Oon työtön ja mulla on lemmikki
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Kiva että sulla on seuraa.
Joo mun kisu on aivan ihana
Ap
Mulla on 2 hevosta, 2 koiraa ja kissa.
Vierailija kirjoitti:
Ootko työtön? Jos olet miten sulla varaa noin monen eläimen ell kuluihin?
Niin sekin on nykyään, kun asutaan kerrotalossa, eikä se pääse ulos metsästämään.
Vierailija kirjoitti:
Niin sekin on nykyään, kun asutaan kerrotalossa, eikä se pääse ulos metsästämään.
Ai kissa?
Minä olen ollut työtön jo vuosia. Koira olisi tosi kiva kaverina, mutta koirat ovat kalliita, enkä pystyisi näillä pennosilla maksamaan yhtään yllättävää eläinlääkärikäyntiä. Ja koska olen tottunut siihen, että jatkuvasti tulee ikäviä tapahtumia jonossa, surisin jo etukäteen sitä, että koiran elämä on parhaimmillaankin kovin lyhyt.
Mun 24-vuotias serkku jäi kahden alle kouluikäisen lapsen yh:ksi ja hönen äitinsä oli valitellut minun mutsilleni, kun hänen tyttörellään on niin tiukkaa rahasta, kun vaina pieni kotihoidontuki, asumistuki ja elarit tuloina.
Kuitenkin tällä serkullani on oma koira, ja esikoinen aloitti uuden harrastuksen vastoittain, johon piti hankkia uusia välineitä. Jos hänellä olisi oikeasti tosi tiukkaa rahasta, niin kyllä hän olisi antanut ex-miehelleen koiran sekä esikoinen olisi aloittanut tämän harrastuksen myöhemmin.
Aika moni on työtön ja aika monella on lemmikki. Oliko tässä joku pointti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko työtön? Jos olet miten sulla varaa noin monen eläimen ell kuluihin?
Olen työtön.
Hyvin on varaa maksaa ell kulut
Vierailija kirjoitti:
Revi mitä??
lemmikkiö
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on työtön ja aika monella on lemmikki. Oliko tässä joku pointti?
Se pointti että tällä palstalla sanotaan jatkuvasti ettei työttömänä rahat riitä ruokaan. Mulla riittää mun ja mun kissan ruokaan ja eläinlääkäriin. Toki vain yhden kissan jos mulla olisi näitä 2 ei todellakaan riittäisi
Moni eläin joutuu olemaan yksin pitkät työpäivät. Jos eläimen hoitoon vaan on varaa, niin siinä mielessä työttömien lemmikit voi elää paljon laadukkaampaa elämää.
Työttömän kannattaa vakuuttaa lemmikkinsä. Lisäksi pitää säästöjä kuluja varten.
Joo siitä vaan kunhan ette tukia hae. Työssä käyvänä ei kiinnosta maksaa karvakasoistanne.
Vierailija kirjoitti:
Joo siitä vaan kunhan ette tukia hae. Työssä käyvänä ei kiinnosta maksaa karvakasoistanne.
Tulepas estämään. Tukia nostetaan juuri niin paljon kuin laki sallii, kyrsii se sinua kuinka paljon tahansa.
Ja vielä suuremmalla ilolla kun tietää että kyrsiikin! :D :D
Niin mullaki