Poikkis pitää laiskana,koska en ole kuin superäitinsä mm sukkien silittäminen
Poikaystävän äiti on ollut kunnon kotiäiti, ja tietenkin poikaystävä on saanut siitä "naisen mallin". Äiti mm. silittää ihan kaikki, myös sukat :D ja puunaa joka nurkan, ihan kuin jostain komediahahmo.
Mä opiskelen ja käyn töissä kahtena iltana viikossa. En todellakaan silitä mitään muuta, kuin 2 kauluspaitaa.
Ja poikaystävä haukkuu mua laiskaksi, kun en joka päivä pyyhi pölyjä jne. (Siivoan ja imuroin yleensä kerran viikossa)
Kommentit (24)
Kuinka usein poikaystäväsi itse siivoaa? Vai onko kyse siitä, että hänen mielestään nainen on vain kodinkone siinä missä pesukone?
Poikkis siivoaa tietenkin itse jos hänen siisteysstandardinsa ovat tavallista korkeammat. :)
Sano poikkikselle että et ole hänen äitinsä.
En silittäisi poikaystävän paitoja. Silittäköön itse. Oma mies silittää aina itse omat vaattensa. Ja poikaystävä pyyhkiköön ne pölyt päivittäin, jos pitää sitä tarpeellisena .
Käske siivoamaan itse tai painumaan takaisin mamman helmoihin
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:38"]Asutteko siis samassa taloudessa?
Siinä tapauksessa "poikkis" voi ihan itse pyyhkiä pölyjä ja silitellä sukkiansa (ja sinunkin siinä sivussa)
Sana "poikkis" kyllä viittaa siihen, että olet korkeintaan 17-vuotias?
[/quote]
Käytin sanaa poikkis, koska poikaystävä eo mahtunut otsikkoon :)
Ei asuta yhdessä, mutta kotonani viikkaan vaatteet suoraan telineeltä kaappiin, hän aina valittaa.
Onko ap äidinkielesi muu kuin suomi? :D
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:38"]Asutteko siis samassa taloudessa?
Siinä tapauksessa "poikkis" voi ihan itse pyyhkiä pölyjä ja silitellä sukkiansa (ja sinunkin siinä sivussa)
[/quote]
Ei asuta yhdessä, mutta kotonani viikkaan vaatteet suoraan telineeltä kaappiin, hän aina valittaa.
[/quote]
kenen kauluspaitoja sitten silität? ei mutta nyt tiukkana. jos ei kelpaa, näytä ovea
Et sä ole sen poikaystäväsi äiti. Tee tämä asia heti selväksi hänelle. Hän saa ihan itse silittää vaatteensa ja osallistua kämpän siivoamiseen!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:38"]Asutteko siis samassa taloudessa?
[/quote]
[/quote]
kenen kauluspaitoja sitten silität? ei mutta nyt tiukkana. jos ei kelpaa, näytä ovea
[/quote]
Omat kauluspaidat :)
Valittaa vaikka ette edes asu yhdessä? Sano sille, että menkööt omaan kotiinsa pyyhkimään pölyjä ja silittämään sukkia. :D (Ei sillä, että yhdessä asuminen tekisi valittamisesta hyväksyttävämpää)
meinaakko että tuosta ne ajatukset jotenkin kasvaa sinua ja työtäsi enemmän arvostavaksi? luultavimmin kotona buustataan ettet ole vaimomateriaalia (vielä, pitää kitistä ja vaatia lisää). äideille ei nääs mikään miniä kelpaa. nimimerkillä tuleva tympeä anoppi :D
Älä vaan muuta yhteen poikkiksen kanssa. Onko sen omassa kodissa, siis jos ei asu äidillään, kaikki tip top?
Joo, älä muuta tuon poikkiksen kanssa yhteen ennen kuin se on asunu vuoden tai pari ihan itsekseen. Silleen, ettei vie pyykkejä äidille ja äiti käy siivoamassa sen asuntoa. Ja sano, että kotitöihin ja sukkien silittämiseen käytetty aika on aina pois jostain muusta, kuten opiskeluista tai töiden teosta tai omasta rentoutumisesta. Ja jos ei huvita välillä nähsä tai sekstata sen kaa, niin sanot vaan, että nyt ei ehi, kun pitää silittää sukat ja pyyhkiä pölyt.
Mun mielestä kaikki poikkis sanaa käyttävät pitäis viedä saunan taakse...
Älä ainakaan muuta yhteen tuollaisen mamman pojan kanssa!
Ikävä kertoa, mutta tuo vielä kostautuu jos muutatte joskus yhteen.
Been there done that.
Joten jos silti siihen lähdet, niin tee KIRJALLISENA sopimus siitä mitä mies odottaa sinun tekevän ja mitä sinä hänen, siis siivousmielessä. Voi olla että tämä naurattaa nyt mutta myöhemmin ei enää....
Minä en kyllä pidä ihmistä, joka silittää sukkia, mitenkään superina, pikemminkin jälkeenjääneenä. Sinä aikana, minkä tuhlaa sukkien silittämiseen, ehtii lukea lehden tai juoda kupin kahvia. Kummatkin noista ovat paljon järkevämpää tekemistä,
Ennenvanhaan naiset aivopestiin siten, että ollakseen kunnon ihminen, pitää siivota kaiken aikaa. Siisti koti ja maaninen siivousneuroosi ovat eri asioita. Jälkimmäinen on sairaus.
Todella omituista, jopa hälyttävää on se, että tämä poikkiksesi nuorena ihmisenä pitää sukkien silittämistä tarpeellisena. Ei taida hänkään, äitinsä tavoin, olla penaalin terävämpiä kyniä.
Kiertoon vain tollaset idarit jotka roikkuu äidissään.
Asutteko siis samassa taloudessa?