Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitanko kirpparille myyntiin hupparin, jonka vetoketju on rikki

Vierailija
05.04.2022 |

Aattelin että jos laitan, niin hintana olis 20 snt. Muuten ihan siisti ja hyväkuntonen. Hintalappuun vielä vois kirjottaa sen, että vetoketju rikki. Kehtaanko? Onko toiveita saada kaupaks?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse käytä sitä? Niinpä.

Vierailija
2/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi käytetyn hupparin jossa on vetoketju rikki? Tekstiilijätteeseen jos et halua itse vielä käyttää ja vaihtaa vetoketjua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään!!!!

Vierailija
4/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Korjauttaisin hupparin ompelijalla ja jatkaisin käyttämistä tai lahjoittaisin ehjänä hyväntekeväsyyskirpparille.

Vierailija
5/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittamallasi tavalla toki, jos kangas on edelleen siisti ja puhdas. Joku ompelutaitoinen voi sen helposti korjata tai saa itselleen hyvää kangasta muuhun käyttöön.

Vierailija
6/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kirpparilla "saa ottaa"-koria?  Ompelutaitoiset kankaanetsijät ottavat siitä, jos tarvitsevat.

Vierailija
7/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse käytä sitä? Niinpä.

Ite en käytä sitä koska se on vihreä. Mun eniten pitämässä hupparissa on vetoketju rikki :D

Vierailija
8/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kirpparilla "saa ottaa"-koria?  Ompelutaitoiset kankaanetsijät ottavat siitä, jos tarvitsevat.

Tuommonen olis hyvä, ja sinne laittasin jos olis

Vierailija
9/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparin vetoketjun vaihto on aika työlästä, kun on niin tikattu. Jotkut eivät tosin ikinä pidä hupparin vetoketjua kiinni.

Liimaa hintalappu isolle pahvinpalalle, missä lukee isolla molemmin puolin, että Vetoketju rikki. Sen pahvin voi ripustaa hintalappuineen siihen huppariin.

Vierailija
10/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit laittaa, jos pöytään mahtuu. Ostaja päättää ostaako. Ompelutaitoinen kankaanetsijä maksaa kyllä sen 20 senttiäkin, jos kangas miellyttää.

Vierailija
11/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita, että annetaan. Ei siitä kukaan maksa mitään, jos vetskari on rikki.

Vierailija
12/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! Joku, jolla on taitoa, aikaa ja viitseliäisyyttä , saa halvalla hupparin.

Vierailija
13/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita, että annetaan. Ei siitä kukaan maksa mitään, jos vetskari on rikki.

Aluks aattelinkin laittaa hinnaks 0, mutta sitte alko mietityttään että voiko kirpparilla "myyä" tuohon hintaan tuotteita ja jos sitä kassalla piipataan, niin pystyykö nollaa euroa maksamaan jne. Vois kyllä vielä kysyä sieltä siasta, ei nimittäin tee mieli saada rahaa rikkinäisestä tuotteesta.

Vierailija
14/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai laitat ja lappuun tiedon vetskarista. MItä te muut keuhkoatte asiasta, huppari lämmittää vaikka vetoketju rikki. Ja hinta 20 snt. Voisin itse ostaa vastaavan. Kaikki me emme saa sossutukia joilla ostaa merkkivaatteita, vaan joudumme tyytymään kirpparin 20 snt vaattesiin. Pois se kultalusikka hanurista hienohelmoilta.

Vierailija
15/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut kirppispöytään pikkuvikaisia vaatteita. Esim. just vetskari rikki, pieni reikä housunpolvessa tms. Hintalappuun olen kirjoittanut selvästi, että tuotteessa on vikaa, ja hinnat just jotain 20 snt. Nämä menee yleensä ekana.

Vierailija
16/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa heille, jotka osaa korjata. Oma puoliso vaihtaa vetoketjun sujauksessa. Monet hyvät ostot tehty halvalla noista viallisista. Laittakaa vaan. Kyllä se asiakas päättää ottaako eli ei. Mainitsette vaan selvästi vian lapussa. Ja kyllä sen nyt tyhmempikin huomaa, jos ketju on rikki. Oma vika jos ei tutki ja testaa. kukaan käytettyä osta testaamatta/tutkimatta. Vai ostaako muka? Onko niin taneleita vielä olemassa?

Vierailija
17/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmaa heille, jotka osaa korjata. Oma puoliso vaihtaa vetoketjun sujauksessa. Monet hyvät ostot tehty halvalla noista viallisista. Laittakaa vaan. Kyllä se asiakas päättää ottaako eli ei. Mainitsette vaan selvästi vian lapussa. Ja kyllä sen nyt tyhmempikin huomaa, jos ketju on rikki. Oma vika jos ei tutki ja testaa. kukaan käytettyä osta testaamatta/tutkimatta. Vai ostaako muka? Onko niin taneleita vielä olemassa?

Itellä on jääny joskus huomaamatta joku vika tuotteessa jonka ostan kirpparilta. Siellä on jotenkin niin hektistä, ja sitten kun pääsee kotiin rauhassa katsomaan niin saattaa nähdä sen uudella tavalla..

Vierailija
18/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, onko merkkihuppari vai joku halpis.

Vierailija
19/19 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudon räsymattoja. Olen kierrätyskeskuksen vaatteista maksanut n. 50 c. Aivan hyvin voisin maksaa rikkinäisestä hupparista, jos juuri tuota väriä sattuisin tarvitsemaan. Tai, jos muuten mielyttäisi vaihtaisin vetoketjun, ja ottaisin pitovaatteeksi.