilaa. Välttämättä edes piha ei ole sillä sen omistaa taloyhtiö eikä osakkeenomistaja. Miksi sinua ap haittaa että joku kävele kävelee pihasi OHI`? Ei mua muuten haittais mut se kävelee JOKAPÄIVÄ AINAKIN 3KRT!! ja se on tosi ylipainoinen ja aika epösiisti et haluaisitko sä muka kattoo sitä aina? Mä oon kuitenkin asunut täs paljon pidempää ja maksan vuokran aina ajallaan.-ap [/quote]

[/quote]

:D :D :D :D

Et voi asialle mitään vaikka olisit asunut siinä asunnossa aina ja olisit osakkeenomistaja etkä pelkkä vuokralainen. Miksi sinä kyttäät naapurisi kulkemisia?

Vierailija
11/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:47"]Isännöitsijä on oikea henkilö hoitamaan asiaa, mutta odotellessa voit naputella reitille muutaman krokettiportin vinkiksi. Oho ne unohtui siihen kun omalla pihallani pelasin.
[/quote]
Oon ottanut yhteyttä isännäitsijään mitä se vaa sano et siin tiellä saa kulkee. Talon takaa kyl menis polkukin mut tää naapuri ei kulje sieltä koska muka talvella ihan lumessa ja kesällä mutainen... Ehdotin et aurais sen talvella ja kesäl sit vaik käyttäs sopuvampii kenkiin mut ei sille käy mikää kompromissi :(

Vierailija
12/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli. Häpeäisit ja panosta enemmän.

Vierailija
13/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:47"] Isännöitsijä on oikea henkilö hoitamaan asiaa, mutta odotellessa voit naputella reitille muutaman krokettiportin vinkiksi. Oho ne unohtui siihen kun omalla pihallani pelasin. [/quote] Rivitalon pihatie ei kyllä ole asukkaan tilaa. Välttämättä edes piha ei ole sillä sen omistaa taloyhtiö eikä osakkeenomistaja. Miksi sinua ap haittaa että joku kävele kävelee pihasi OHI`? Ei mua muuten haittais mut se kävelee JOKAPÄIVÄ AINAKIN 3KRT!! ja se on tosi ylipainoinen ja aika epösiisti et haluaisitko sä muka kattoo sitä aina? Mä oon kuitenkin asunut täs paljon pidempää ja maksan vuokran aina ajallaan.-ap [/quote]

[/quote]

:D :D :D :D

Et voi asialle mitään vaikka olisit asunut siinä asunnossa aina ja olisit osakkeenomistaja etkä pelkkä vuokralainen. Miksi sinä kyttäät naapurisi kulkemisia?
[/quote]

Kyl pitää voida asialle jotai jos on jo asunut niin pitkään kuin mä!! Must aika epäreiluu et tääl ei yhtää kunnioiteta mun tahtoo...ja en mä oo mikää kyllä, mut se kulkee nii näkyväl paikalla et varmasti näkee jos katsoo:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme