Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt miehenkäsittelyvinkkejä kokeneet sisaret, miksei miehet itsekin!!

Vierailija
24.09.2015 |

Koko tarinaa en pysty kertomaan, mutta meillä on suurperhe (jossa myös miehen entisen liiton lapsia). Mies on vähän alle nelikymppinen ja alkanut yhtäkkiä käyttäytyä kuin nulikka. Hengaa sinkkukavereittensa kanssa, ei ilmota mitään, jos lähtee jonnekin (olenko outo, kun itse huikkaan meneväni kauppaan ja esim. kampaajakäynnistä mainitsen etukäteen..), ottaa jatkuvasti helvetin noloja poseeraus-selfieitä ja jakaa ne, ostelee vaatteita ja elektroniikkaa kuin viimeistä päivää, kännykkä piippaa yötäpäivää. Vielä alkuvuodesta oli ihan normaali oma itsensä. Itse olen myös töissäkäyvä ihminen ja muutenkin itsenäinen. Nyt muutaman kuukauden jättänyt kaiken kotona, myös hänen lapsensa, minun vastuulleni. Olen yrittänyt tähän saakka sietää ja suhtautua kuin lapseen eli menee ohi, kun ei kiinnitä huomiota. No ei näytä menevän. Ilmoitti myös, että häivyt, jos ei kelpaa. Puntaroin asiaa viikon ja ilmoitin, että häipyy itse, jos luulee minun olevan ilmainen piika ja henkinen paskakaivo. Minä lunastan talon ja saa viedä entisen liittonsa lapset mukanaan. Sen jälkeen rauhoittui vähän. Mutta mikä tässä on takana? Vierasta maista epäilin ensin, mutta nyt epäilen erästä miestä!!!! Tapailee tätä myös kotonamme, kun olen töissä. Yksi vaihtoehto on ikäkriisi, mutta tuskin tulisi noin kovana. Viinaa ei ota. Mielenterveysongelmia???? Seksin antamisen lopetin vasta viime viikolla, joten siitäkään ei ole kyse. Mitä vittua??!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se olla piilohomo?

Vierailija
2/6 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänkympin villitys? Nelkyt on uusi kolkyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millä sen saa tajuamaan, että saattaa myöhemmin katua perheen hajottamista? -ap

Vierailija
4/6 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en jätä sitä sikaa harkitsemaan, lasten takia. -ap

Vierailija
5/6 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis harkitsematta.

Vierailija
6/6 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi elää sinkkuelämää ja olla taas nuori. Menojalka vipattaa. Harmi vaan, että on tullut sitoutuneeksi joskus johonkin muuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme