Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko unelma-ammatissasi? Mikä parasta työssäsi?

Vierailija
25.09.2015 |

Oletko unelma-ammatissasi? Jos olet, niin mitä teet työksesi ja mikä työssäsi on parasta? Milloin löysit oman alasi ja kauanko olet tehnyt unelmatyötäsi? Paljon kysymyksiä, toivottavasti tulee paljon vastauksiakin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti. En ole koskaan haaveillut, mutta on osoittautunut unelmaksi. Varsinainen leipätyöni on hektistä ja stressaavaa. Olen nauttinut asioiden tekemisestä omaan tahtiin, viihdyn lapseni kanssa ja tapaan arkisin myös muita aikuisia.

Vierailija
2/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:57"]

Olen toimittaja. Parasta on mielenkiintoiset asiat ja ihmiset, jatkuvasti saa oppia uutta. Hyvät työkaverit, jotka seuraavat kotimaan ja maailman tapahtumia ja joiden kanssa voi käydä hyviä keskusteluita. Kiire ja byrokratia on kyllä lisääntynyt, mutta yhä saan tyydytyksen tunteen hyvästä jutusta ja tunnen tekeväni tärkeää työtä. Unelma kirkastui lukion jälkeen ja vahvistui opiskellessa. Täyspäiväisesti olen tehnyt toimittajan töitä toistakymmentä vuotta.

[/quote] Millainen palkkaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa olen. En ole unelma-ammatissa, mutta en tiedä myöskään mitä tahtoisin tehdä. Siksi edelleen vaan roikun tuossa, ja toivon keksiväni ratkaisun. Olen kyllä kai hyvä työssäni, koska asiakkaani pitävät minusta kovasti, ja saan paljon positiivista palautetta heiltä ja esimiehiltäni.

Vierailija
4/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen nuorehko nainen. Haluan pitää ulkonäöstäni huolta ja käydä usein kampaajalla sekä kosmetologilla, myös vartalohieronnassa ym hoidoissa. Tämä tietysti vaatii aikaa ja ennenkaikkea rahaa.
Sitähän minulla on sekä vanhempi rikas herra rakastajanani ja tietty osaksi rahoittajani.
Olen huora. Työn vapaus ja itsenäisyys ja erittäin hyvä rahantulo houkuttaa. Olen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
5/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole unelma-ammatissani vaan teen niitä töitä joita osaan parhaiten enkä tiedä jaksaako vaihtaa enää alaa...

Vierailija
6/10 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:59"]

No siinä mielessä, että tienaan n. 3500 e/kk bruttona. Teen vuodessa alle 10 viikkoa etänä töitä, eikä tarvitse edes laittaa housuja jalkaan, jos ei halua. :D

[/quote]Miten saat aikasi kulumaan? Housuitta.

Vierailija
7/10 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimittaja. Parasta on mielenkiintoiset asiat ja ihmiset, jatkuvasti saa oppia uutta. Hyvät työkaverit, jotka seuraavat kotimaan ja maailman tapahtumia ja joiden kanssa voi käydä hyviä keskusteluita. Kiire ja byrokratia on kyllä lisääntynyt, mutta yhä saan tyydytyksen tunteen hyvästä jutusta ja tunnen tekeväni tärkeää työtä. Unelma kirkastui lukion jälkeen ja vahvistui opiskellessa. Täyspäiväisesti olen tehnyt toimittajan töitä toistakymmentä vuotta.

Vierailija
8/10 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä mielessä, että tienaan n. 3500 e/kk bruttona. Teen vuodessa alle 10 viikkoa etänä töitä, eikä tarvitse edes laittaa housuja jalkaan, jos ei halua. :D

Vierailija
9/10 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja. Mulla ei ollut ammattia ennestään. Kolmatta lasta odottaessa ajatus tuli. Hain koulutukseen ja valmistuin. Nyt työelämässä reilu 5 vuotta ja en voisi kuvitella muuta työtä. Tykkään työn monipuolisuudesta osastolla. Työnkuvaan  kuuluu paljon ja työpäivät menee nopeasti.

Vierailija
10/10 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestän aikuiskoulutuksia ja olen opettanut omaa koulutusalaani muutaman vuoden. Ennen tein samaan aiheeseen liittyvää työtä, mutta opettaminen tuli kuvaan sattumalta, vähän puun takaa.

Tykkään työstäni hyvin paljon. Parasta työssäni on se, että saan jatkuvasti käyttää aivojani kehitellessäni uusia opetusmetodeja ja entistä motivoivampia tapoja oppia. On myös palkitsevaa nähdä, kun oppilaat alkavat hallita vaikeitakin kokonaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän