Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen, mitä teet tänään?

Vierailija
25.09.2015 |

.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:13"]

Oon just menossa isosiskon luo Helsinkiin bussissa.

[/quote]

Älä nyt omi tätä asiaan näiltä todellisilta yksinäisiltä. Sinulla on sentään sisko, jonka luokse mennä.

Vierailija
42/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi JOKAISEEN yksinäisiä koskeviin ketjuihin tulee näitä "olen niin yksinäinen kun mies ei jokaisena hetkenä olen tässä vieressä :'(( Ette voi ymmärtää miten yksinäinen sitä voi parisuhteessa olla :'(((".

Imekää persettä ja pysykää poissa näistä ketjuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin luennolla, sen jälkeen syömässä yksin Unicafessa. Sitten kävin kirjastosta lainaamassa pari kirjaa. Parin tunnin päästä töihin.

Vierailija
44/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:23"]Miksi JOKAISEEN yksinäisiä koskeviin ketjuihin tulee näitä "olen niin yksinäinen kun mies ei jokaisena hetkenä olen tässä vieressä :'(( Ette voi ymmärtää miten yksinäinen sitä voi parisuhteessa olla :'(((".

[/quote] pysy ite! Näen miestäni päivässä 2 tuntia. No juu en voi siis olla yksin, en!!! Olen niin onnekas että oksat pois!

Vierailija
45/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:23"]

Miksi JOKAISEEN yksinäisiä koskeviin ketjuihin tulee näitä "olen niin yksinäinen kun mies ei jokaisena hetkenä olen tässä vieressä :'(( Ette voi ymmärtää miten yksinäinen sitä voi parisuhteessa olla :'(((".

[/quote]

Kiusa se on pienikin kiusa niin tulen pysymään näissä ketjuissa kuin perskärpänen.

Minä itken sitä yksinäisyyttä, jota koen kun minulla ei ole enää vanhempia, sisaruksia, eikä ystäviä. Miehen kanssa en voi kikatella, enkä pyytää äidillisiä neuvoja. Mies on kyllä läsnä hyvässä ja pahassa, mutta...

Jaxuhali<3

Vierailija
46/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:28"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:28"] Siivoan, nukun, odotan miestä joskus yöksi kotiin. [/quote] Sulla on mies. [/quote] Yksinäinen voi olla parisuhteessakin. [/quote] Silloin se kyllä on aika surkea parisuhde.

[/quote]

Jep. Miksi olla tollaisessa suhteessa jos on siltikin yksinäinen? En tajua.
[/quote]

Kyllä sitä silti toivoo, että olisi muitakin kuin mies jonka kanssa viettää aikaa. Itselläni ei ole yhtään ystävää, ei perhettä, mies vaan. Totta kai viihdyn hänen kanssaan, mutta usein koen silti yksinäisyyttä ja ulkopuolisuutta. Onhan se eri asia olla miehen kanssa kaksin, kuin jos olisi esim kavereiden kanssa juhlimassa.
[/quote]
Joillain ihmisillä kun ei ole "edes" sitä miestä kenen kanssa viettää aikaa vaan ainoat sosiaaliset hetket koetaan kaupan kassan kanssa "hei" ja "kiitos".
[/quote]

Niin? Ei se silti sitä poista, etteikö parisuhteessa oleva voisi olla "oikeasti yksinäinen."

Vierailija
47/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:13"]Oon just menossa isosiskon luo Helsinkiin bussissa.
[/quote] Kivat tissit sulla. T. viereisellä penkillä istuva mies

Vierailija
48/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin hetki sitten töistä. Kohta pakkaan ja lähden viikonlopuksi siskoni luo.

Vierailija
49/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ainakin kaupassa ja tulen hakemaan täältä lisää vinkkejä. Tekisi mieli käydä yksin jossain kuppilassa illala kuuntelemassa muiden karaokea mutta en kehtaa. 

Vierailija
50/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te muut yksinäiset hyväksyneet sen, että olette yksinäisiä? Minulle yksinäisyys on kova pala ja olen ahdistunut asiasta melkeinpä koko ajan. Tuntuu etten pysty nauttimaan elämästä laisinkaan. Ennen oli kavereita ja ehkä muutama ystäväkin, mutta ei enää. Ihan ilman syytä on yhteydenpito vähentynyt olemattomiin. Koska uusia kavereita on vaikea saada, niin minun täytyy vain hyväksyä asia, että voin jatkaa elämääni ja olla onnellinen. Mutta miten sen teen?

Vierailija
51/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä, teen ruokaa, syön, katson telkkaria. Huomenna ja ylihuomenna sama, paitsi etten ole päättänyt vielä menenkö jumppaan vai lenkille. 

Vierailija
52/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:05"]

Oletteko te muut yksinäiset hyväksyneet sen, että olette yksinäisiä? Minulle yksinäisyys on kova pala ja olen ahdistunut asiasta melkeinpä koko ajan. Tuntuu etten pysty nauttimaan elämästä laisinkaan. Ennen oli kavereita ja ehkä muutama ystäväkin, mutta ei enää. Ihan ilman syytä on yhteydenpito vähentynyt olemattomiin. Koska uusia kavereita on vaikea saada, niin minun täytyy vain hyväksyä asia, että voin jatkaa elämääni ja olla onnellinen. Mutta miten sen teen?

[/quote]

En todellakaan ole hyväksynyt enkä tule koskaan hyväksymään. Olen ollut kohta 10 vuotta yksin, vaikka olen yrittänyt saada kavereita. Mussa on joku vika kun en kellekkään kelpaa. Enää en kelpaa edes itselleni. Aion tappaa itseni tänään. En kestä enää :(

Vierailija
53/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:28"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:28"] Siivoan, nukun, odotan miestä joskus yöksi kotiin. [/quote] Sulla on mies. [/quote] Yksinäinen voi olla parisuhteessakin. [/quote] Silloin se kyllä on aika surkea parisuhde.

[/quote]

Jep. Miksi olla tollaisessa suhteessa jos on siltikin yksinäinen? En tajua.
[/quote]

Jos mies on työssä, jossa hän on viikot muualla ja yhden päivän kotona. Kyllä, olen yksinäinen, mutta onnellisessa parisuhteessa elävä nainen.

Vierailija
54/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan meen käymään uimahallissa. Kotitöitäkin pitäis vähän tehdä. Ei mitään ihmeempiä. (Ihmettelen vähän, miksei muka parisuhteessakin voisi olla yksinäinen. Kyllä sitä kaipais muutakin seuraa kuin miehen. Itse en edes asu mieheni kanssa yhdessä, niin tuntuu vielä yksinäisemmältä.)

Vierailija
55/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan tietokonepelejä.

Vierailija
56/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa kuitenkin eräs heinoimmista rakakustarinosita teemalla pyörii tällä hetkellä

BROKEBACK MOUNTAIN.

Siinä kyynel vierähtää eräämmänkin kerran.

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:19"]

[/quote]

En todellakaan ole hyväksynyt enkä tule koskaan hyväksymään. Olen ollut kohta 10 vuotta yksin, vaikka olen yrittänyt saada kavereita. Mussa on joku vika kun en kellekkään kelpaa. Enää en kelpaa edes itselleni. Aion tappaa itseni tänään. En kestä enää :(

[/quote]

Vierailija
57/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti kirjoitan hyvää Suomea, mutta näppäimet ei pysy mun perässä-

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:42"]

Katoppa kuitenkin eräs heinoimmista rakakustarinosita teemalla pyörii tällä hetkellä

BROKEBACK MOUNTAIN.

Siinä kyynel vierähtää eräämmänkin kerran.

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
58/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyllä, roikun puhelimella netissä ja illalla katon varmaa tv pari ohjelmaa..haluisin ryypätä mutta ei tee mieli.

Vierailija
59/59 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ostamani Twixin ja katson Emmerdalea. Sitten vetäydyn sänkyyn lukemaan ja sitten nukkumaan. Saatan ehkä keittää kahvit tässä kohta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä