Viktoria Beckhamin housuun pissaamisesta tuli mieleen...
... kehtaisitko sano miehellesi, että pissat pääsi housuun? Jotenkin vain ihmetyttää, kun joku haukkui Davidä, ku ei ollut antanut takkiaan Viktorialle, että peittäisivät pissaläikän. Ehkä se ei tiennyt, että vaimolla on käynyt vahinko. En minä ainakaan IKINÄ kehtaisi sellaista mennä tunnustamaan.... Vai olenko ainut. Kehtaisitteko te?
Kommentit (20)
En usko että kehtaisin, ellei pakko.
Ajatelkaa Victoria on synnyttänyt kaikki lapset sektiolla!
Eikö tuo ole kuvissa Victorian oma takki ja se pitää sitä itse kädessä. Jotenkin surullista ettei tuon tason julkkiksilla ole lainkaan yksityisyyttä, täälläkin ollut niitä juttuja, joissa on kesken lenkin iskenyt kakkoshätä ja ollut pakko mennä puskaan. Kaikilla ei vain ole paparazzit seurana.
On vai? No eihän sillä sitten pitäisi lirahdella??
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:06"]On vai? No eihän sillä sitten pitäisi lirahdella??
[/quote] Hähä. Sepä se. Ei se Sektio ole mikään pelastus. T, kaksi oikeasti synnyttänyt eikä lirahtele
kerran nauroin tosi paljon poikaystävälle ja samalla kauhee pissahätä ja housuunhan ne tuli. poikaystävää rupes naurattamaan vielä enemmän:D eli kyllä joo kehtaisin!
Victoria on solakka ja tiukkapeppuinen kaunis nainen.
Eihän se edes pissannut oikeasti. Sillä oli kaatunut jotain syliin.
Tuleekohan tästä nyt muotia koska Beckhamit?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:11"]
Victoria on solakka ja tiukkapeppuinen kaunis nainen.
[/quote]
Anorektinen ja lautaperse. David ansaitsis niin paljon parempaa. Esim. mut.
Turha selitellä, kun pohjaproppu on jo pettänyt! Olisi juonut vähemmän, niin olisi tolkku pysynyt päässä. Ja neste siellä, missä sen kuuluukin olla.
Jos se ei halunnu mennä rahvaan vessaan?
Mitäs englantilaiset kirjoittaa asiasta? Heillähän on yleensä huumori hyvin hallussa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:06"]On vai? No eihän sillä sitten pitäisi lirahdella??
[/quote] Hähä. Sepä se. Ei se Sektio ole mikään pelastus. T, kaksi oikeasti synnyttänyt eikä lirahtele
[/quote]
Kaikilla tavoilla ihminen voikin tuntee itsensä paremmaksi. Mut hei, taputetaan nyt sulle! :)
Hei, ei nyt naureta toiselle, koska sama voi käydä kelle vaan. Minulla on juoma kaatunut joskus syliin ja siitä tulee ihan epäsymmetrinen läiskä, että kyllä Viktorialla on nyt vain kaynyt inhimillinen vahinko.
Mulle kävi kerran niin, että nauroin baarissa pisut housuuni. Enkä siis ollut vielä juonut kuin yhden. Nolona kuiskasin miehelleni tästä, joka ihan pokkana sanoo kahdelle kaverille, että me kävästään nopsaa kotona, kun M****a pissas housuun. Aaargh. Arvatkaa tulinko takaisin kotoa baariin? Joo, on nykyään ex- mies.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:05"]
Ajatelkaa Victoria on synnyttänyt kaikki lapset sektiolla!
[/quote]
Niin on mun anoppikin, ja tenat housussa.
Kyllä kehtaisin jos saisin mieheltä takin suojaksi vain kertomalla mitä kävi.