kaalilaatikko yön pöydällä, söisittekö?
Uskaltaako syödä? Muksutkin on jo yläasteikäisiä eli ei mitään vauvoja enää. Ei unohdeta koskaan mitään lämpimään, mutta nyt oltiin niin poikki illalla, että ei tajuttu tuon unohtuneen. Harmittaa.
Kommentit (22)
Söisin. Usein olen unohtanut ja silti syönyt. Haista sitä
Haista ja maista jos ei ihmeellistä niin kuumenna vain tosi kuumaksi.
totta kai söisin. kaalilaatikko on jopa herkullisempaa kylmänä!
Perinteisessä kaalilaatikossahan on jauhelihaa. Ei todellakaan säily lämpimässä yön yli..
Nassuun vaan! Kai laitoit heti huomattuasi kuitenkin kylmään? Ja sitten kunnon lämmitys vaikka paistinpannulla kun syötte sitä :)
Juu laitoin heti aamulla jääkaappiin. Ei siinä ainakaan haissut tai vaikuttanut oudolta. ap
Voi näitä teinibimboja. Teen usein ruokia valmiiksi ja jätän yöksi jäähtymään. Koskaan ei ole ollut ongelmia. Maa kutsuu.
Itse asiassa elimistö tottuu siihen, että syö lämpimässä ollutta ruokaa. Sellaiselle joka ei ole tottunut, voi aiheuttaa ongelmia.
Suuremman myrkkymäärän kehoosi saat tänä vkonloppuna vetämästäsi karkista,sipseistä, limukasta, eineksistä ja oluesta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:18"]
Perinteisessä kaalilaatikossahan on jauhelihaa. Ei todellakaan säily lämpimässä yön yli..
[/quote]
Onhan siinä myös suolaa ja mausteita, ja jauheliha on kypsennettyä.
Ainoat ruuat, joita en syö yön yli huonelämmössä säilytettyinä ovat broileririsisotto ja sen tapaiset, ja kalaruuat, joissa on kermaa kuten kalakeittoa. Mutta varsinkin kalakeitto on ruoka, josta voi omin aistein kyselemättä päätellä, että koiralla tämä menee.
En söisi, ainakaan jos ruuasta ei ole pulaa.
Ei taida monella olla hygieniapassia..
Luin että keliaakikko yön pöydällä:D
Täytyy mennä huuhtasemaan silmät...
Söisin. En tarvitse hygienipassia omassa keittiössäni.
en söisi kaalilaatikkoa, missään tilanteessa.
Ei mikään ruoka mene huonoksi YHDEN YÖN takia. Jos olisi ollut edes kaksi niin saattaisin epäröidä, mutta en koskaan minkään 24 tunnin takia.
Hygieniapassi löytyy, mutta silti söisin yön yli seissyttä kaalilaatikkoa. Ei paina mun omaatuntoa. Passeista huolimatta ei tarvitse olla hysteerinen.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:22"]Söisin. En tarvitse hygienipassia omassa keittiössäni.
[/quote]
Toivottavasti et koskaan kutsu vieraita syömään omaan keittiöösi..
En söisi.