Kaverin uusi suhde, lässyttävät niin että oksettaa
Kaverilla uusi mies ja nykyään ei edes ns. tyttöjenilloista tule mitään kun sille ihanalle halipusimussulle pitää viestitellä ja soitella 5 minutin välein.
Ja voi luoja, jos tuo ottaa miehensä mukaan esim. baariin. He nyhjäävät kahdestaan nurkassa ja lääppivät.
Jos ei ota, ainoa puheenaihe on "Jami osti mulle tän sormuksen, kattokaa hihihihi" Jami sanoi että mulle sopii punainen"
Kun yrittää puhua niin on iphone kädessä "Odota hei, kato nyt mitä Jamppa lähetti"
Pohti että ottaa kultsin nimen tatuointina alaselkään, tähän onneksi saatiin puhuttua hänelle järkeä ja luopui siitä ideasta.
En ole kateellinen, minulla on hyvä parisuhde enkä ikinä haluaisi elää tuollaisessa symbioosissa. Kuinka nopeasti tuollainen lässynlää-vaihe menee ohi? Ovat seurustelleet puolisen vuotta.
Kommentit (2)
Kyllä meillä oli ainakin se vuosi tuollaista nyhjäämistä :D Nykyäänkin kyllä lässytetään toisillemme, mutta vain kahdestaan. Ollaan oltu 5 vuotta yhdessä.
Oli varmaan itselläsikin tuollainen vaihe, silloin alkuhuumassa. Anna kaverin nauttia :)
Kyllä tuo vaihe menee ohi, yritä kestää :) Tuo ensimmäiset puoli vuotta se on joillakin tosiaan tuota