Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kunnalliselta oikeaa apua pmdd-vaivoihin?

Vierailija
05.04.2022 |

Vähättelyä, syyttelyä ja kehottelua tähän saakka.

Sä vaan kuvittelet. Oikeesti oot kyl mielisairas. Tässä sulle ämpärillinen antipsykootteja ja muita päänsekoittajia. Syö oikein. Nuku kunnolla. Tapaa ihmisiä. Harrasta hikiliikuntaa. Oletko kuullut hormonikorvaushoidosta?

Kärsi ja kruunus loistaa.

😄

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kyseisiin vaivoihin on oikeaa hoitoa? Minusta ei kuulosta että oireita on varsinaisesti vähätelty jos hoitoja on kuitenkin tarjottu monia vaihtoehtoja.

Vierailija
2/4 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle rauhoittava olis oikee lääke riihipirupäiviin.

Tarjottu vain kunnon päänsekoittajia kokoaikaiseen käyttöön.

Muut jutut jo kokeiltu. Kyseessä siis pmdd. Ei miesflunssa.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei varmaan saa, en lähde edes yrittämään. Ei tässä maassa hoitoa saa vaikka miten maksaisit verot. Tympeä alikehittynyt takapajula monen taudin tunnistamisessa, tunnustamisessa ja hoidossa.

Vierailija
4/4 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan saa minkäänlaista apua. PMDD:tä ei juuri haluta tunnistaa oikein missään. Mites minipillerit? Silloinhan, teoriassa, hormonitoiminta ei vaihtelisi rajusti koko aikaa, vaan olisi tasaisempi.

Sen mitä itse olen lukenut tuosta ongelmasta tutkimuksia (en kyllä ihan lähiaikoina), vaikuttaa että PMDD:n ja (latentin) bipolaarisuuden välillä on merkittävä yhteys. Sitä sitten en tiedä, auttaisivatko mielialan tasaajat tms. kaksisuuntaisuudessa käytetyt lääkkeet tuossa mitenkään. Monille ei tosin taida oikein mikään lääkitys sopia.

Riihipiru ei käsittääkseni muuten tarkoita, mitä Ap olettaa sen tarkoittavan: se tarkoittaa noen mustaamaan ihmistä, joka on riihestä tullut viljan kuivauksesta ja puinnista. "Musta kuin riihipiru."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän