Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä boolin ohje ja tarjottavat illanistujaisiin?

Vierailija
25.09.2015 |

Henkilömäärä 6, luonnollisesti aikuisia ja rentoa seurustelua. En osaa tehdä boolia, en minkäänlaista joten apua kaivataan :) onko itsetehty pitsa ja salaatti jotenkin "noloa" tarjottavaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa, jos on itse tehtyä. Pakaste- tai mikropizza olisi nolompaa.

Vierailija
2/10 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty pizza ja salaatti on just hyvä! Rentoa ja maukasta. Itse ottaisin kylkeen mielelläni vielä lasillisen viiniä. :)

Booliohjeita löytyy googlettamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/4- 1/2 persikkakossua
Valkoviinipullo
Spriteä
Sitruunan ja limen viipaleita päälle
Nam!

Vierailija
4/10 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ootte? Mä suosittelisin illanistujaisiin ennemmin viiniä ja /tai olutta, varsinkin jos teitä on vain kuusi. Ite tehty pitsa ja salaatti kuulosti hyvältä.

Vierailija
5/10 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka jotain helpohkoja drinkkejä? Booli sopii mielestäni paremmin sellaisiin juhlliin, joissa on isompi joukko ihmisiä, mutta drinkit ovat heti jotenkin panostetumman oloisia, vaikka olisivatkin käytännössä vain valmiiksi laseihin laitettua boolia :D 

Vierailija
6/10 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoviiniä löytyy juomaksi :) ja tietenkin limpparia jos joku sitä haluaa :) booli olis vaan ollut kiva lisä vielä, täytyy vähän tuumia millaista sitä tekisi!
Ap

Vierailija
7/10 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/4- 1/2 persikkakossua
Valkoviinipullo
Spriteä
Sitruunan ja limen viipaleita päälle
Nam!

Nam

Vierailija
8/10 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarjottavana on pizzaa ja salaattia, niin juomapuolikin voisi olla italialaishenkistä. Ostaisin viiniä ja lisäksi voisi olla drinkkitarpeita esim. Aperol Spritziin.

Vierailija
9/10 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli baareissa juotua drinkkiä, jossa oli Four Rosesta, Apricot Brandya ja Spritea. Kukaan ei tiennyt drinkin nimeä baareissakaan ja oli drinkki, jota viskinvihaajatkin joivat mielellään. Tuo varmaan toimisi hyvin boolinakin.

Vierailija
10/10 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt hana-astiaan gin tonicia, ja se on ollut todella pidettyä. Iso jääpala, vaikka litran pakasterasiassa jäädyttetty, astian keskelle. Sitruunan ja greipin viipaleita ja yrttejä astiaan. Juoman vahvuutta voi säätää halutunlaiseksi. Hieman miedompi (esim 5 cl giniä per 1,5 dl tonicia) voi olla parempi, kun jäät eivät loivenna drinkkiä vieraiden laseissa. 

Pitsa ja salaatti on varmasti menestysresepti! Mukavia juhlia teille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän