pitkät suhteet
Mitä järkeä ihmisten on mennä naimisiin ja tavoitella pitkää suhdetta jonkun toisen kanssa?
En tunne ketään kuka olisi oikeasti onnellinen pitkässä suhteessa.
Välillä ajatellut että ompa ihana pari tuossa, menee 3-5vuotta ja elämä on jatkuvaa riitelyä. Silloin tällöin tulee kausia kun menee taas hyvin ja kohta taas riitelyä.
Miksi ei voi vaan olla sen ihmisen kanssa niin kauan kuin tuntuu hyvälle, sitten kun elämä menee jatkuvaksi riitelyksi niin eikö voisi vaan jatkaa eriteille ja aloittaa uuden suhteen jossa on taas niin kauan kun on hyvä olla.
Tulisi oma elämä elettyä onnellisena ja rentona ilman että tarvii miettiä että ollaan nyt tässä paskassa suhteessa kun on kerran menty naimisiin ja mitä nyt kaikki ajattelee jos erotaan...
Saa kertoa mielipiteitä, mun mielipide on että naimisiin meno on turhaa elämän haaskausta. Itse haluan ainakin olla mahdollisimman paljon onnellinen, en halua sitoutua kehenkään toiseen loppuelämäksi.
Kommentit (3)
Kaveri on menossa naimisiin. Olleet yhdessä jo 4vuotta. Nainen pompottaa tätä miestä ihan mielensä mukaan ja mies ei uskalla sanoa vastaan paitsi humalassa ja siitä saa sellaisen raivon tälle naiselle että huutaa niin että kaikki kuulee. Kauankohan sekin mies jaksaa?
Sitten nainen kertoo minulle kuinka töissä joku toinen mies haluaa häntä ja he laittelevat viestiä paljon mutta ei ole kuulema pettänyt miestään. Viestittely ei ole pettämistä.
Onko ees olemassa suhteita missä toinen ei petä jossain määrin?
En usko. Ihmisiä ei ole tarkoitettu olemaan saman ihmisen kanssa koko ikää, se on uskonnon keksimää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on hyvin erilaisia kokemuksia. Itse tunnen todella monta pitkään yhdessä ollutta paria jotka ovat oikein onnellisia eivätkä riitele.
Totta, erilaisia kokemuksia löytyy.
Mutta nekin jotka ei riitele, näkyykö riitely päällepäin? Ei aina.
Yhdestäkin "vanhemmasta" pariskunnasta en olisi uskonut että menee huonosti kunnes niiden lapsi sanoi ettei jaksa olla kotona kun vanhemmat kokoajan vaan tappelee. Ulospäin näytti aina menevän niin hyvin.
Ihmisillä on hyvin erilaisia kokemuksia. Itse tunnen todella monta pitkään yhdessä ollutta paria jotka ovat oikein onnellisia eivätkä riitele.